LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterrechte regestratie bij preventel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
RPross
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 feb 2011 16:06

Onterrechte regestratie bij preventel

Ongelezen bericht door RPross »

Tegenwoordig moet je wel heel erg lange adem hebben om een nieuw telefoon abbenoment af te sluiten. Schijnbaar sta ik geregistreerd bij preventel...
NATUURLIJK ONTERECHT, en ja hoor door wie???
Door BEN, die notabene hun fout hadden toegegeven 2 jaar geleden,
die ook alle vorderingen om deze reden hebben terug getrokken,
alleen even vergeten waren om preventel ook in te lichten dat alles in getrokken is.
Bovendien kan je preventel ook niet bellen,
nee ik moest kpn bellen en met erg veel moeite kreeg ik een ander nummer en dan moest ik die maar bellen, wat volgens deze medewerkster van preventel is.
Dit nummer blijkt achteraf van KPN te zijn dat bij mij de indruk werkt dat preventel van KPN is.
Vervolgens daar er achter te komen dat ik daadwerkelijk geregistreerd staat bij Ben,
wat dus vanaf het begin onterecht is.
Nou gingen ze de registratie verwijderen en dan duurt het nog 5 werkdagen voor het verwerkt is.
Nu kan ik nog niets. Nou BEN, hartstikke bedankt voor deze ellende!!! :x

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Onterrechte regestratie bij preventel

Ongelezen bericht door berndv »

RPross schreef: Door BEN, die notabene hun fout hadden toegegeven 2 jaar geleden,
die ook alle vorderingen om deze reden hebben terug getrokken,
alleen even vergeten waren om preventel ook in te lichten dat alles in getrokken is.
Vervelend foutje inderdaad.
RPross schreef: Bovendien kan je preventel ook niet bellen,
Klopt, staat ook keurig op hun site, bezwaar uitsluitend schriftelijk.

En nu komt hetvreemde deel:
RPross schreef: nee ik moest kpn bellen en met erg veel moeite kreeg ik een ander nummer en dan moest ik die maar bellen, wat volgens deze medewerkster van preventel is.
Dit nummer blijkt achteraf van KPN te zijn dat bij mij de indruk werkt dat preventel van KPN is.
Vervolgens daar er achter te komen dat ik daadwerkelijk geregistreerd staat bij Ben,
u staat geregistreerd door Ben, een dochteronderneming van tmobile, en men vraagt u om naar KPN te bellen? Was daar het nieuwe abonnement ofzo?

En ja, nu duurt het 5 werkdagen, wat ongemakkelijk is, maar nog geen halszaak lijkt mij.

53078
Berichten: 305
Lid geworden op: 02 jan 2014 19:47

Re: Onterrechte regestratie bij preventel

Ongelezen bericht door 53078 »

Nah..BEN je daar mooi vanaf toch?

RPross
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 feb 2011 16:06

Re: Onterrechte regestratie bij preventel

Ongelezen bericht door RPross »

5 werkdagen?? dacht niet dat het 5 werkagen duurt, en BEN er helaas nog lang niet af.

Dit heb ik zojuist op klacht.nl gezet, het vervolg van dit verhaal.

2 jaar geleden ben ik door BEN gezien geweest als wanbetaler, de spooknota's die ze hadden tegen mij hadden ze doorgezet naar lindorff. Daar zijn 2 jaar geleden veel brieven over en weer gegaan, over dit feit en ik heb er alles aan gedaan om mijn gelijk te halen. Dit heeft mij toen 30 euro gekost om alles aangetekend op te sturen, deed ik dit niet dan deden ze net of ze het niet hadden ontvangen. Afijn na de laatste keer hebben ze hun fout toch toegegeven en werdt ik in het gelijk gesteld, hier zijn bewijzen van die ik, Lindorff en BEN hebben. Toen hadden ze mij ook per direkt uit het preventel register moeten halen, maar ik ben er altijd vanuit gegaan dat ze dit wel netjes gedaan hebben. Tot ik bijna 2 weken geleden een nieuw abbenoment af wilde sluiten, daar kwam uit dat ik bij preventel geregistreerd was, en ja hoor door wie?? BEN!!! Onlangs ben ik inmiddels al bijna 2 weken bezig om de onterrechte regestratie bij preventel te laten verwijderen. Dit verloopt erg moeizaam, waarom? nou, eerst zou het 2 werkdagen duren om mij uit zo'n register te halen, dat is al heel snel 5 werkdagen geworden. Na deze 5 werkdagen zijn er nog weer 2 werkdagen bovenop gekomen, nu vandaag weer (dus in totaal 7 werkdagen afgewacht) zijn er weer eens 2 werkdagen bovenop gekomen. En? het einde lijkt nog lang niet in zicht. Het is schandalig hoe ben met zijn of haar klanten om gaat, het lijkt zelfs verdacht veel op oplichting! Het is erg frusterend dat de verwerking (een druk op de knop) telkens met 2 of 5 werkdagen wordt verlengt. Maar ondertussen om de druk wat verder op te voeren naar BEN, bel ik (als ik kan) 3 keer per dag op om de status te achterhalen, het de verwerkingstijd (zoals ze dat zelf noemen) wordt als maar verlengt. Ik ben BEN langzamerhand meer dan zat!!!!!!!!!!

Maar let wel!! BEN komt hier zeker niet mee weg, want als dit niet snel opgelost wordt dan stap ik na een jurist.

Gesloten