Beste Forum leden hier een waarschuwing m.b.t. T-mobile overstapregeling bij emigratie !!
We hebben begin dit jaar (februari 2014) met T-mobile gecommuniceerd over onze verhuizing naar Duitsland (juli 2014). Mijn T-mobile abonnement dat pas volgend jaar augustus afloopt zou voortijdig beëindigd kunnen worden bij het overleggen van een nieuw T-mobile abonnement in Duitsland en inschrijvingsbewijs in de nieuwe gemeente, aldus de T-mobile klantenservice. De international transfer afdeling van T-mobile gaf me hierover duidelijke instructies via het mailadres wat mij was toegezonden per mail. Dit leek me een goed plan. Vervolgens heb ik na de verhuizing en me te hebben ingeschreven in de Duitse gemeente een Duits T-mobile abonnement afgesloten. Dit heb ik zoals aangegeven opgestuurd naar het al eerder gebruikte email adres van de transfer afdeling. Vanaf toen heb ik niets meer vernomen van de betreffende afdeling en mail na mail gestuurd. Een telefoonnummer van de betreffende afdeling is nergens te vinden en ook niet via de klantenservice te verkrijgen. De T-mobile klantenservice kan op geen enkele wijze iets voor mij doen terwijl ze aanvankelijk de "service" boden voor een overstap. Ze kunnen op geen enkele wijze contact leggen voor mij met de T-mobile international transfer afdeling en kunnen me ook geen ander e-mailadres of contactpersoon geven. T-mobile international transfer blijkt een apart en afgeschermd bedrijf of afdeling te zijn en reageert niet meer op mijn e-mails nadat ik aanvankelijk via de e-mail op de hoogte was gesteld over de procedure. Nu 4 maanden later, zit ik na talrijke telefoontjes met de klantenservice, een klacht via de website en vele email naar de international transfer afdeling, met zowel een Nederlands als Duits T-mobile abonnement...en krijg nog steeds geen contact. Natuurlijk had ik als ik op voorhand had geweten van deze “service”, niet een Duits abonnement bij T-mobile afgesloten, maar had ik mijn Nederlands abonnement af laten lopen en doorbetaald en een prepaid toestel in Duitsland genomen.
Wie heeft er ervaring en advies. Bedankt alvast voor de tip.
vriendelijke groet
EB
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pas op met T-mobile overstapregeling, international transfer
-
evelijnbalzar
Re: Pas op met T-mobile overstapregeling, international transfer
Dat bewijs is dus al opgestuurd.....
Als U de bevestiging heeft van de te volgen procedure dan zou ik gedane betalingen, indien mogelijk, storneren en een brief naar T-mobile sturen dat u zich heeft gehouden aan de te volgen richtlijn en dat u verwacht dat zij hetzelfde doen. Tevens aangeven dat u niet voor diensten wenst te betalen die in overleg zijn beeindigd.
Verder lijkt het mij pure onwil om u niet "door te zetten" naar de desbetreffende afdeling.
Webcare...kom er maar in!
Als U de bevestiging heeft van de te volgen procedure dan zou ik gedane betalingen, indien mogelijk, storneren en een brief naar T-mobile sturen dat u zich heeft gehouden aan de te volgen richtlijn en dat u verwacht dat zij hetzelfde doen. Tevens aangeven dat u niet voor diensten wenst te betalen die in overleg zijn beeindigd.
Verder lijkt het mij pure onwil om u niet "door te zetten" naar de desbetreffende afdeling.
Webcare...kom er maar in!