LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL klacht

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
Linda001
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 okt 2014 10:12

PostNL klacht

Ongelezen bericht door Linda001 »

Hallo allemaal,

Ook ik wil graag mijn verhaal kwijt over PostNL.

Op maandag 3 november brievenbus volg verstuurd, het is nu vrijdag 7 november en het is nog niet aangekomen. Gebeld met PostNL kunnen er helaas niets aan doen, het is mijn verantwoordelijkheid dat ik voor deze verzendwijze heb gekozen (werd mij verteld). Ik vind dit echt belachelijk ik betaal hier geld voor en de klacht wordt niet serieus genomen. Ik heb gevraagd of hun een tegemoetkoming hier voor hebben. PostNL antwoord: het was mijn keuze om het te versturen met PostNL. Ik heb gevraagd of de postbezorger kon worden aangesproken, ook dit was niet mogelijk. PostNL is met geen enkele oplossing gekomen.

Ik vind het belachelijk dat zo'n groot bedrijf met totaal geen oplossing komt. Lekker makkelijk geld verdienen hoor.

diand
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 okt 2014 17:29

Re: PostNL klacht

Ongelezen bericht door diand »

Blijft een vreemd verhaal met brievenbus post. Ook de overheid vertrouwt er op want als die een bekeuring sturen en jij ontvangt hem niet (schuld van postnl) krijg je wel mooi een verhoging en ook dan geven ze niet thuis.

Gesloten