LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone : geen bereik
Vodafone : geen bereik
Hallo
Graag wil mijn beklacht doen over VODAFONE!
Sinds ik verhuist ben 24-9 heb ik slecht bereik.
Ik val weg steeds.
Dit gemeld aan voda.... werd een case aangemaakt dit duurt al 13 dagen.. en ik wil nu mijn contract ontbinden omdat ik gewoon weg ook niet 112 normaal kan bellen.
ik ben dus al bijna 2 weken bezig met hun. en moet nu weer 5 dgn wachten.
dus als er nu wat gebeurt ben ik de ***. omdat ik steeds wegvalt.
Ik val weg steeds.
Dit gemeld aan voda.... werd een case aangemaakt dit duurt al 13 dagen.. en ik wil nu mijn contract ontbinden omdat ik gewoon weg ook niet 112 normaal kan bellen.
Re: Vodafone : geen bereik
We leven in een democratie, dus verhuizen gebeurd doorgaans vrijwillig en op eigen initiatief. Toen je het contract aanging werkte alles zoals afgesproken, dus ik vind dat je vodafone, waar jij een van de vele miljoenen klanten bent, toch zeker een redelijke termijn moet geven om hier naar te kijken voor je. En voor een probleem wat zowel meerdere redenen als oplossingen kan hebben, is 2 weken niet echt veel oplostijd.sabina87 schreef:Hallo
Ik val weg steeds.
Als je trouwens een 4G toestel hebt, kan je die voorlopig even op 3G zetten ipv LTE/4G. Bellen gebeurd namelijk nog steeds over 3G, dus het toestel moet voor een gesprek overschakelen van 4G (snelle data) naar 3G, en dat gaat in gebieden met minder bereik wel eens stroef, met geen bereik of afgebroken gesprekken tot gevlog. Mogelijk dat je door het tijdelijk terugzetten van je smartphone naar 3G, je in ieder geval 112 kan bellen mocht het nodig zijn.
Nee bellen gaat vrijwel altijd over 2g.
Vodafone biedt landelijke dekking, dus is de klacht terecht. Vodafone moet de betaling van het abonnement maar opschorten totdat de problemen zijn opgelost. Denk dat ze dan opeens razend snel zijn.
Vodafone biedt landelijke dekking, dus is de klacht terecht. Vodafone moet de betaling van het abonnement maar opschorten totdat de problemen zijn opgelost. Denk dat ze dan opeens razend snel zijn.
Zeggen ze, ik kan je hier in de buurt (cirkel 15Km om Den Bosch, en Den Bosch Noord) toch wel wat "gaatjes in de dekking" aanwijzen hoor.Vodafone biedt landelijke dekking
-
Ik heb precies het zelfde probleem geen 3G alleen maar GPRS terwijl ik wel voor 3G betaal
Ik heb nu een mail gestuurd naar Vodafone en als ik niks hoor dat ik dan contact opneem met radar, ik heb gezegd dat ik een contract ontbinding wil dat ik hier niet langer voor ga betalen.
Ik hoop dat ze er wat aan gaan doen
Ik heb nu een mail gestuurd naar Vodafone en als ik niks hoor dat ik dan contact opneem met radar, ik heb gezegd dat ik een contract ontbinding wil dat ik hier niet langer voor ga betalen.
Annemieke1986 schreef:Ik heb precies het zelfde probleem geen 3G alleen maar GPRS terwijl ik wel voor 3G betaal
Vodafone blijft niet aan tafel zitten met Radar Kassa etc etc, 3 g valt soms weg kan gebeuren, even geduld betrachten
Ik heb sinds vorig jaar mei 2 Vodafone red abonnementen daar betaal ik gemiddeld 130€ per maand.verder heb ik ook 1 nr van de zaak Vodafone,sinds april mei heb ik thuis met slecht weer geen bereik. Voorheen wel.ik werk aan het spoor ook storingsdiensten en ben ook al met een storing niet bereikbaar geweest( geen trein verkeer mogelijk) met alle gevolgen van dien. Ik heb al verschilende keren met Vodafone gebeld. 2 weken geleden weer gebeld zouden ze me een femtocel opsturen deze week al een paar x gebeld waar hij bleef maar niks. Vandaag weer 20 min met die halve hanen aan de foon gehangen.hij zou geleverd zijn. In ieder geval niet bij mij. Ze zouden er weer eentje opsturen ik word gek van die gasten.ik ga een aangetekende brief schrijven. De mannen van ICT hebben mij zoon femtocel al thuis geprobeerd te installeren ging niet. Ff afwachten tot hij komt maar dit pik ik niet maandag eens naar de rechtsbijstand verzekering bellen.word vervolgt.gr Chris
voor mij hoef je niets te vervolgen, meld je aan bij Vodafone en je wordt geholpenDesmale schreef:Ik heb sinds vorig jaar mei 2 Vodafone red abonnementen daar betaal ik gemiddeld 130€ per maand.verder heb ik ook 1 nr van de zaak Vodafone,sinds april mei heb ik thuis met slecht weer geen bereik. Voorheen wel.ik werk aan het spoor ook storingsdiensten en ben ook al met een storing niet bereikbaar geweest( geen trein verkeer mogelijk) met alle gevolgen van dien. Ik heb al verschilende keren met Vodafone gebeld. 2 weken geleden weer gebeld zouden ze me een femtocel opsturen deze week al een paar x gebeld waar hij bleef maar niks. Vandaag weer 20 min met die halve hanen aan de foon gehangen.hij zou geleverd zijn. In ieder geval niet bij mij. Ze zouden er weer eentje opsturen ik word gek van die gasten.ik ga een aangetekende brief schrijven. De mannen van ICT hebben mij zoon femtocel al thuis geprobeerd te installeren ging niet. Ff afwachten tot hij komt maar dit pik ik niet maandag eens naar de rechtsbijstand verzekering bellen.word vervolgt.gr Chris
Bellen gaat tegenwoordig vooral over 3g. 2g slechts als er geen 3g is. Als het over 2g gaat hadden ze nooit HD voice kunnen aanbieden....olaf79 schreef:Nee bellen gaat vrijwel altijd over 2g.
GJvdZ schreef:Bellen gaat tegenwoordig vooral over 3g. 2g slechts als er geen 3g is. Als het over 2g gaat hadden ze nooit HD voice kunnen aanbieden....olaf79 schreef:Nee bellen gaat vrijwel altijd over 2g.
wordt 3 G nog gebruikt zo oud als Methu...
-
Heb je wat tegen Desmale ofzo. Hij doet zijn verhaal net als ieder ander. Veel mensen hebben gewoon de ervaring dat ze bij Vodafone slecht bereik hebben en dat hun klantenservice ruk is.Har06 schreef:voor mij hoef je niets te vervolgen, meld je aan bij Vodafone en je wordt geholpenDesmale schreef:Ik heb sinds vorig jaar mei 2 Vodafone red abonnementen daar betaal ik gemiddeld 130€ per maand.verder heb ik ook 1 nr van de zaak Vodafone,sinds april mei heb ik thuis met slecht weer geen bereik. Voorheen wel.ik werk aan het spoor ook storingsdiensten en ben ook al met een storing niet bereikbaar geweest( geen trein verkeer mogelijk) met alle gevolgen van dien. Ik heb al verschilende keren met Vodafone gebeld. 2 weken geleden weer gebeld zouden ze me een femtocel opsturen deze week al een paar x gebeld waar hij bleef maar niks. Vandaag weer 20 min met die halve hanen aan de foon gehangen.hij zou geleverd zijn. In ieder geval niet bij mij. Ze zouden er weer eentje opsturen ik word gek van die gasten.ik ga een aangetekende brief schrijven. De mannen van ICT hebben mij zoon femtocel al thuis geprobeerd te installeren ging niet. Ff afwachten tot hij komt maar dit pik ik niet maandag eens naar de rechtsbijstand verzekering bellen.word vervolgt.gr Chris