LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] blender
-
blender
We hebben een blender bij Megapool gekocht en die werkte echt niet ging gelijk stinken kortom niet goed. Terug gestuurd en geld terug gevraagd dat kon niet omdat er gebruikers sporen opzaten maar werd nagekeken. Kreeg na 2 dagen een mail dat de blender niet goed was en ze een nieuwe sturen heb gemaild dat ik dat niet wilde want ik wil mijn geld terug. Nu krijg ik mijn geld niet terug ik heb nu een blender staan in de doos nog omdat ik die blender niet vertrouw en mijn geld terug wil nu doen ze of ze uit coulance een nieuwe gestuurd hebben en ik krijg mijn geld niet terug wat kan ik doen.
Re: blender
Zorgen voor een toetsenbord met Enter-toets...
U heeft volgens mij geen recht op geld terug dat sommige ketens dat doen is een gunst.westreenen schreef:We hebben een blender bij Megapool gekocht en die werkte echt niet ging gelijk stinken kortom niet goed. Terug gestuurd en geld terug gevraagd dat kon niet omdat er gebruikers sporen opzaten maar werd nagekeken. Kreeg na 2 dagen een mail dat de blender niet goed was en ze een nieuwe sturen heb gemaild dat ik dat niet wilde want ik wil mijn geld terug. Nu krijg ik mijn geld niet terug ik heb nu een blender staan in de doos nog omdat ik die blender niet vertrouw en mijn geld terug wil nu doen ze of ze uit coulance een nieuwe gestuurd hebben en ik krijg mijn geld niet terug wat kan ik doen.
Ik mis een beetje het tijdspad(en interpunctie). Wanneer gekocht, wanneer ontvangen, wanneer gemeld en wanneer retour gestuurd.
Waarom heeft Ts de nieuwe blender niet uitgeprobeerd dan? Want als die ook niet goed is heb je des te meer reden om met de webwinkel in gesprek te gaan hierover.
Toch niet als het gebruikte goederen betreft? Dan kan ik banden bestellen voor mijn autootje er onder laten zetten rijden en tien dagen weer terugsturen?vogels schreef:Onzin! Als je via internet besteld, heb je recht op geld terug.Merp2000 schreef:U heeft volgens mij geen recht op geld terug dat sommige ketens dat doen is een gunst.westreenen schreef:We hebben een blender bij Megapool gekocht en die werkte echt niet ging gelijk stinken kortom niet goed. Terug gestuurd en geld terug gevraagd dat kon niet omdat er gebruikers sporen opzaten maar werd nagekeken. Kreeg na 2 dagen een mail dat de blender niet goed was en ze een nieuwe sturen heb gemaild dat ik dat niet wilde want ik wil mijn geld terug. Nu krijg ik mijn geld niet terug ik heb nu een blender staan in de doos nog omdat ik die blender niet vertrouw en mijn geld terug wil nu doen ze of ze uit coulance een nieuwe gestuurd hebben en ik krijg mijn geld niet terug wat kan ik doen.
Het gaat er om dat het uitgeprobeerd mag worden, dat is wat anders dan in gebruik nemen.Merp2000 schreef: Toch niet als het gebruikte goederen betreft? Dan kan ik banden bestellen voor mijn autootje er onder laten zetten rijden en tien dagen weer terugsturen?
Ook jouw verhaal klopt van geen kant! Lees de wet Koop op afstand! Een consument heeft gewoon het recht om een webaankoop zonder reden terug te sturen....
Nou, als een blender vol klodders gepureerd fruit terugkomt, dan lijkt me dat niet de bedoeling.
Je mag het product uitproberen. Je mag de stekker in het stopcontact doen, kijken of het ding werkt. Maar als je er daadwerkelijk eten mee gaat pureren, dan neem je het in gebruik.
Dan nog mag je het ding terugsturen, maar de webwinkel mag de geleden schade van het terug te betalen bedrag aftrekken...
Je mag het product uitproberen. Je mag de stekker in het stopcontact doen, kijken of het ding werkt. Maar als je er daadwerkelijk eten mee gaat pureren, dan neem je het in gebruik.
Dan nog mag je het ding terugsturen, maar de webwinkel mag de geleden schade van het terug te betalen bedrag aftrekken...
Dat zou lekker shoppen zijn zo, alles bestellen, nieuwe schoenen, lekker naar een feest, ketstdiner. Na een week weer retourneren.