Iemand een Hacker dealer omgeving Den Haag? Ik heb net op de site een aanvraag gedaan van dealers, helaas kwam daar alleen GRANDO terug. Ik wil geen keuken van een DMG zaak.
Dank alvast.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Häcker dealer omg Den Haag
-
GrandoDelft
Re: Häcker dealer omg Den Haag
Beste Denthman,
Wij zijn als Grando keukens Delft v.o.f. een volledig zelfstandig opererend bedrijf.
indien u hier enige twijfel over heeft kunt u eenvoudig een uittreksel opvragen bij de kamer van koophandel.
Wat betreft het merk Häcker bent u bij ons aan het juiste adres, we hebben werkelijk alle mogelijkheden die Häcker biedt in onze showroom.
Graag zijn wij u bij Grando Delft van dienst.
Het is makkelijk om alles te geloven wat op internet geschreven staat, echter ik kan u verzekeren dat wij u het juiste gevoel zullen geven om bij ons een beslissing te nemen.
Graag ligt ik e.e.a. toe in een persoonlijk gesprek.
Vriendelijke groet,
Marc Bartels
ondernemer
Grando keukens Delft
Wij zijn als Grando keukens Delft v.o.f. een volledig zelfstandig opererend bedrijf.
indien u hier enige twijfel over heeft kunt u eenvoudig een uittreksel opvragen bij de kamer van koophandel.
Wat betreft het merk Häcker bent u bij ons aan het juiste adres, we hebben werkelijk alle mogelijkheden die Häcker biedt in onze showroom.
Graag zijn wij u bij Grando Delft van dienst.
Het is makkelijk om alles te geloven wat op internet geschreven staat, echter ik kan u verzekeren dat wij u het juiste gevoel zullen geven om bij ons een beslissing te nemen.
Graag ligt ik e.e.a. toe in een persoonlijk gesprek.
Vriendelijke groet,
Marc Bartels
ondernemer
Grando keukens Delft
Re: Häcker dealer omg Den Haag
Zal binnenkort dan eens een afspraak inplannen.
Dank voor de reactie.
Dank voor de reactie.