LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overgang naar Youfone; schrijnend...
-
Overgang naar Youfone; schrijnend...
Schrijnend! Op 7 november jl is mijn abonnement gestopt bij Vodafone. Op dat moment had mijn youfone abonnement moeten starten. Echter die dag geen nieuwe SIM-kaart gekregen van Youfone. Aangezien het op een vrijdag was en youfone in het weekend niet te bereiken is kon ik pas op de maandagochtend bellen, want klachtenformulier duurt 5 werkdagen voordat deze wordt afgehandeld. Na 45 minuten in de wachtrij, inclusief gemaakte kosten, werd mij verteld dat ze met een technische storing hadden te maken en dat ik zeker de volgende dag, dinsdag 11 november, de SIM in huis zou hebben. Moet je je eens voorstellen, al die tijd ben ik dus zakelijk niet bereikbaar, prive niet bereikbaar, er zal je maar iets gebeuren onderweg, etc. Op de dinsdag nog geen kaart, op de woensdag niet, telefonisch niet bereikbaar (1 uur wachten...). Nu is het woensdag 19 november, diverse klachtenformulieren later, nog steeds geen SIM-kaart...hoe gek moet het worden?
Re: Overgang naar Youfone; schrijnend...
dat is goed balen zeg