LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neckermann.com verzending en verzendkosten/retourkosten

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
miens

Neckermann.com verzending en verzendkosten/retourkosten

Ongelezen bericht door miens »

Bij Neckermann.com heb ik laatst 7 artikelen (speelgoed) besteld.
Na een aantal dagen werd 1 daarvan geleverd en de andere 6 artikelen zouden nageleverd worden.
De volgende dag ontving ik van de overige artikelen een email dat ze toch niet geleverd gingen worden.
Erg vervelend, want juist een aantal van die producten had ik besteld voor de feestdagen en het product wat wel binnen was (iets van nog geen 5e), had ik besteld voor "leuk erbij".
Nu betaal ik helaas wel de verzendkosten voor het bedrag wat ik wel ontvangen heb. Hierdoor zijn de verzendkosten hoger (4,95e) hoger dan het product zelf.
Normaal gesproken zou ik dat logischerwijs niet bestellen.

Toen dacht ik: dan mag ik het ene product vast terug sturen. Maar dan betaal ik 5,95e verzendkosten.
Dan betaal ik meer dan dat ik terug krijg. Niet logisch.

Nu hoor ik meer mensen om mij heen met het zelfde probleem.
Ik heb Neckermann gemaild en een tweet gestuurd, maar helaas tot op heden geen antwoord mogen ontvangen.
Hebben meer mensen ervaringen met dit probleem? En is er een oplossing geboden?

Gr, Martine

stofzuigertje

Re: Neckermann.com verzending en verzendkosten/retourkosten

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Waarom bestel je bij een firma die een twijfelachtig doorstart maakte na failliet gaan, en oude klanten niet tevreden de problemen oploste?

Gewoon niet meer bestellen zolang ze de oude klanten niet hielpen en zo werken....

Gesloten