LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke kosten ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door impact »

Lees er je eigen berichten maar eens op na, Inzagirl. Ik bedoel juist dat je ze maakTE en ons nu opeens vergast op foutloos Nederlands. Zoiets valt op!

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door Idaho »

Helemaal met impact eens, inzagirl spreekt met diverse tongvallen, er zullen er dus meer zijn onder deze "nick", of het is natuurlijk de drank die hier z'n werk doet.
Hoe dan ook tegen 1 inzagirl zou ik graag zeggen: laaat dit forum met rust en ga eens proberen werk te vinden, heus zo erg is het niet.

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door [email protected] »

Impact, valt toch wel mee, het is niet alleen in het begin. En wat zeur je eigenlijk, je begrijpt me toch.

Bekkum,
Er wordt maar al te gauw geroepen neem een advocaat, alleen een advocaat kan je helpen. Of een advocaat heilig is.
Volgens mij voelen velen het als een kick om een advocaat te hebben.
Lekker interressant of over te kunnen opscheppen.
Nou iedere situatie is anders dus denk hier goed over na voordat je aan advocaat neemt. Win eerst eens gratis advies in bij een advocaat
Idd, alsof een advocaat heilig is. Een advocaat is eerder te vergelijken met een zieleknijper, waar je bij kan uithuilen als je echt geen raad meer weet. De advocaat denkt ook alleen maar aan geld verdienen, en zal je al gauw verkeerd advies geven. Stelletje zakkenvullers.

En waar slaat het op dat iedereen naar een advocaat moet, er zijn duizenden mensen met hetzelfde contract, ze zijn opdezelfde manier genaaid. Er zijn toch ook collectieve zaken bezig (geweest), ze gaan zelfs continu in hoger beroep aan beide zijden.

:lol:

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door [email protected] »

Idaho, ik ben tenminste niet zo kortzichtig als jullie, jullie kunnen alleen maar zeuren en zielig doen. Ik sta tenminste open voor meerdere visies, maar daar kunnen jullie natuurlijk niet met jullie botte harsens bij. Zeker op jullie achterhoofd gevallen. Ga nu maar weer een potje janken en zieleknijpen bij elkaar.

:lol:

Great Bear

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door Great Bear »

Geplaatst op 13 Sep 2004 10:56 door Bekkum


--------------------------------------------------------------------------------

Great Bear,

Nou als jij het zo goed weet. Ik ben niet gek ik heb zelf toch geinformeerd bij een advocaat en die zegt zolang het Dexia aanbod van kracht is heeft het geen zin om een procedure tegen Dexia te starten.
Dus wie ben jij om wel te kunnen beoordelen om een advocaat te nemen?
dan heb je, je eigen niet goed laten informeren, bekkum.
wie ik ben, gaat je geen donder aan.
een ding wil ik je wel zeggen, je zou niet graag met mij te maken willen hebben in een juridisch geschil, ik veeg de vloer aan met je.
ben jij van dexia? dan heb ik nog een appeltje te schillen met je!
nu hou ik er over op, ik heb geen zin om mijn tijd en energie aan dergelijke figuren zoals jij te verspillen.
dus opzouten met je onzin verhalen.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door impact »

Inzagirl, volgens mij doe jij net alsof je me niet wilt of kunt begrijpen. Toen je voor het eerst in dit forum kwam opdagen, stonden jouw postings vol met spelling-, grammatica- en andere taalfouten. De laatste dagen lijkt er wel een wonder gebeurd: je schrijft opeens foutloos Nederlands.
Mijn onontkoombare conclusie: je neemt ons in de maling en hebt je tot nu toe met vooropgestelde bedoelingen dommer voorgedaan dan je in werkelijkheid bent.
Ik geloof echter niet meer in "wonderen", ben door schade en schande wijs geworden en vermoed dat achter het alias "inzagirl" meerdere personen schuilgaan, waarvan de een het Nederlands beter beheerst dan de ander.
Over de beweegredenen daarvoor zal ik maar niet speculeren...
Laatst gewijzigd door impact op 13 sep 2004 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door Idaho »

Tuurlijk Inzagirl, gewoon blijven schreeuwen, na een korte tijd ga je vanzelf in jezelf geloven.
Misschien dat je maar weer eens een halve liter naar binnen moet gieten, zodat je holle vat wat minder hard klinkt.

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door willy59 »

Ik ben niet gek ik heb zelf toch geinformeerd bij een advocaat en die zegt zolang het Dexia aanbod van kracht is heeft het geen zin om een procedure tegen Dexia te starten.
Dus wie ben jij om wel te kunnen beoordelen om een advocaat te nemen?
Wat heeft het aanbod van Dexia in gods naam te maken met het starten van een rechtzaak.
Dus als Dexia het aanbod open laat staan, heeft het nooit zin een rechtzaak beginnen.
Nog niet zulke kletskoek gelezen en dat is zeker een verkeerde advocaat

Willy

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door [email protected] »

Pas op voor Impact en Idaho!!

Deze twee mensen zijn typisch Dexia Medewerkers!!
Of het zijn twee Zieleknijpers

Ze hebben het volgende doel: Verkeerd advies geven, Mensen bang maken en Eerlijke gedupeerden zwart maken

Onderwijl moeten ze zelf vaak janken en slijmen om nog een beetje conclusie te trekken op iets wat niet zinnigs lijkt.

:lol:

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door impact »

Inzagirl, met deze domme beschuldiging maak je jezelf nog belachelijker dan je al was.

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door [email protected] »

Impact, geef maar toe dat ik gelijk heb, dan zullen mensen denken dat je nog een beetje kan nadenken. Wat ik heb geschreven is de waarheid, dat kan elk logisch persoon vertellen.

:lol:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door JH »

inzagirl al is je leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt het wel :P

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door [email protected] »

JH is gewoon een ordinaire HO-MO!!
Het enige wat hij kan doen is zijn P.I.K. op medegedupeerden leggen.
Maar een zinnige reactie komt er niet uit.

Vandaar dat hij naar een zieleknijper is gegaan, om wat anders te laten knijpen. Mja ach zielige mensen bestaan nou eenmaal.

:lol:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door Idaho »

12.08hr en inzagirl is alweer stomdronken, te triest voor woorden, deze topic mag wat mij betreft gesloten worden!

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door impact »

Inzagirl, de manier waarop je nu jh aanvalt is echt bijzonder laagbijdegronds.
Het enige wat je hiermee bewijst is dat jijzelf iemand van zeer laag allooi bent, uitermate dom en niet thuishorend in een zichzelf respecterend forum.
Aan jou zal ik verder geen energie meer verspillen. Ik betreur het dat dit forum niet de mogelijkheid van een "kill-filter" heeft om jouw onzinnige postings niet meer te hoeven lezen. Bah!

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door [email protected] »

Idaho en Impact hebben natuurlijk weer een potje gebilt met elkaar.
Vandaar dat ze een toontje hoger zingen.

Het wordt eens tijd voor serieuze reacties, voor ruimdenkende mensen,
en niet voor aars georienteerde gasten zoals Idaho en Impact.

:lol:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door JH »

inzagriet je toont je een slecht verliezer dat je je verlaagt tot zulke uitlatingen. Maar niveau heb je niet eens gehad dus wie neemt het je kwalijk.

Great Bear

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door Great Bear »

Beste Willy59,


Informeren kan altijd, dat kan beslist geen kwaad.
Jij en ik en de meeste van ons, weten donders goed dat er goeie en minder goeie Advocaten bestaan.
De een zegt dit en de ander weer dat, zo heb je ook mensen die zeer goed Juridisch onderlegt zijn maar toch geen Advocaat zijn en je hebt mensen die denken dat ze er wat vanaf weten terwijl ze er geen donder verstand van hebben.

Inzagirl moet wel degelijk naar een advocaat gaan voor informatie, er zijn Advocatenkantoren waar je inloopspreekuren hebt en aan prodeo doen, doch zij kan ook naar een bureau voor rechtshulp gaan voor informatie.
Die aanbod van Dexia, hoe is dat totstand gekomen? is dit onder geestelijke druk gebeurd of is het op een normale manier totstand gekomen.
Dat is belangrijk in de onderhavige zaak van haar.
Ik raad Inzagirl dus aan om een Advocaat te raadplegen en haar niet te laten ontmoedigen door bepaalde figuren.
Totslot: Great Bear is de kwaadste niet, met mij kun je heel goed discussiëren, maar ik word wel een beetje kwaad als ik berichten lees van bepaalde figuren die iemand de grond inboren en proberen te ontmoedigen.
Ik ben nu eenmaal iemand die aan zijn medemens denkt en respecteerd en graag wilt helpen.
Doch ik respecteer alleen mensen die zelf netjes zijn en zuiver op de graad.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door JH »

ziedaar inzagriet uw wens gaat in vervulling, de eerste serieuze reactie :wink:

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door rust »

inzaslet is geen echte gedupeerde, anders denkt ze er niet zo makkelijk over.

Gesloten