LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goedkoop parkeren schiphol

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Wilma221

Goedkoop parkeren schiphol

Ongelezen bericht door Wilma221 »

Hallo allemaal,

Over 2 weekjes gaan ik en mijn man op vakantie. Graag willen wij onze auto parkeren in de buurt bij Schiphol.
Alleen wij willen zeker zijn dat onze auto bewaakt achterblijft en dat wij een goede service krijgen zonder er te veel voor te betalen.
Ik heb heel internet afgezocht maar er is zoveel aanbod dat ik niet meer weet wat goed en wat slecht is.

Heeft iemand van jullie ervaring met goedkoop en veilig parkeren in de buurt van Schiphol?

Groetjes!

dhc

Re: Goedkoop parkeren schiphol

Ongelezen bericht door dhc »

Gewoon op P3 parkeren en met de shuttlebus naar de vertrekhal. Alle overige aanbieders zijn duur en voegen niets extra's toe.
Of met de trein een optie?
Laatst gewijzigd door dhc op 21 nov 2014 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

dhc schreef:Gewoon op P2 parkeren en met de shuttlebus naar de vertrekhal. Alle overige aanbieders zijn duur en voegen niets extra's toe.
Eens met dhc maar hij bedoelt uiteraard P3 langparkeren. P2 is tegenover Plaza en peperduur...

Als je P3 van te voren boekt is het geloof ik €49.50 voor 8 dagen.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Verkeerd gezocht...uiteraard P3!! Zal bericht aanpassen, thx!

mokummart

Ongelezen bericht door mokummart »

je kan idd gewoon je auto bij P3 (lang parkeren) zetten. Ik heb ook een keer via Mobypark een plek gereserveerd. Was wel iets verder weg, maar wel voordeliger. Voor een maand parkeren was ik maar 140 euro kwijt. Enige nadeel was dat ik 20 min op de shuttlebus moest wachten.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Wij boeken gewoon Schiphol smartpark, met upgrade naar P2, omdat je dan kan lopen naar je auto, ipv met die gare shuttlebus moet, midden in de nacht. Kost op 10 dagen parkeren 16 euro meer zo uit mijn hoofd. Over die andere partijen hoor ik zulke gemengde dingen, dat ik me voor die paar tientjes geen ellende op de hals haal. Schiphol smartpark werkt hier altijd goed, helemaal met die kentekenherkenning.

encore

Ongelezen bericht door encore »

Ik laat me eigenlijk altijd brengen en halen. Er huppelt hier iemand op kantoor die dolgraag mij en familie weg wil brengen om vervolgens de blits te kunnen maken met mijn auto. En ach..ik vind het prima.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Als je vandaag 2 weken smart parking boekt, kost het 89,50. Daar zou ik verder niet moeilijk over gaan doen.

handdoekindering

Ongelezen bericht door handdoekindering »

Wij hebben dat drie keer gedaan, de auto geplaatst op zo'n goedkoop terreintje. Alle drie de keren is het goed gegaan, maar achteraf heb ik gewoon geluk gehad. Ik zal het nooit meer doen en kan het niemand aanraden. Betaal liever iets meer en parkeer op de gewone parkeerplaatsen, of pak inderdaad de trein.

encore

Niet moeilijk? Ja en Nee..

Eigenlijk is het van den zotte dat je voor het NIET gebruiken van je eigendom moet gaan betalen.

@handdoekindering : "WIJ" ? Inmiddels een relatie met je huisbaas aan gegaan?

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

encore schreef:Ik laat me eigenlijk altijd brengen en halen. Er huppelt hier iemand op kantoor die dolgraag mij en familie weg wil brengen om vervolgens de blits te kunnen maken met mijn auto. En ach..ik vind het prima.
Dat deed ik vaak voor mijn vader alstie op zakenreis moest, kon ik mooi met de auto naar school ipv het OV. :lol:

encore

lol, maar bij mij ligt het iets gecompliceerder. Ik reed namelijk een heeeeeeeele oude auto. Met roest. En extra geluid. En er kwam heeeel veel onderhoud aan. En iedereen thuis èn op de zaak vonden dat een directeur in een fatsoenlijke auto hoorde te rijden. Dus heeft mijn dochter mij weten te overtuigen van een model. Op naam van de zaak gekocht ( dat voordeel heb ik dan weer wel ) en nu wil iedereen dat ding meenemen.....

Wilma221

Ongelezen bericht door Wilma221 »

dhc schreef:Gewoon op P3 parkeren en met de shuttlebus naar de vertrekhal. Alle overige aanbieders zijn duur en voegen niets extra's toe.
Al dat sjouwen in de trein met bagage, en ik vertrouw de nederlandse spoorwegen nooit zo goed :shock:

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Wilma221 schreef:
dhc schreef:Gewoon op P3 parkeren en met de shuttlebus naar de vertrekhal. Alle overige aanbieders zijn duur en voegen niets extra's toe.
Al dat sjouwen in de trein met bagage, en ik vertrouw de nederlandse spoorwegen nooit zo goed :shock:
Zoveel bagage neem je toch niet mee als je gaat vliegen?

En voor wat betreft de betrouwbaarheid van vervoer: een paar regendruppels zoals vandeweek en al het autoverkeer staat stil.

hjdekker1

Ongelezen bericht door hjdekker1 »

in ieder geval niet bij p7-parkeren gaan staan.

via de telegraaf / groupon had ik een voucher besteld en betaald.

dag van te voren een mail van p7-parkeren dat ze een probleem met groupon hebben, en als ik wil parkeren, dan moet ik hetzelfde bedrag nogmaals betalen.

zoweel p7-parkeren als groupon reageren niet op mijn mail

belachelijk

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

hjdekker1 schreef:in ieder geval niet bij p7-parkeren gaan staan.

dag van te voren een mail van p7-parkeren dat ze een probleem met groupon hebben, en als ik wil parkeren, dan moet ik hetzelfde bedrag nogmaals betalen.

belachelijk
Heeft dus niets met P7 te maken maar des te meer met Groupon...

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

P3 parkeren voor nog geen € 50 a 8 dagen

estherans

Ongelezen bericht door estherans »

newmikey schreef:
hjdekker1 schreef:in ieder geval niet bij p7-parkeren gaan staan.

belachelijk
Heeft dus niets met P7 te maken maar des te meer met Groupon...
Heeft wel met p7 te maken want dat is hetzelfde als Qube parking en dat zijn oplichters.
Ze parkeren de auto's gewoon in dorpen in de buurt en jij maar denken dat ze op een parkeerterrein staan

Gesloten