Gisteren bij de MM in Zwolle benaderd door een Essent medewerker met de actie dat ik bij aanmelding een MM cadeaukaart van EUR 225 zou ontvangen bij een 3 jarig contract. Omdat ik a.s. dinsdag de aanbieding van de Consumentenbond veilig zal ontvangen, heb ik gekozen voor de aanmelding met bedenktijd. Kan ik er binnen 2 weken nog vanaf.
Wie schetst mijn verbazing dat ik in de bevestigingsmail lees dat ik een MM cadeaukaart van slechts EUR 175 tegemoet kan zien. Essent, jullie staan nu al op ahterstand! Ik wacht de uitkomst van de veiling nog even af.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MediaMarkt/Essent aanbod: MM cadeaukaart 175 ipv 225?
-
Re: MediaMarkt/Essent aanbod: MM cadeaukaart 175 ipv 225?
Beste MrBassman,
U heeft op 21 november een klacht bij ons ingediend. Ik vind het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de afhandeling betreft de bevestigingsmail. Ik wil dit graag met u bespreken. Hiervoor verzoek ik u uw naam, postcode, huisnummer, telefoonnummer en een kopie van uw bericht te mailen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijk groet,
Fleur
Essent Webcare
U heeft op 21 november een klacht bij ons ingediend. Ik vind het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de afhandeling betreft de bevestigingsmail. Ik wil dit graag met u bespreken. Hiervoor verzoek ik u uw naam, postcode, huisnummer, telefoonnummer en een kopie van uw bericht te mailen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijk groet,
Fleur
Essent Webcare
Ik heb het ook via jullie site gemeld en daar werd het meteen opgepikt en opgelost.
-
Volgens mij verschilt het waar je het afsluit. Bij de Mediamarkt in Alkmaar kreeg ik in december een aanbod voor €225,00 maar later online kom ik deze tegen goedkopeenergieengas.nl. Hier is de cadeaubon 170 euro. Kan ik nog ergens een hogere krijgen toevallig?
Laatst gewijzigd door Radar op 24 jan 2015 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd
Reden: Commerciële link verwijderd
-
Beste JanBlok121,
Wanneer je het contract in de MediaMarkt zelf afsluit krijg je een cadeaukaart van 225 euro, online ligt de waarde lager.
Groet,
Naomi
Essent Webcare
Wanneer je het contract in de MediaMarkt zelf afsluit krijg je een cadeaukaart van 225 euro, online ligt de waarde lager.
Groet,
Naomi
Essent Webcare
Ik heb me er niet toe laten verleiden. Ze zijn gewoon te duur. Dus wordt het nu een jaartje GreenChoice. Daarna zien we wel verder.