LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone beloofd maar komt niet na help!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
YMSR

Vodafone beloofd maar komt niet na help!

Ongelezen bericht door YMSR »

Hallo,
Ik heb echt al een langere periode gezeur met vodafone.
Welke stappen kan ik nu het best ondernemen?

In juli een telefoon aangeschaft.
Ik zou daar een gear fit bijkrijgen.
Nooit aangekomen dus we zitten bijna in December.
2 weken geleden weer gebeld. Hij kwam eraan.
Weer niks.

In juli/aug gezeur met data.
Er zou een bedrag gecrediteerd worden op de volgende telefoonrekening.
Helaas. Niet gebeurd. En ineens weet niemand hier meer wat vanaf.
Ze zouden me terugbellen dit is niet gebeurd.
Weer gebeld. Maar nee de klacht is doorgegeven wij kunnen niks voor u betekenen.

Na 3 weken ging mijn nieuwe telefoon stuk.
Balen!! Softwareprobleem.
Ik kreeg een leentoestel.
Deze batterij was zeer slecht.
Kon hem alleen gebruiken als hij aan de oplader zat.
Anders was hij binnen 5 min uit.
Ik wil het toestel op tafel leggen.
Hij valt uit mn handen op de tafel.
Denk stukje van 40 cm
Barst in het scherm.
Meteen gemeld bij vodafone.
Waarschijnlijk was het scherm al zwak werd mij verteld anders krijg je niet zosne een barst.
Ik leg het verhaal uit van de batterij.
Wilt u een nieuw leentoeste werd mij gevraagd?
Maar ik had ondertussen al iets anders geregeld.
Dan composeren we de kosten wel mevrouw. Dat komt in orde werd mij beloofd.

Afijn. Dus toestel gaat terug.
Het gaat hier om een Samsung S3 vol beschadigingen en krassen en een batterij die niet werkt.
Vervolgens krijg ik zonder aankondiging of overleg een rekening van €181,50 op de deurmat.
€181,50 voor een toestel waarvan de dagwaarde nog lager ligt.
Een toestel wat al stuk was.

Nee €181,50 voor een kapot scherm.
Hij ging stuk toen ik de telefoon in mijn bezit had dus ja ik zat fout.

Maar €181,50 accepteer ik niet!

Ik bel naar vodafone en ze zouden een klacht maken.
Vervolgens bel ik terug en de uitslag was bekend ik hoefde dit inderdaad niet te betalen!
Ik helemaal blij de brief kon verscheurd worden.
Ook zou er contact worden opgenomen over de creditnota van jul/aug.

Nou je raad het al.
Geen telefoontje.
En gewoon €181,50 van mijn rekening gehaald.

Ik bel terug en wat zegt mevrouw.
Er staat helemaal niks in het systeem? U moet het gewoon betalen.

Maar als het goed is worden de gesprekken opgenomen.
Wat moet ik nu doen? Ik voel me erg belazerd door vodafone.
Ik ben momenteel op vakantie en nu de €181,50 is afgeschreven kan ik niet veel leuks meer doen.
Wij hebben voor deze vakantie gespaard en we kunnen wel huilen.

Bedankt vodafone. Voor het verzieken van onze vakantie.

Har06

Re: Vodafone beloofd maar komt niet na help!

Ongelezen bericht door Har06 »

Bedankt vodafone. Voor het verzieken van onze vakantie.
YMSR Berichten: 75Geregistreerd: 11 nov 2010 22:01

Tja een kapot scherm door een val op de grond zal door geen provider vergoed worden.
Vodafone heeft niets met de vakantie van doen.

Ts bij de thuiskomst het bedrag storneren via internet bankieren als je het onrechtmatig vind, letverwel op dat je niet als wanbetaler gerigistreerd wordt wijsheid en succes

YMSR

Het gaat mij erom dat ze van alles toezeggen maar niks nakomen.
Als ze mij hadden verteld dat ik dit moest betalen.
Waren we niet op vakantie gegaan.
Daar gaat het mij om.

Har06

YMSR schreef:Het gaat mij erom dat ze van alles toezeggen maar niks nakomen.
Als ze mij hadden verteld dat ik dit moest betalen.
Waren we niet op vakantie gegaan.
Daar gaat het mij om.
je hebt het eerste telefonisch contact met Vodafone bevestigd via een mail of brief ?, hopelijk komt alles nog goed

YMSR

Ik heb ze via de telefoon gesproken.
Afspraken die we gemaakt hebben genotuleerd.
Met namen erbij.
Vreemdgenoeg geven Dynafix en vodafone elkaar de schuld.

Ik wilde in eerste instantie best wat betalen maar €181,50 is die hele telefoon niet waard.
Dolblij was ik dan ook dat mevr in het systeem kon Zien dat hij gecrediteerd was.
Ik mocht hem verscheuren en er zou nog een brief komen.

En nu ineens kan niemand dat vinden.
En dan alle andere ellende van creditering data en gear fit.
Maakt mij heel verdrietig.

Dan vraag ik hoe komen julie aan zulke hoge kosten?
Vodafone Zegt dat bepaald dynafix en dynafix zegt dat vodafone dat bepaald dus ik kan geen kant op :(

Har06

sja aantekeningen van een gesprek maken levert niets oo, een gesprek zelf bevestigen is de norm.

de contractant is diegene waar je iets mee te maken hebt

YMSR

Erg teleurgesteld krijg ik de reactie:

We hebben het bandje beluisterd van dynafix en daar is geen toezegging op te horen.

Nou dan zal ik wel liegen.

Ik weet zeker dat ze dit hebben verteld en word binnen enkele dagen geblockeerd als ik het geld niet overmaak.

Nooit meer vodafone.
En iedereen zal mijn verhaal horen.

Ze stelen va hun klanten.
Leuk zo voor kerst.
Never meer

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

YMSR schreef:We hebben het bandje beluisterd van dynafix en daar is geen toezegging op te horen
Is het voor u ook mogelijk die opname op te vragen?

Connya

Ongelezen bericht door Connya »

Als je op een plek woont waar slecht of matig bereik is van Vodafone is dat in de ogen van Vodafone een kwestie van 'jammer'. Dus twee jaar lang: afgebroken gesprekken, niet bereikbaar, slecht bereikbaar, buiten staan om te telefoneren, eindeloos terugbellen, voicemail gaat aan........
Het zou echt klantvriendelijk geweest zijn als je gewoon toegeeft dat het bereik waardeloos is en mij naar een andere provider zou hebben laten overstappen. Maar nee..... contract is contract. Terwijl ik van te voren nadrukkelijk heb gevraagd of het bereik goed was 'ja hoor...........'.
De argumentatie dat ik als zeer kleine zelfstandige (ik werk zo'n 70-80 uur per week) sterk afhankelijk ben van telefoontjes van mijn klanten is voor Vodafone van geen enkel belang. Ook de anti-reclame doet ze niets.

Har06

YMSR schreef:Erg teleurgesteld krijg ik de reactie:

We hebben het bandje beluisterd van dynafix en daar is geen toezegging op te horen.

Nou dan zal ik wel liegen.

Ik weet zeker dat ze dit hebben verteld en word binnen enkele dagen geblockeerd als ik het geld niet overmaak.

Nooit meer vodafone.
En iedereen zal mijn verhaal horen.

Ze stelen va hun klanten.
Leuk zo voor kerst.
Never meer
bij niet betalen wordt je inderdaad geblokkeerd en gaat er een aantekening naar andere providers.
Jammer dat je van al je telefonische gesprekken geen aangetekende brief verstuurd hebt,
jouw verhaal is herkenbaar en het verhaal van Vodafone ook, ik zou nog eens bellen naar de klachten afhandeling afdeling

Drowzer

Ongelezen bericht door Drowzer »

Goedendag, Ik heb ook zo'n soort ervaring met Dynafix of Dynalogic hoe ze ook willen heten en vodafone.

Ik heb een toestel bij Vodafone gekocht en daar heb ik vervangende toestelservice bij. Ik zou dus volgens het contract een gelijkwaardig toestel moeten krijgen.
Het toestel huawei te leen omdat mijn eigen telefoon de sony experia z1 beschadigd was.
Ik heb het toestel normaal gebruikt, ik ben er mee naar een disco (platformtheater) geweest met mijn buurman, zijn vriendin en een kameraad van de buurman. Op de 20ste van september.
De telefoon had ik gewoon in mijn broekzak, dus niet de kontzak. Het was in de disco heel erg warm, omdat het zo warm was (airco deed het niet ofzo) heeft de disco excuses aangeboden. Dit kreeg ik te horen van de kameraad van mijn buurman.
Ik was aan het dansen en mijn buurman stond achter mij en hoorde een knal vanuit mijn broekzak komen, ik had zelf nog niets opgemerkt. Ik voelde mijn been prikken en begreep er niets van, ik pakte de huawei uit mijn broekzak en voelde iets in mijn vingers prikken.
Toen zag ik dat de mobiel zijn scherm helemaal in stukken lag. Ik ben naar de wc gegaan en had ook allemaal glas in mijn broekzak zitten, daarom prikte het dus ook zo.
Ik heb gebeld naar het verzekeringsmaatschappij om dit aan te geven, aangezien ik nog een dag of twee moest wachten totdat ik mijn eigen telefoon terug zou krijgen, hebben ze hier niets mee gedaan.
Ik heb tevens het verhaal verteld aan de koerier die het kwam ophalen.
Nu heb ik een boete gekregen om de telefoon te maken terwijl het niet eens mijn schuld. Ten tweede dit niet een gelijkwaardig toestel is.

Mijn mobiel is na die tijd als nog weer kapot gegaan en heb aangegeven toen ik iemand aan de telefoon had (verzekering en Dynalogic) dat ik niet weer een huawei zou willen ontvangen. Maar bij beide zeiden ze tegen mij dat het niet aan hun is welke telefoon ik als vervanger krijg.
Ik heb nu in totaal dus 4x een huawei toestel gekregen.
Ik heb een aangetekende brief naar Vodafone gestuurd, nog geen bericht terug gehad. Ik kreeg vandaag te horen dat mijn telefoon afgesloten gaat worden in drie dagen als ik niet betaal. Ik heb gebeld naar Vodafone en daar geven ze aan een brief te hebben gestuurd en dat er geconstateerd zou zijn dat het drukschade zou zijn en dat als ze beide een microsim hebben dat het een gelijkwaardig toestel zou zijn. Ik ben hier tegen in gegaan en heb gemeld dat het niet drukschade is en dat ik het er niet mee eens ben. Tevens heb ik uitstel gevraagd omdat we nu in dispuut zijn. Aangezien ik niet aan gaf wanneer ik het bedrag zou betalen kon ik geen uitstel krijgen en de dispuut zou voorbij zijn met de brief die zij mij zouden hebben gestuurd.
Ik heb een nummer gekregen van Dynalogic gekregen en een rma nummer zodat zei het verder zouden kunnen onderbouwen. Ik heb ook hier naar toe gebeld en ze zeiden tegen mij dat er een onderzoek heeft plaats gevonden en zolang er geen accu geploft zou zijn dat het in rekening van de klant zou komen en dat er een speciale coating op het glas zit dat zorgt dat het glas niet splintert. Ik heb aangegeven dat ook al zou een accu niet ploffen kan glas wel kapot gaan bij bepaalde temperaturen en dat het glas wel degelijk splinterde.

Har06

Drowzer:

wat een verhaal: een ontploffende gsm tijdens een dansparty,zonder een aanvaring op de dansvloer, wat moet een provider daar nu mee ?

Gesloten