LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HI Lease abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
angelique1970
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2014 19:10

HI Lease abonnement

Ongelezen bericht door angelique1970 »

Hebben jullie klachten over de HI abonnementen betreft het lease toestel ? Ik moet nu namelijk een bedrag van 66,69 betalen voor het toestel dat ik niet meer in mijn bezit heb , en er is tijdens het afsluiten mij verteld dat als het abonnement is afgelopen er een bedrag zo blijven staan tussen de 15 en 30 Euro , wat kan ik hier mee doen ? Ben er zo klaar mee. Mvg Angelique.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: HI Lease abonnement

Ongelezen bericht door encore »

Tja...dat kun je lezen als je de zoekfunctie even gebruikt. Zelfs KPN is er klaar mee.

Moraalridder
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 jul 2012 14:39

Re: HI Lease abonnement

Ongelezen bericht door Moraalridder »

Mijn dochter moet voor een kapotte screen eerst 50 euro betalen daarna 40 en vervolgens 15 euro, aangezien het om een lease toestel gaat heeft KPN niets te willen. Mijn dochter heeft zwart op wit einde contract toestel in goede staat ontvangen geen openstaande kosten en toch probeert KPN eerst via Hi geld van haar rekening af te schrijven om vervolgens na blokkade dit te doen met KPN glasvezel. KPN doet dus de machtiging over aan een andere afdeling terwijl de machtiging gelijk met einde contract stopt. KPN pleegt dus diverse strafbare feiten, waaronder poging tot oplichting, bedrieglijke bankbreuk, men beweert immers een geldige machtiging te hebben die ze niet hebben en in het geval van mijn dochter chanteren ze haar ook nog eens met Preventel registratie.

Bij lease ligt de verantwoordelijkheid van eventuele schade aan toestel bij Hi/KPN en niet bij de klant dat ze deze wel bij de klant neer leggen heeft alles te maken met onverkoopbare toestellen, trouwens als jij je lease contract leest zie je staan dat indien het toestel wordt ingeleverd het contract eindigt.

Gesloten