Bij tele 2 een prepaid simkaart besteld van € 10. Deze is 6-10 geleverd met de mededeling dat de sim kaart op 6-11 geactiveerd zou worden. Dit is niet gebeurt.
7-11 gebeld en kreeg ik te horen dat er iets was misgegaan en dat het handmatig geactiveerd moest worden en dat dit twee werkdagen zou duren. Mijn e-mail adres gegeven zodat ze mij op de hoogte kunnen houden. Dit is niet gebeurt
12-11 gebeld en kreeg ik te horen dat er iets was misgegaan en dat het handmatig geactiveerd moest worden en dat dit twee werkdagen zou duren. Dit is niet gebeurt.
14-011 gebeld en kreeg ik te horen dat ze er mee bezig waren en dat ik die dag een telefoontje zou krijgen. Dit is niet gebeurt
Je wordt als nieuwe klant door tele 2 misleidt, aan het lijntje gehouden, voorgelogen en ook nog eens bestolen en wat kan je er tegen doen een brief aangetekend versturen a € 7,50.
Kan deze criminele organisatie niet eens aangepakt worden
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klacht tele 2
-
Tele2 Webcare
Re: klacht tele 2
Hoi Bauk,
Zojuist heb ik op je berichtje gereageerd bij het KassaVara forum.
Ik hoor graag van je, zullen we daarvoor één kanaal aanhouden? Dat praat wat makkelijker
Groetjes, Lotte
Zojuist heb ik op je berichtje gereageerd bij het KassaVara forum.
Ik hoor graag van je, zullen we daarvoor één kanaal aanhouden? Dat praat wat makkelijker
Groetjes, Lotte
goedemorgen
ik zit met me vaste telefoon al een Tijd bij tele2
en me vraag is ( ik wort door 06 36 58 45 98 ) lastig gevallen meer dan 1half jaar al
maar tele2 wil dit 06 36 58 45 98 niet blokkeren
wat kan ik hier aan doen
ik hoop dat u me hier me kan helpen
gr.mikos53
en me vraag is ( ik wort door 06 36 58 45 98 ) lastig gevallen meer dan 1half jaar al
wat kan ik hier aan doen
gr.mikos53
-
Netwerker-
Hallo Mikos53,
Ik vind het niet netjes om een mobiel telefoonnummer op een openbaar Forum te vermelden. Zelfs niet als je lastig wordt gevallen door de persoon achter dat mobiele telefoonnummer.
Telecom-providers (ook Tele2 Nederland bv.) hebben een Gedragscode met elkaar afgesproken over hoe te handelen bij telefonische overlast.
Eerst wordt de veroorzaker van de telefonische overlast schriftelijk gewaarschuwd door zijn/ haar eigen telecom-provider. Gaat de overlast verder. Dan wordt de betrokkene afgesloten van alle diensten door zijn/ haar telecom-provider.
Klachten aan het adres van Tele2 kun je melden door middel van het daarvoor bestemde digitale web-formulier.
Weblink: https://www.tele2.nl/klantenservice/kla ... formulier/
Succes!
Netwerker-
Ik vind het niet netjes om een mobiel telefoonnummer op een openbaar Forum te vermelden. Zelfs niet als je lastig wordt gevallen door de persoon achter dat mobiele telefoonnummer.
Telecom-providers (ook Tele2 Nederland bv.) hebben een Gedragscode met elkaar afgesproken over hoe te handelen bij telefonische overlast.
Eerst wordt de veroorzaker van de telefonische overlast schriftelijk gewaarschuwd door zijn/ haar eigen telecom-provider. Gaat de overlast verder. Dan wordt de betrokkene afgesloten van alle diensten door zijn/ haar telecom-provider.
Klachten aan het adres van Tele2 kun je melden door middel van het daarvoor bestemde digitale web-formulier.
Weblink: https://www.tele2.nl/klantenservice/kla ... formulier/
Succes!
Netwerker-
-
Moraalridder
mikos53 schreef:goedemorgen
wat kan ik hier aan doen
gr.mikos53
Je kunt opvragen bij welke UMTS mast het wordt verzonden dit is simpel vast te stellen ook van welke provider het nummer is en contact met hun opnemen 06 36 58 45 98 is een gsm nummer van Tele2.
http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/30/nummerreeksen
Onzin. Dat kan alleen de politie, BVD in opdracht van de rechter.Moraalridder schreef:mikos53 schreef:goedemorgen
wat kan ik hier aan doen
gr.mikos53
Je kunt opvragen bij welke UMTS mast het wordt verzonden dit is simpel vast te stellen ook van welke provider het nummer is en contact met hun opnemen 06 36 58 45 98 is een gsm nummer van Tele2.
http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/30/nummerreeksen
Nummerreeksen heb je niks aan, als iemand met nummerbehoud is overgestapt naar een andere provider.
ik heb een tele2 mobielabonnementna een paar maanden bleek dat ik al een hoop foontjes gemist had en dat ik als ik thuis ben haast geen ontvangst heb
dus gebeld naar klantenservice en ze zeiden dat ik net onder de paraplu van de zendmast zit en dat ik mijn abonnement kon opzeggen binnen een maand
wat blijkt de verbinding werd in een keer prima zo dus besloot ik tele2 toch te houden want het ontvangst was perfect
(blijkt later alleen voor 1 week en toen was het weer bagger0
maar ik had dus wel mn abonnement verlengt
weer klagen en klagen
tot ik het vorige week echt zat was omdatr ik voor uitzendburos werk en nog wel eens na werktijd thuis op mn mobiel gebeld word loop ik toch wel wat geld mis door de slechte ontvangst of omdat ik niet te bereiken ben
dus weer klagen en vragen of ik mn abonnement vervroegt kon opzeggen doordat ze ingebreke blijven met hun aangeboden goederen
ik moest nu 3 telefoonnummers van mensen die mij belden doorgeven +adresgegevens + provider waar ze mee belden
ik heb aangegeven dat ik daar niet blij mee was maar ik heb het toch gedaan
ik zou na 5 dagen de uitslag krijgen via email maar ik kreeg niks te horen van ze
dus zelf maar weer gebeld en nu zeiden ze dat ze nog eens 5 telefoonnummers met adres en provider gegevens wilden om weer te kunnen testen
dit heb ik geweigert en gezegt dat ik contact op zou nemen mer kassa en radar
hun reactie hierop was :zoek het maar lekkker uit
ik hoop dat u wat voor mij kan betekenen in dat geschil