Ik vreesde aanvankelijk voor een stalker maar het bleek een callcenter te zijn. Pak voor mijn hart weliswaar maar nu het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat veel callcenters thans werken met een zogezegd voor hún efficiënt systeem om meerdere particulieren gelijktijdig te bellen met een anoniem nummer. Wie het eerst opneemt krijgt de Callcenter agent aan de lijn en bij de overige word dan de verbinding verbroken. Dus als je kennelijk steeds te laat opneemt en/of helemaal niet opneemt blijft dit proces zich herhalen.
Ik neem aan dat er nu veel telefonie bedrijven meldingen krijgen van telefonisch overlast. Zou het niet wat zijn dat de telefonie bedrijven zich hard moeten maken dat dit callcenter multibel systeem verboden moet worden? Kijk, bel me niet register is een optie evenals alle anonieme nummers blokkeren (kan alleen nog niet voor de i-Phone). Maar ik vind het echt niet heel erg om een keer een anonieme beller aan de lijn te krijgen. Tevens bellen ook bepaalde instanties die ik wél wil spreken ook vaak anoniem.
Wat vinden jullie van dit 'Multi-bel systeem' (even zelfverzonnen woord)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
NB: de enige manier is nu dus heel snel die anonieme beller op te nemen, aanbod af te wijzen anders blijft het maar doorgaan ;P