LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BergHOFF pannenset aan de deur gekocht (colportage)

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Roos000

Re: BergHOFF pannenset aan de deur gekocht (colportage)

Ongelezen bericht door Roos000 »

On topic- hoe zouden de pannen bevallen?

Roos000

Ongelezen bericht door Roos000 »

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

prem schreef:
olaf79 schreef:U kunt inderdaad via de bank de gegevens achterhalen en de koop ontbinden. Het is wel allemaal een kwestie van lange adem
Lees nou, er is geen getekende bon. Het was een donatie.
Er is toch geld gepint? Dit is gewoon deurverkoop en dat is aan strikte voorwaarden verbonden, o.a. dat je de koop mag ontbinden en dat de verkoper zich genoegzaam kenbaar maakt.

prem

Ongelezen bericht door prem »

olaf79 schreef:
prem schreef:
olaf79 schreef:U kunt inderdaad via de bank de gegevens achterhalen en de koop ontbinden. Het is wel allemaal een kwestie van lange adem
Lees nou, er is geen getekende bon. Het was een donatie.
Er is toch geld gepint? Dit is gewoon deurverkoop en dat is aan strikte voorwaarden verbonden, o.a. dat je de koop mag ontbinden en dat de verkoper zich genoegzaam kenbaar maakt.
Hoe ga je dat nou bewijzen zonder bon, handtekening, datum en plaats.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Gefeliciteerd met uw prachtige pannenset! Ik wou dat ze ook eens bij mij langs komen.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Ja zeker mooi , maar ze willen hem niet :(
Bij mij komen ze ook niet ad deur trouwens....en ik koop sowieso nooit ad deur...( heb geen deur , hangt alleen lap... :lol: )

Voor iedereen, indien van toepassing, een fijn Sint avondje/ weekend ! Veel plezier :D

zgurkogel

Ongelezen bericht door zgurkogel »

olaf79 schreef:de misvorming van de pagina komt door de zeer brede foto's die u geplaatst heeft.
Probleem opgelost. Vrijwel alle fora waarop ik post, resizen de foto's automatisch. Radar doet dit kennelijk niet, zal er voortaan rekening mee houden. verbeterpuntje voor Radar forum admins
Roos000 schreef:Wel een mooie set overigens. Zullen we als leden een bod doen? Start vanaf 100 euro haha
Dank je! :mrgreen:

zgurkogel

Bob Schurkjens schreef:Gefeliciteerd met uw prachtige pannenset! Ik wou dat ze ook eens bij mij langs komen.
Beste Bob,

mocht u geïnteresseerd zijn dan wil ik ook wel bij u langskomen. De pannenset zit weer keurig ingepakt in de doos. :lol:

Groetjes,
Niek (die inmiddels de schrik wel aardig te boven is maar nog steeds behoorlijk pissig is)

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

zgurkogel schreef:
olaf79 schreef:de misvorming van de pagina komt door de zeer brede foto's die u geplaatst heeft.
Probleem opgelost. Vrijwel alle fora waarop ik post, resizen de foto's automatisch. Radar doet dit kennelijk niet, zal er voortaan rekening mee houden. verbeterpuntje voor Radar forum

Probleem is op pagina 1 (bij mij) niet opgelost, dus ga maar niet meer teruglezen....Succes net het onderhands verkopen van de pannen op deze site! :lol:

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

De eerlijkheid gebied me te melden dat de foto's nu op de juiste wijze zijn aangepast en het forum bij mij niet meer oprekt.TS, bedankt daarvoor.

tenormin

trail46 schreef:De eerlijkheid gebied me te melden dat de foto's nu op de juiste wijze zijn aangepast en het forum bij mij niet meer oprekt.TS, bedankt daarvoor.
Zal het probleem wel bij mij liggen. Maar hoef de pannen niet meer te zien. :)

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

tenormin schreef:
trail46 schreef:De eerlijkheid gebied me te melden dat de foto's nu op de juiste wijze zijn aangepast en het forum bij mij niet meer oprekt.TS, bedankt daarvoor.
Zal het probleem wel bij mij liggen. Maar hoef de pannen niet meer te zien. :)
Kan ik me goed voorstellen :lol: Word ook bepaald niet warm (lees opgewonden) van een paar goedkope pannen. :mrgreen:

Bob Schurkjens

Gewoon op Marktplaats zetten. Vele slachtoffers gingen u voor. 100 euro incl. verzending krijg je er wel voor. Zoek alvast een goede verzenddoos bij de supermarkt.

tenormin

Bob Schurkjens schreef:Gewoon op Marktplaats zetten. Vele slachtoffers gingen u voor. 100 euro incl. verzending krijg je er wel voor. Zoek alvast een goede verzenddoos bij de supermarkt.
Zou het zeker niet verzenden. Komt 't nooit aan. Is de TS nog meer geld kwijt. Laat de eventuele marktplaats koper de pannen maar komen halen. En dan boter bij het visje.

Bob Schurkjens

tenormin schreef:
Bob Schurkjens schreef:Gewoon op Marktplaats zetten. Vele slachtoffers gingen u voor. 100 euro incl. verzending krijg je er wel voor. Zoek alvast een goede verzenddoos bij de supermarkt.
Zou het zeker niet verzenden. Komt 't nooit aan. Is de TS nog meer geld kwijt. Laat de eventuele marktplaats koper de pannen maar komen halen. En dan boter bij het visje.
En dan betaald worden met twee valse briefjes van 50 Tenormin.... (geloof me: het gebeurt).

zgurkogel

Kleine update: de pannen zijn verkocht! Ja, we hebben er niets aan verdiend (eerder verloren... zucht) maar dit onfortuinlijke hoofdstuk kunnen we afsluiten.

Laat het een opsteker voor iedereen zijn. Kopen aan de deur van louche piepeltjes? Geen goed plan! ;-)

Bob Schurkjens

Gefeliciteerd dat je er vanaf bent gekomen. Inderdaad een erg vervelende ervaring. Maar goed, zo betalen we allemaal "leergeld" in ons leven.

tenormin

zgurkogel schreef:Kleine update: de pannen zijn verkocht! Ja, we hebben er niets aan verdiend (eerder verloren... zucht) maar dit onfortuinlijke hoofdstuk kunnen we afsluiten.

Laat het een opsteker voor iedereen zijn. Kopen aan de deur van louche piepeltjes? Geen goed plan! ;-)
Nou, de leden van dit forum kopen nooit aan de deur; we doen zelfs nooit meer open! :lol:
Maar goed, u bent de hap kwijt en van het verlies nog maar een box Kleenex kopen, toch? Nee, flauw van me. Maar u bent in ieder geval niet al uw geld kwijt.

@Bob, ja hoor, ook dat weet ik inmiddels, weten hé, heb nog nooit een vals briefje van €50,00 in handen gehad (voor zover ik weet): niemand heeft mijn vijftigjes tot nu toe geweigerd. Daar zou ik dan waarschijnlijk wel intrappen. Maar dan heb ik het excuus niet aan de deur te hebben gekocht. :mrgreen:

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

zgurkogel schreef:Kleine update: de pannen zijn verkocht! Ja, we hebben er niets aan verdiend (eerder verloren... zucht) maar dit onfortuinlijke hoofdstuk kunnen we afsluiten.

Proficiat! Nergens ooit zomaar meer intrappen ....gewaarschuwd mens .. :wink:

zgurkogel

Iedereen dank voor het reageren, meedenken en de relativerende humor. Onze deur krijgt zeer binnenkort een stickertje erbij. :-)

Afbeelding

Gesloten