LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tussen koper en glas in bij Tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bas74

Tussen koper en glas in bij Tele2

Ongelezen bericht door Bas74 »

Afgelopen maandag zouden wij overgaan op glasvezel bij Tele2. Allereerst komt de monteur niet opdagen tussen 8.00-13.00 (afgesproken). Als hij 's middags langskomt constateert hij dat wij een verouderd kastje hebben in de meterkast (aangelegd door KPN/Reggefiber) en dat hij niks kan doen. Dan denk ik: waarom vraagt Tele2 dan niet wat je in je meterkast hebt hangen? Tele2 heeft ons echter wel overgezet naar Glas. Gevolg: al het inkomend belverkeer gaat gelijk naar de voicemail en we hebben geen tv-zenders meer. Tele2 gaf aan dat ze contact op zouden nemen met KPN/Reggefiber om een nieuw kastje te plaatsen. Maar de rest van de week hebben we daar niks meer van gehoord. Ik heb wel elke dag met de klantenservice gebeld, maar dat kun je beter niet doen. De klantenservice kan je namelijk toch niet helpen. Het ligt bij de storingsdienst (2e lijn) en die is niet benaderbaar. Je weet dus niet wat er gebeurt en of en wanneer het gaat goedkomen. En dan ben je al zo'n 15 jaar klant van deze tent ...
Bas74 Berichten: 6Geregistreerd: 08 maart 2012 08:34

Bob Schurkjens

Re: Tussen koper en glas in bij Tele2

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Daarom zegt men ook:

If it ain't broke don't fix it.

Bas74

Ongelezen bericht door Bas74 »

Vandaag reactie gehad van Tele2 dat ze KPN/Reggefiber niet zover kunnen krijgen om de FTU in mijn meterkast te vervangen. Daarmee was de boodschap dat Tele2 mij niet over kan zetten naar Glasvezel. Niet te geloven! Alsof Tele2 zelf dit kastje niet kan vervangen. En alsof ik de enige ben met dit probleem. Voor mij is er nu maar 1 uitweg om meer internetpower te krijgen: ik ga naar UPC! Bedankt Tele2!

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Bas74 schreef:Vandaag reactie gehad van Tele2 dat ze KPN/Reggefiber niet zover kunnen krijgen om de FTU in mijn meterkast te vervangen. Daarmee was de boodschap dat Tele2 mij niet over kan zetten naar Glasvezel. Niet te geloven! Alsof Tele2 zelf dit kastje niet kan vervangen. En alsof ik de enige ben met dit probleem. Voor mij is er nu maar 1 uitweg om meer internetpower te krijgen: ik ga naar UPC! Bedankt Tele2!
Dat kunnen ze niet, net zoals jij ook niet een stuk openbare weg voor je deur opnieuw kan asfalteren, ondanks het feit dat je er door het betalen van wegenbelasting wél op mag rijden. Dat aansluitpunt is geen eigendom van Tele2, daar mogen ze niet aankomen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Bas74 schreef:Vandaag reactie gehad van Tele2 dat ze KPN/Reggefiber niet zover kunnen krijgen om de FTU in mijn meterkast te vervangen. Daarmee was de boodschap dat Tele2 mij niet over kan zetten naar Glasvezel. Niet te geloven! Alsof Tele2 zelf dit kastje niet kan vervangen. En alsof ik de enige ben met dit probleem. Voor mij is er nu maar 1 uitweg om meer internetpower te krijgen: ik ga naar UPC! Bedankt Tele2!
Ja joh, en dan vooral lekker boos blijven op Tele2, dan heb je je woede precies op de juiste partij gericht.

Veel plezier bij UPC, neem je ook een horizon box? Lees dan eerst even de topics hier op het forum na, anders zien we u hier heel vlot weer terug(niet dat u niet terug mag komen, maar ik zou niet graag zien dat u van probleem naar probleem gaat.)

Gesloten