In Februari 2014 kocht ik bijCVT Keukens een keuken. Afgesproken was dat deze op 10 oktober 2014 geleverd zou worden.
Tijdens installatie, bleek dat verschillende onderdelen niet, danwel verkeerd waren geleverd, te weten: keukenkast knoppen (leverancier zou failliet zijn ~ deze waren dus gewoon niet tijdig besteld), kookplaat (verkeerde type geleverd) en 3 keukenkast deuren (missen volledig)
Inmiddels is op 24 Oktober de juiste kookplaat geleverd (welke met ‘kunst en vliegwerk’ is gemonterd, doordat geen rekening gehouden was met de verstevingingsbalk van het geleverde keukenblad), tezamen met de deurknoppen.
Op 1 december zijn 2 van de 3 deuren geleverd, maar bleek de 3e deur nog steeds te missen.
Levertijd van de 3e keukendeur is inmiddels, na veelvuldig bellen met de klanten'service' gecommuniceerd, te weten week 3 2015!
Men blijft de schuld bij Siematic leggen, ondanks dat order en betaling toch echt naar CVT keukens zijn gegaan. Inmiddels is het vertrouwen tot een nulpunt gedaald....
1 ding is zeker, nooit meer een CVT keuken!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CVT keukens Tilburg
-
labradorfan
Re: CVT keukens Tilburg
Heel vervelend maar dat is bijna normaal te noemen bij keukenleveranciers.
Ik ken dan ook niemand waar het in 1x goed is gegaan.
Ik ken dan ook niemand waar het in 1x goed is gegaan.
Re: CVT keukens Tilburg
kijk dan maar eens op www.qasa.nl/ervaringen/keukens-06
het gaat vaker goed dan fout.
en wat betreft siematic, die hebben de laatste tijd heel vaak langere levertijden.
het gaat vaker goed dan fout.
en wat betreft siematic, die hebben de laatste tijd heel vaak langere levertijden.