LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laks en geen vakbekwaam personeel bij belastingdienst

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
Fischerfan

Laks en geen vakbekwaam personeel bij belastingdienst

Ongelezen bericht door Fischerfan »

Ik had op 31 augustus jongstleden huurtoeslag aangevraagd voor 2013 en 2014. De dag erna gebeld en geïnformeerd of het correct is gedaan. Binnen 8 weken zou de huurtoeslag met terugwerkende kracht op mijn rekening staan. En dat van 2013 zou in Januari 2015 komen. Dit werd mij medegedeeld en was hiermee voldoende geïnformeerd en tevreden. Maar de tijd vloog voorbij zonder maar ook iets te horen of zien van de belastingdienst. Ook niet op mijntoeslagen.nl...

Daarop besloot ik toch maar eens de belastingtelefoon te bellen en te vragen wat er aan de hand is. "Niks, meneer, gewoon geduld hebben" was het antwoord. De termijn van 8 weken bleek niet goed medegedeeld te zijn door mijn collega. Dit moet zijn tussen de 8 en de 13 weken...

Weer verstrijkt de tijd en hoewel er officieel nog geen 13 weken verstreken zijn, vermoed ik onraad. Ook omdat er nog steeds geen brief is gekomen. Ook gebeurd er niks op mijntoeslagen.nl... Dus zojuist weer de belastingtelefoon gebeld...(want leuker kunnen we het niet maken..)

De belastingdienstmedewerker vond het ook vreemd en verbond me met een -eindelijk- goede collega. Ze zag meteen dat ze iets moest doen en begreep niet dat een collega dat niet zag en deed. Nu dus eindelijk wat schot, maar hierdoor krijg ik alles pas in december!!!!

Heb een klacht ingediend, maar vraag me af of dat zin heeft.. baal er enorm van dat ik er zo lang op moet wachten. Stel dat ik vandaag niet had gebeld, had ik er in december nog niks van gehoord.

Vind het echt schandalig vandaag de dag en vind dat er strengere controles op de belastingdienst moet komen. Ook personeel dat niet juist handelt mag best op hun vingers getikt worden.

eleven

Re: Laks en geen vakbekwaam personeel bij belastingdienst

Ongelezen bericht door eleven »

Ik had op 31 augustus jongstleden huurtoeslag aangevraagd voor 2013 en 2014
Je vraagt huurtoeslag aan met terugwerkende kracht van 2013.
Misschien was je belastingbrief nog niet verwerkt.
Ook alle gegevens juist ingevuld?
Soms ontbreken gegevens, waar de BD achteraan moet gaan.
De huur van 2013 is er al betaald, dus daarvoor heb je geen geld meer nodig en 2014 is ook al meer dan de helft voorbij.
Conglusie, je hebt recht op de huurtoeslag, maar noodzakelijk is hij niet, om de huur te betalen.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

eleven schreef:Conclusie, je hebt recht op de huurtoeslag, maar noodzakelijk is hij niet, om de huur te betalen.
Dat laatste is speculeren eleven, je weet immers niet hoe @ Fisherfan er financieel voorstaat. (En sorry dat ik je woord "conclusie" even heb veranderd).

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Conclusie (als je alle berichten op fora zoals deze bij elkaar gooit): er is absoluut geen bekwaam personeel in Nederland te vinden. Alle bedrijven en organisaties worden bemensd door sukkels. Behalve wij natuurlijk, wij doen alles perfect op ons werk.

fajarsantoso

Ongelezen bericht door fajarsantoso »

De customerservice bij de belastingdienst is inderdaad erg slecht. Als ik moet bellen voor advies, bel ik 3 x om toch te kijken of ik 3x hetzelfde antwoord krijg. En dat is niet altijd het geval.
Laatst gewijzigd door Radar op 12 dec 2014 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd.

Gesloten