Ik geloof o.a. wat ik zelf zie, meemaak en ervaar. Dat jij het niet wilt geloven, prima maar dat neemt niet weg dat wel degelijk gebeurt.
Niemand is verplicht te boeken, niemand schrijft dat ook he......
Maar als je wilt boeken en na korte tijd is ineens de prijs aangepast terwijl via een ander ipadres wel de goedkopere prijzen oppoppen.......
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sunweb verhoogt de prijzen ruim 330 euro, kan dit ??
-
- Contacteer:
Re: Sunweb verhoogt de prijzen ruim 330 euro, kan dit ??
Laatst gewijzigd door Radar op 08 nov 2014 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic bijdragen verwijderd
Jij boekt toch altijd bij Corendon Har06 ? Die heeft dat systeem ook + dat ze meestal vlak voor het afreizen de tijden en luchthavens en meestal in je nadeel, veranderen. Ben je ook klaar mee.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 nov 2014 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
G7 schreef:Jij boekt toch altijd bij Corendon Har06 ? Die heeft dat systeem ook + dat ze meestal vlak voor het afreizen de tijden en luchthavens en meestal in je nadeel, veranderen. Ben je ook klaar mee.
ik boek ruim schoots van te voren G7 of G 8 ?
-
- Contacteer:
IP adres prijswijzigingen is helemaal geen kul, in mij wereld heb ik reeds meerdere keren meegemaakt. Dat heeft niks met achterdochtig te maken maar met oplettendheid. En boeken doet praktisch iedereen NADAT de sites zijn afgestruind....
Laatst gewijzigd door Radar op 08 nov 2014 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
dat van die prijzen opvragen van 2 pc is echt geen broodje aap verhaal.
Ik heb gelijk met me ouders gebeld en hebben dezelfde reis een online prijs opgevraagd en kwam wel degelijk bij beide een andere totaalprijs uit. scheelde 50 euro !!!
Ik heb gelijk met me ouders gebeld en hebben dezelfde reis een online prijs opgevraagd en kwam wel degelijk bij beide een andere totaalprijs uit. scheelde 50 euro !!!