puma73 schreef:jerwarm schreef:en ik zit hier niet om mensen "af te zeuren" of te beschuldigen.
het is allemaal ter kennisgeving; of/hoe/wat/wanneer u er wat mee doet is uw eigen beslissing.
ik hoef hier niets te verkopen dan alleen de waarheid.
die is in ieder geval gratis.
Mijn advies was ook gratis, in een woonwijk waar ik woon is een alarmsysteem compleet overbodig. Als er al ergens werd ingebroken was het meestal de fout van de bewoner zelf en was het geen inbraak, maar insluiping.
Goed hang en sluitwerk, doe daar nog een snufje sociale controle bij, dan is een alarmsysteem compleet overbodig.
Dus jerwarm zit gewoon een beetje voor eigen parochie te preken en is in principe geen haar beter dan de colporteurs van UHV.
natuurlijk man, ik werk er ook!! Dat was je nog vergeten erbij te vermelden.
weet je hoeveel er van jou soort zijn die zo redeneren??
genoeg.
en daarom heb ik handenvol werk. Een kozijn raam is in max 10 min open met het beste hang en sluitwerk.
gelukkig weet jij het allemaal veel beter met je 4000 nog wat berichten.
mag ik ff lachen?
heb je weleens iemand gesproken die het voor zijn werk deed > inbreker, maar het rechte pad op is gegaan?
heb je weleens een video gezien waarbij een heel huis in 2 min leeg is gehaald voor max waarde, in een drukke woonwijk?
dat de inbreker in 30 sec max binnen is, en dan hebben we het over de georganiseerde inbrekers die hun vak verstaan.
maar slaap lekker verder.
Als ik al voor "eigen parochie" zou preken dan zette ik er wel namen en links bij.