LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IBOOD - Internet's Best Online Offer Daily - Echt??

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
spicers

IBOOD - Internet's Best Online Offer Daily - Echt??

Ongelezen bericht door spicers »

Ik zie, en met mij nog velen anderen, dat webwinkel IBOOD niet erg zijn best doet om afspraken en of aangeboden goederen netjes zoals aangegeven en of geadverteerd te leveren en of klanten te woord te staan zoals dit in het normaal "economisch" verkeer met elkaar wordt uitgevoerd. Wie herkent zich in dit beeld en of heeft voorvallen waarbij dit speelt? Onderstaand is een voorbeeld hoe dit bedrijf op dit moment presteert!. Zou graag van meer "klanten" hun ervaring(en) willen horen.

http://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/

dhc

Re: IBOOD - Internet's Best Online Offer Daily - Echt??

Ongelezen bericht door dhc »

Oké..tweakers is al niet overtuigd en dan nog twijfel je...
Dan zeg ik het maar: Niet aan beginnen!

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Over deze "deals"site is al zo veel geschreven, jammer dat mensen er nog steeds intrappen (net zoals met Groupon en vele anderen).

Restpartijen, refurbs in plaats van nieuw, oostblok meuk die hier niet aan de praat te krijgen is, verkeerde stekkers en/of voltages voor het Nederlandse net, géén service, leveranciers buiten Nederland die niet meer aanspreekbaar zijn etc.

TANSTAAFL geldt ook hier!

spicers

dhc schreef:Oké..tweakers is al niet overtuigd en dan nog twijfel je...
het is niet zozeer dat ik twijfel, maar kenbaar maken op meerdere fronten/fora lijkt mij nog steeds zinnig. Ook ik, heb meedere verhalen en of topics gezien, maar herhaling is altijd goed. Wellicht hebben andere mensen er nog wel iets aan.

spicers

newmikey schreef:Over deze "deals" site is al zo veel geschreven
klopt, dat weet jij en ik, maar er zullen er ook nog zijn die het niet weten. uiteindelijk zullen bedrijven zoals deze toch een keer iets moeten doen, want van terugkerende "klanten" hebben ze niet gehoord. Dat is ook een strategie, weet ik, echter volgens mij niet iets wat je, met veel (negatieve) bekendheid lang zal volhouden.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Ja, en wat is je punt? Iedereen is zelf verantwoordelijk voor eigen handelen. Uwordt gewaarschuwd niet in zee te gaan met dat bedrijf, dat is voldoende.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Helaas blijven er altijd "naïeve" consumenten. Verblind door de deal van hun leven de aankoop doen en naderhand pas gaan lezen bij wie ze eigenlijk iets gekocht hebben. En ja, dan weten ze "opeens" een forum als dit wel te vinden. En ja, dan zijn het opeens oplichters en weet ik wat.

Tuurlijk hebben ze een punt. Ook een zaak als ibood, maar ook Groupon, groupdeals en ga zo maar door, dienen fatsoenlijke producten te leveren en de klanten service te bieden als iets niet goed is. Ik wil absoluut niet zeggen dat de schuld bij de consumenten ligt. Maar zolang mensen zich blind staren op de prijs zonder verder te kijken, zullen dit soort bedrijven blijven bestaan. De band tussen winkel en consument is niet meer zoals vroeger. Toen kocht je een tv en was thuisbezorgen en aansluiten standaard. Ze hoeven het niet meer te hebben van terugkerende klanten die terugkomen vanwege de goede service.

En dan kan je keurmerk na keurmerk oprichten en webshops aanspreken en aansprakelijk stellen zoveel je wilt. Het zal er niets aan veranderen.

rktilburg

Ongelezen bericht door rktilburg »

Zie dat er al even niets meer gepost wordt over IBOOD.
maar klachten blijven regenen, helaas had ik ook nog nooit iets gehoord en via collega (die wel een goede ervaring had) toch maar eens iets besteld.

En helaas als je dan verder gaat kijken is het bingo !.

Misschien toch nog eens een herhaling op TV?,als het al eens besproken is?

Hoe vaker we mensen kunnen waarschuwen hoe sneller er misschien iets veranderd.
Zou je als consument hier ook nog iets tegen kunnen doen?, rente over niet terugbetaald geld?
Via rechtsijstand iets, iemand ervaring hiermee?

Gesloten