Het gaat niet alleen om het hebben van een postadres. Als dat het probleem was kon die kennis van TS ook gewoon een postbus nemen. Het gaat erom dat TS op een adres is ingeschreven in de GBA. Dat adres moet een woonhuis zijn en men kan zich niet inschrijven in de GBA als woonachtig in een recreatiewoning.nevermind schreef:Dat je niet met meer dan 4 personen mag wonen!
Ik denk, dat er niet staat geen postadres.
De verhuurder van TS heeft TS niet toegestaan dat er meer dan personen zijn ingeschreven in de GBA. Dus kan zij zich daar nog steeds niet inschrijven.
@ Leojes,
U kunt ook eens in overleg gaan met uw verhuurder. Vraag deze persoon eens waarom hij deze regel er zo heeft instaan ? Misschien heeft het ook wel te maken met de extra te betalen waterschapsbelasting ofzo. Als de vriendin dit verschil dan betaald, zou dit probleem verholpen kunnen zijn. Leg de situatie gewoon eens uit misschien kunt u tot een (tijdelijke) oplossing komen. Geef gewoon netjes aan dat u een en ander wil navragen bij hem en dat u dus niets gaat als u er niet uit kunt komen.
Sja dan houdt het snel op inderdaad en ik kan het ook wel begrijpen. Een ex is ook niet voor niets een ex en ze kunnen maar beter zo min mogelijk met elkaars leven te maken hebben.Leojes30 schreef:Emmy het is helaas hij die dit niet wil, niet zij en het huis is van hem dus tja....
En ergens kan ik dat ook wel begrijpen van hem.
Sja zo krom is het soms wel helaas.Leojes30 schreef: Eigenlijk is het wel jammer he, dan heb je eens een gescheiden vrouw die geen hulp nodig heeft, die genoegen neemt met wat ze nu kan krijgen, die netjes werkt en zichzelf en de kids kan onderhouden en dan loop je hier weer tegen aan. Maar ja zo zijn er zoveel dingen natuurlijk...