LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door Gast »

inzagirl,

als je echt geen geld hebt,mail dan naar piet van pay-back.

die zal je zeker helpen! later kun je het altijd terugbetalen.

je hoeft maar € 89,- te betalen in jouw geval zoals ik dat lees!


gr

pechvogel

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door [email protected] »

willy, goh fair je bekent dus dat je ho-mo bent, draag je thuis zeker de kleren van je moeder.

:lol:

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door [email protected] »

pechvogel, 89 euro? waarvoor? voor pay-back? ik moet 30 nog euro betalen aan pay-back geen 89 euro. Maar die 30 euro heb ik op het moment niet.

:lol:

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door willy59 »

Dit is de ware inza
jammer dat je alleen maar kan beledigen en schreeuwen hier
doe normaal en praat normaal mee.
Doe je niet anders voor als dat je bent

http://clubs.flaironline.nl/messages/2/ ... 1093034889

en zoek inzagirl
En als je twijfelt ga naar google en type

[email protected]
En kijk waar je terecht komt
Laatst gewijzigd door willy59 op 15 sep 2004 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door pluutje »

Inzagirl,


Heb je al naar Piet gebeld?? :idea:

Nog een poging! Heb je geen familie, vrienden of kennissen die je kunnen of willen helpen b.v. met een renteloze lening? Wel op papier!!

Ander voorstel; bel een advocaat [dus toch maar een advocaat] en leg je situatie haarfijn uit of nog beter maak een afspraak. M.i. zal er toch wel 1 advocaat in Nederland zijn die jouw wil helpen desnoods met betaling achteraf! Ook dit op papier!

Met kijken en verzinnen kun je GEEN prijzen winnen!! :roll:

De tijd van chatten is nu voorbij. Actie s.v.p???

Vrgr
Pluutje
Laatst gewijzigd door pluutje op 15 sep 2004 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door [email protected] »

willy, tuurlijk geloof maar dat ik dat ben.

:lol:

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door willy59 »

Twee maal Jou E-Mail adres en verschillende personen kan niet

willy

JS
Berichten: 59
Lid geworden op: 30 jul 2004 21:46

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door JS »

Tros-Radar, waarom verwijderen jullie iedere keer mijn (toch nette en beleefde) oproep van dit forum en waarom laten jullie wel toe wat hierboven gebeurt?
Is het zo dat men hier elkaar mag uitmaken voor alles wat mooi en lelijk is maar een welgemeend keurig advies plaatsen is verboden?
Waarschijnlijk mag ik dit ook niet zeggen van jullie?
mvg JS

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door impact »

Via het forum van Flair ben ik erachter gekomen dat Inzagirl geen meisje is, maar haar vriendje (Lex) die er genoegen in schept hier het forum te verzieken. Inzagirl lijkt mij wel een bonafide gedupeerde, maar die zit zelf dus niet achter de PC.

Ik hoop (en verwacht) dat we nu voortaan van dat gezeur af zijn.

Michiel Luidens

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Ik hoop (en verwacht) dat we nu voortaan van dat gezeur af zijn.
Ik hoop het ook :D

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door kwast »

Inzagirl (Inzagirl)
Donderdag, 16 September 2004 - 08:26

Ok Impact,

Ik wil nu voor eens en voor altijd een misverstand uit de wereld hebben. Ik schrijf niks op Radar. Die berichtjes die daar worden geschreven worden geschreven door mijn vriend. Ik zelf vind het ook niet leuk op de manier hoe hij ze schrijft. Maar hoe harder jullie happen hoe harder hij het blijft doen. Dat is zijn gevoel van humor. Ik ben wel degelijk een gedupeerde. Door hoe hij nu schrijft word ik de dupe van boze mensen. Ik haat bier zou het ook nooit drinken. Hoe ik hier schrijf dat ben ik. Ik gebruik geen scheldwoorden of seksueelgetinte worden in mijn zinnen. Hopelijk geloof je dit en er is een misverstand uit de wereld geholpen.

inzagirl
Ik geloof er echt helemaal niets van

Michiel Luidens

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Marilyn (Marilyn)
Woensdag, 15 September 2004 - 21:24

Impact, dit respectloos gedrag vind ik niet echt passelijk hier. Zou je zo vriendelijk willen zijn hier niet meer op deze topic terug te komen. Wij hebben hier een heel leuk en gezellig contact met Inzagirl. En wij willen het graag hier gezellig houden. Alvast bedankt!
Laat impact maar in zijn sop gaarkoken. Die gast spoort niet en loopt ook al op het flair forum te zieken.

Annelease

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door Annelease »

:shock: :? Look who's talking :wink:

Michiel Luidens

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Hoi Annelease, als impact ook komt kunnen we weer gaan matten :D

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door [email protected] »

kwast ik kan niet helpen dat mijn vriend onder mijn naam van die rare berichtjes schrijf. Ik heb hier ook vaak slaande ruzie over gehad. Maar hij deed het toch. Mijn naam gaat zo naar de vervelend. Ja nu scheld ik ook. Maar hij is nu onder een andere naam verder gegaan. Jullie zullen nu niks meer van inzagirl horen. Dit is de echte inzagirl en ik schrijf niet grof mocht ik schelde zet ik eraltijd netjes sorrie dat ik scheld achter. Maar seksueelgetinte opmerking zal je nooit uit mijn mond horen. Niet op de manier zoals hij het schreef. Maar geloof wat je wel of niet wil geloven. Ik zet gewoon de waarheid neer. Ik kijk bijna nooit op trosradar. Ja afentoe maar post er zelf nooit wat ik lees liever hoe en wat er gezegt word. Doet me wel een beetje zeer als ik gewoon vertel hoe de vork in de steel zit(orzoiet). Zoals je ziet word er nu op een hele andere manier dingen neer gezet dan wat me vriend deed.Want die ziet overal een lolletje van in. Maar ik zit soms ook wel in de stress. Ja ik ben 1x uit geweest. Maar mag ik ook eens in de 4 a 6 maanden stappen. Ik doe eerlijk gezegt nooit wat. En ik ben nog jong dus moet wel afentoe iets leuks kunnen doen. Maar ja me naam is nu toch al zwaar naar de vervelend dankzij mijn vriend .

Liefs Inzagirl

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

slaande ruzie
?
Misschien tijd om je "vriendje" te dumpen?

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door [email protected] »

hey ik waseenbeetjedom,

dat lijkt me wel beetje erg ver gaan me vriend hiervoor dumpe. Maar hij gaat er voorlopig niet meer op. Hij weet niet meer wat hij moet zeggen. Dus als je nu iets leest is het van mij.


Liefs inzagirl

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

:?
Maar hij gaat er voorlopig niet meer op
op dit forum bedoel je :lol: ?
Lach eens een keer naar een andere jongen, moet je eens opletten hoe snel je een probleem minder hebt!

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Dexia doet vaag met de hardheidsclausule

Ongelezen bericht door [email protected] »

Hahaha ik doe niet anders als ik wel eens uitga. Maar opstraat kijk ik ook wel hoor. En lache vaak jongens genoeg naar mij. Maar hij zit/zat hier gewoon te zieken. Want thuis praten we er wel seriues over hoor. Hoe en wat. Ik heb hier soms echt :cry: gezeten dat ik niet echt wist wat ik moest doen. We hebben al hoge hypotheek en dan nog andere rekening wij staan contstant rood aanmaling omdat we dingen niet kunnen betalen. Ik ben express in de avonduren erbij gaan werken. Maar advocaat heb ik nu echt geen geld voor. Ik wacht nog ff die uitspraak af en wat de uitspraak ook mocht zijn. Goed of niet goed voor ons . Dan ga ik toch maar stappen ondernemen. Dan zal ik er wel aan moeten geloven. Maar eerst ff me financieel **** op orde stellen. Wij worden vaak uitgenodigd om te stappen , maar 9 van de 10x slaan we het af omdat we gewoon het geld er niet voor hebben. En me levensbehoefte vind ik toch belangrijker dan een avondje stappen. Maar ja na heeel veel maanden niet uitgeweest te zijn kriebeld het wel. Nu kan ik er weer ff tegen. En heb in eigenlijk niet eens behoefte om te stappen. Avondje chille bij vrienden vind ik dan ook al gezellig. Hun drinken dan allemaal bier. Maar ik zit gewoon aan de water of sap vind acehol niet zo boeiend eerlijk gezegt. Dus in mijn geval gaat lekker biertje niet op :wink: .

Liefs inzagirl

Gesloten