LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo vernietigd je E-mail adress

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
olaf79

Re: Ziggo vernietigd je E-mail adress

Ongelezen bericht door olaf79 »

Marc01 schreef:LETOP!

Ziggo heeft een nieuw treiter speeltje uitgevonden om als ex-klant (en dat zal ik zeker blijven ook!) je Email adres te vernietigen.

Ook je webmail box is niet meer bereikbaar.

Dus zorg dat je een eigen account heb die geheel onafhankelijk werkt van je internet provider zoals Ziggo
Nog even ten overvloedde: dit is standaard praktijk bij de meeste providers. Geen abbo betekend geen emailadres meer. Netzo als dat je geen krant meer krijgt als je je abbo opzecht. Dat heeft niks met treiteren te maken.

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Marc01 schreef:Ten 3de is er een Merk naam in het email adres verwerkt die gedeponeerd is bij een merken bureau (®)
Als je een merk (bijvoorbeeld: hutsefluts) hebt, ga je die natuurlijk niet op internet met een e-mail adres: [email protected] zetten.
Dan ben je niet serieus bezig.

Een beetje merk heeft een eigen website (niet gehost bij een provider), maar onder een eigen domein naam.

Dan zou het merk hutsefluts te vinden zijn op:

www.hutsefluts.nl

Het e-mail adres is dan:

[email protected], of [email protected]

Maar niet:

[email protected]!!!!!

Trouwens:
Je kunt als ex-klant van Ziggo geen claim doen op de naam Ziggo!

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

BBCS schreef:
Marc01 schreef:Ten 3de is er een Merk naam in het email adres verwerkt die gedeponeerd is bij een merken bureau (®)
Als je een merk (bijvoorbeeld: hutsefluts) hebt, ga je die natuurlijk niet op internet met een e-mail adres: [email protected] zetten.
Dan ben je niet serieus bezig.

Een beetje merk heeft een eigen website (niet gehost bij een provider), maar onder een eigen domein naam.

Dan zou het merk hutsefluts te vinden zijn op:

http://www.hutsefluts.nl

Het e-mail adres is dan:

[email protected], of [email protected]

Maar niet:

[email protected]!!!!!

Trouwens:
Je kunt als ex-klant van Ziggo geen claim doen op de naam Ziggo!
Hey we zijn het een keer eens. Halleluja!
Je hebt gelijk. Deze persoon weet niet waar die over praat en nu maakt hij Ziggo zwart, maar het is eigen ondeskundigheid die hier parte speelt

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Marc01 schreef: Klopt, zoals online, freeler, wanadoo, orange, daarvan heb ik gewoon hun webmail nog.
Dat is geen reden waarom Ziggo dat ook zou moeten doen. Het is eerder iets dat aangeeft dat Ziggo hun systemen kennelijk wel op orde hebben, en dat die anderen er een zooitje van maken.

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Wat heeft Ziggo met die geregistreerde merknaam te maken?

lodoes

Ongelezen bericht door lodoes »

Onlangs opgezegd bij Ziggo n.a.v. mijn verhuizing en een mooie aanbieding van KPN. Ontving een brief van Ziggo met bevestiging van de opzegging en wat info over afrekening etc. welke ik via Mijn Ziggo naderhand zou kunnen bekijken. Geen info vooraf over het kwijt zijn van je webmail met daar in alle contacten en prive berichten welke zij volgens de Ziggo medewerker wel zouden hebben moeten sturen.
Kortom; ALLES is weg en men kan hier niets meer aan aan doen, sterker nog WIL hier niets aan doen ondanks dat zij qua info in gebreke zijn gebleven. Inloggen op Mijn Ziggo om de eindfactuur te bekijken is dus ook niet mogelijk.
Meteen bij KPN geinformeerd of dat bij hen ook zo gaat. Bij hen heb je nog 2 maanden webmail inzage. Ook zij keurden deze manier van klantenbehandeling sterk af, klantonvriendelijke noemde KPN dit en ik slui me er WOEDEND :twisted: bij aan!

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Dat je je oude mail en contacten nog nodig had kon je niet bedenken VOOR je je abbo opzegde ? . Dit voelt voor mij aan als je huis verkopen, de sleutel over te dragen en dan te mopperen dat je niet meer bij je meubels kunt.
En natuurlijk zegt KPN dit , het is tenslotte " sales" . :wink:

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Tsja, zoveel mensen welke providermail gebruiken met alle gevolgen vandien als deze storingen hebben ( zie diverse UPC topics mbt webmail )

Maak gewoon een gmail, hotmail, yahoo oid aan. Providermail alleen gebruiken voor inkomende berichten van hen.

Hoef je ook niemand meer in de toekomst te lichten als je van providermail verandert.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Teunbosseman schreef:Tsja, zoveel mensen welke providermail gebruiken met alle gevolgen vandien als deze storingen hebben ( zie diverse UPC topics mbt webmail )

Maak gewoon een gmail, hotmail, yahoo oid aan. Providermail alleen gebruiken voor inkomende berichten van hen.

Hoef je ook niemand meer in de toekomst te lichten als je van providermail verandert.
UPC webmail is niet hetzelfde als Ziggo webmail, dat heeft helemaal niks noppes nada te maken met Ziggo, behalve dan dat het beide providers van kabel-internet zijn.

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

lodoes schreef:Onlangs opgezegd bij Ziggo n.a.v. mijn verhuizing en een mooie aanbieding van KPN. Ontving een brief van Ziggo met bevestiging van de opzegging en wat info over afrekening etc. welke ik via Mijn Ziggo naderhand zou kunnen bekijken. Geen info vooraf over het kwijt zijn van je webmail met daar in alle contacten en prive berichten welke zij volgens de Ziggo medewerker wel zouden hebben moeten sturen.
Kortom; ALLES is weg en men kan hier niets meer aan aan doen, sterker nog WIL hier niets aan doen ondanks dat zij qua info in gebreke zijn gebleven. Inloggen op Mijn Ziggo om de eindfactuur te bekijken is dus ook niet mogelijk.
Meteen bij KPN geinformeerd of dat bij hen ook zo gaat. Bij hen heb je nog 2 maanden webmail inzage. Ook zij keurden deze manier van klantenbehandeling sterk af, klantonvriendelijke noemde KPN dit en ik slui me er WOEDEND :twisted: bij aan!
het lijkt hier amerika wel

vorige week een brandkast gekocht
wat denk je?
vandaag al het geld verdwenen
bel ik ze en vragen ze of ik hem wel goed had afgesloten
maar dat staat nergens in de gebruiksaanwijzing en dat had ook niemand verteld

ik ga ze aanklagen

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

lodoes schreef:Onlangs opgezegd bij Ziggo n.a.v. mijn verhuizing en een mooie aanbieding van KPN. Ontving een brief van Ziggo met bevestiging van de opzegging en wat info over afrekening etc. welke ik via Mijn Ziggo naderhand zou kunnen bekijken. Geen info vooraf over het kwijt zijn van je webmail met daar in alle contacten en prive berichten welke zij volgens de Ziggo medewerker wel zouden hebben moeten sturen.
Ooit gehoord van een back-up te maken van je adresgegevens, je bent ze nu kwijt door overstap naar andere provider.

Als je computer crasht ben je ook alles kwijt. Daarom maakt deze jongen regelmatig een back-up van de computer en andere belangrijke gegevens.

Dus je kunt wel hoog van de toren blazen, het is in feite je eigen schuld.

sjohie

puma73 schreef:
Ooit gehoord van een back-up te maken van je adresgegevens, je bent ze nu kwijt door overstap naar andere provider.

Als je computer crasht ben je ook alles kwijt. Daarom maakt deze jongen regelmatig een back-up van de computer en andere belangrijke gegevens.

Dus je kunt wel hoog van de toren blazen, het is in feite je eigen schuld.
Het kan nog makkelijker door gebruik te maken van een dienst als plaxo, een online adresboek wat je met facebook, gmail en nog veel meer kan syncen.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Bedankt voor de tip, kende ik nog niet. werkt echt simpel.

sadfly

Ongelezen bericht door sadfly »

Ziggo doet gewoon wat logisch is. je stopt het contract. ja waarom zouden ze dan nog diensten leveren.
Kijk het was netjes geweest om het nog 2 weken of 4 weken ana te houden en dan te vernietigen.
Dat een aantal ISP's de mailbox anahoud moet je zien als service.

Ziggo heeft geen blaam, het zijn de gebruikers die denken dat ze nog wel bij hun mailbox kunnen.
Dan had je beter een gmaila dres kunnen hebben (ook gee garantie) of je eigen maildomain huren.

Teunbosseman
Contacteer:

sjohie schreef:
Teunbosseman schreef:Tsja, zoveel mensen welke providermail gebruiken met alle gevolgen vandien als deze storingen hebben ( zie diverse UPC topics mbt webmail )

UPC webmail is niet hetzelfde als Ziggo webmail, dat heeft helemaal niks noppes nada te maken met Ziggo, behalve dan dat het beide providers van kabel-internet zijn.

In welk opzicht niet hetzelfde ?

Webmail is webmail of dit nu van UPC, Ziggo, Telfort, Kpn, Tele2 of welke provider dan ook is maakt niks nada noppes uit.

Een appel en en peer zijn ook niet hetzelfde maar blijft fruit.

sjohie

Teunbosseman schreef:
sjohie schreef:

In welk opzicht niet hetzelfde ?

Webmail is webmail of dit nu van UPC, Ziggo, Telfort, Kpn, Tele2 of welke provider dan ook is maakt niks nada noppes uit.

Een appel en en peer zijn ook niet hetzelfde maar blijft fruit.
UPC had/heeft vervelende en langlopende storingen aan hun mailservers, waarover zoals al genoemd in die reactie ook hier plenty topics over zijn. Dát heeft Ziggo niet. Ik doelde dus op het projecteren van exclusieve UPC problemen op de webmail diensten van andere kabelinternetproviders zoals Ziggo.

Teunbosseman
Contacteer:

sjohie schreef:UPC had/heeft vervelende en langlopende storingen aan hun mailservers, waarover zoals al genoemd in die reactie ook hier plenty topics over zijn. Dát heeft Ziggo niet. Ik doelde dus op het projecteren van exclusieve UPC problemen op de webmail diensten van andere kabelinternetproviders zoals Ziggo.
Ah zo.....dan blijft de( provider ) webmail opzich dus precies hetzelfde en daar doelde ik op.

Dat ik de storing van UPC aanhaalde was een voorbeeld. Zo zullen in UPC, Kpn, Tele2 topics ook andere providers waaronder Ziggo worden genoemd als voorbeeld.

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik heb dit in het verleden ook wel meegemaakt, dit doen veel providers,

Bij de overschakeling van Ziggo naar KPN verloor ik ook mijn @home email adressen, toen ik weer switchte naar Ziggo was ik mijn @kpnmail adressen ook weer kwijt, bij ZIGGO kon ik weer mijn oude e-mail adres aanmaken,

Om dit probleem voor te blijven kun je je beter een gratis email adres aanvragen, deze kun je blijven gebruiken, ook wanneer naar een andere provider switcht,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

NijsKei

Ongelezen bericht door NijsKei »

Ik vind het ook een nieuw treiter speeltje van Ziggo.
Bij andere providers wordt je er voor gewaarschuwd en blijft je mailadres nog minimaal 1 maand gehandhaafd. Dit was volgens mij bij ziggo ook zo maar nu niet meer.
Zie dit ook als een pesterij van ziggo en als ze dat niet veranderen zal ik ook nooit meer terug gaan naar ziggo. Echt een heel domme zet van een tot nu toe best wel goede provider.
Ik ben alleen maar overgestapt om niet weer een nieuwe stb recorder te hoeven kopen. Zou na een jaar weer terug gaan naar ziggo, maar nu ze me dit flikken pas ik helemaal voor ziggo. Ik zal ook al mijn klanten waarschuwen voor deze pesterij.

Fijne feestdagen,

Jan Wijma

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

NijsKei schreef: Zie dit ook als een pesterij van ziggo en als ze dat niet veranderen zal ik ook nooit meer terug gaan naar ziggo. Echt een heel domme zet van een tot nu toe best wel goede provider.
Ik ben alleen maar overgestapt om niet weer een nieuwe stb recorder te hoeven kopen. Zou na een jaar weer terug gaan naar ziggo, maar nu ze me dit flikken pas ik helemaal voor ziggo. Ik zal ook al mijn klanten waarschuwen voor deze pesterij.
Zo is dat, daar zullen ze van onder de indruk zijn...not! Denk dat Ziggo zich gelukkig mag prijzen een "klant" als u niet meer te hoeven bedienen.

Gesloten