LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquête Nederlandse Gebarentaal

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
EvaUU

Enquête Nederlandse Gebarentaal

Ongelezen bericht door EvaUU »

Topic gesloten
Laatst gewijzigd door EvaUU op 21 feb 2015 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.

tenormin

Re: Enquête Nederlandse Gebarentaal

Ongelezen bericht door tenormin »

Ben wel erg benieuwd hoe je uit 5 vragen iets kunt halen. Tenzij ik iets heb gemist in je link, het beantwoorden zal een kwartiertje duren....?

EvaUU

Ongelezen bericht door EvaUU »

Hoi Tenormin,

Ik heb een controlevraag in de eerste vijf vragen zitten, als je hierbij een bepaald antwoord geeft, word je automatisch naar de laatste pagina gestuurd. Dan mis je dus het grootste gedeelte van de enquête.

Dat is de volgende vraag:
1. Beheers je NGT goed?
Als je hier 'nee' op hebt geantwoord, heb je de open vragen niet meer gezien, want dan behoor je niet tot mijn doelgroep.

De volgende vraag is zeker wel relevant voor mijn onderzoek, maar stuurt je ook door naar de laatste pagina:
2. Zijn er taboegebaren in NGT? Dit zijn scheldgebaren die tegen een persoon gericht zijn en vloeken die gebruikt worden als iemand boos of gefrustreerd is (zie voor uitgebreide uitleg de tekst hierboven).
Als je op de tweede vraag 'nee' hebt geantwoord zijn de overige vragen niet meer relevant (die gaan namelijk over het vloeken en schelden), dus dan word je ook doorgestuurd naar de eindpagina.

Ik denk dat je de open vragen daarom niet gezien hebt.

Of is er toch iets anders aan de hand?

In ieder geval al heel erg bedankt voor je tijd!

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

EvaUU schreef:Hoi Tenormin,

Ik heb een controlevraag in de eerste vijf vragen zitten, als je hierbij een bepaald antwoord geeft, word je automatisch naar de laatste pagina gestuurd. Dan mis je dus het grootste gedeelte van de enquête.

Dat is de volgende vraag:
1. Beheers je NGT goed?
Als je hier 'nee' op hebt geantwoord, heb je de open vragen niet meer gezien, want dan behoor je niet tot mijn doelgroep.

De volgende vraag is zeker wel relevant voor mijn onderzoek, maar stuurt je ook door naar de laatste pagina:
2. Zijn er taboegebaren in NGT? Dit zijn scheldgebaren die tegen een persoon gericht zijn en vloeken die gebruikt worden als iemand boos of gefrustreerd is (zie voor uitgebreide uitleg de tekst hierboven).
Als je op de tweede vraag 'nee' hebt geantwoord zijn de overige vragen niet meer relevant (die gaan namelijk over het vloeken en schelden), dus dan word je ook doorgestuurd naar de eindpagina.

Ik denk dat je de open vragen daarom niet gezien hebt.

Of is er toch iets anders aan de hand?

In ieder geval al heel erg bedankt voor je tijd!
Okay, duidelijk. Succes hoor.

Gesloten