LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cellit Bang in paarse flesje

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Pumba

Cellit Bang in paarse flesje

Ongelezen bericht door Pumba »

Heeft iemand van jullie misschien ervaring met het nieuwe schoonmaakproduct Cellit Bang? (schrijf je dat zo?)
Dat het product makkelijk kalkresten verwijderd, dat geloof ik wel.
Maar verwijdert het andere vlekken ook zo gemakkelijk...?

Wil namelijk best wel zo'n paars fles kopen, maar het moet wel datgene doen wat ze in het reclamespotje beloven.

Hatsikidee

Re: Cellit Bang in paarse flesje

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

in de reclame haalt het roest weg van een plastic tuinslang... zegt al genoeg lijkt me... :wink:

Pumba

Ongelezen bericht door Pumba »

Beste Hatsikidee,

Allereerst weet ik niet wie je bent, dus voel je niet persoonlijk aangevallen. Volgens mij ben je (te) goed van vertrouwen of je maakt je huis nooit schoon...
Hoe veel schoonmaaproducten beloven wel niet dat alles stralend schoon wordt? Eerlijk gezegd, ben ik nog nooit zo'n 'wondermiddel' tegengekomen.
In het reclamespotje laten ze zien hoe je heel gemakkelijk roestvlekken van de tuinslang kunt verwijderen. Ja, maar dat is reclame, he? In reclame kan alles... begrijp je wat ik bedoel?
Mijn vraag nogmaals: werkt het product ook in het echt? Dus thuis....!

Ik wil graag weten wat jullie ervaringen zijn met het product, voordat ik tot aanschaf overga, want het flesje is best wel duur.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

bij blokker kost cillit bang € 2,79 ,heb ik mij laten vertellen.
inderdaad ik wil ook weten of iemand cillit bang heeft en hoe de ervaringen zijn met dat spul.

tummy

Ongelezen bericht door tummy »

in de reclame haalt het roest weg van een plastic tuinslang... zegt al genoeg lijkt me...
dat vroeg ik me ook al af hoe op een plastic tuinslang roest kan komen te zitten ?????
maja lijkt me net zoeits als vanish....... troep dus :lol:

Gast

pemba snapt het niet, die gelooft nog in sprookjes dat het 500ste nieuwe wondermiddel wel werkt.

fairytale

Ongelezen bericht door fairytale »

Nou ik dacht ook inderdaad het zal de zoveelste weer eens zijn die van alles belooft en dat alles in een minuut weer schoon is, maar ik kon het toch niet laten om Cellit Bang te kopen.

Als eerste heb ik het op mijn badkamer tegels gebruikt , de voegen waren behoorlijk vuil en tot mijn verbazing Cellit bang er op en .............ja hoor ze werden weer behoorlijk schoon ik had het eerlijk gezegd niet verwacht, er zit volgens mij wel een zoutzuur in het middel dus het is wel agressief spul op passen dus waar je het op gebruikt.

Gast

dat vroeg ik me ook al af hoe op een plastic tuinslang roest kan komen te zitten ?????
Dat kan hoor. Leg maar eens een tuinslang bij dit weer een tijdje op een roestige plaat. Na een paar dagen zit de tuinslang vol met roestplekken, en die was je er niet zomaar meer af.

tummy

Ongelezen bericht door tummy »

jah hallo als je m op n roestige plaat leg wel duuuuh

mickey

Ongelezen bericht door mickey »

ik heb het spul gekocht bij de blokker voor amper 3 euro en het werkt idd erg goed !
ook ik heb het gebruikt om o.a roestplekken bij het balkon te verweideren (wat ik al 100 x geprobeerd heb ) en dit middel deed het zonder moeite !! ik ben dus erg tevreden over dit merk en ik zou zeggen probeer het gewoon !

:lol: bovendien leuk kleurtje die fles ! hahaha :lol:

maar wat ook klopt is idd dat het wel erg aggressief spul is dus ik denk wel dat het zeer verstandig is niet te gebruiken zonder handschoenen !!!

Gast

tis superspul.
ik gebruik het nu voor me kunstof kozijnen en die waren een beetje geel geworden.
1 keer cillit bang gebruikt en ze zijn weer als nieuw.

droepnaas

Ongelezen bericht door droepnaas »

Jammer dat je het NIET op kunstof mag gebruiken !!!!!

Lees eerst die paar letters op de fles.
:!: :arrow: Steen, Glas, Beton kan wel. :idea:

Gast

Ik heb het vandaag gekocht bij Blokker voor € 3.49, maar ja wilde het proberen. En eerlijk..........
Ik ben tevreden over het resultaat.
'k heb de douche tegels ermee gedaan, je wilt niet weten wat er toch nog afkwam.
In de reclame en op de fles staat dat je het goed moet afspoelen en (op de fles) eventueel met een spons uitsmeren. De spons is echt nodig, anders is na 1 behadeling je fles leeg, want het is niet zo als op de reclame spuiten, sproeien, klaar.
Ook had ik na mijn mening extra goed afgespoeld, maar droogde wit op, dus daarna afgespoeld met behulp van een schone spons (uitgespoeld) Resultaat mag er wezen en ik ben dik tevreden, ook al is het meer werk dan ze in het spotje laten zien.

testbeeld

Ongelezen bericht door testbeeld »

Cillit Bang! Werkt echt en om even terug te komen op alle voorgaande opmerkingen .... Vanisch is GEEN troep, het werkt!

Gast

Hallo testbeeld
Even vanish, helemaal mee eens, perfect spul, heb alle plakke uit mijn bankstel gekregen.
En cellit bang ook superrrrrrrr

scharlaken_t

Ongelezen bericht door scharlaken_t »

hallo... weet iemand waar ik misschien een foto van thomas klop kan vinden (serieus!)
zit op de kunstacedemie em wil er iets 'leuks' mee doen...

alvast bedankt...

frida

Ongelezen bericht door frida »

Cellit bang werkt inderdaad goed, maar dat spul gebruik ik al 20 jaar !!!
De geur en irritaties van Cellit bang kwamen me wel erg bekend voor, en ja hoor na de twee flessen naast elkaar gehouden te hebben weet ik het zeker !!
Cellit bang is hetzelfde als wc-eend :roll:

Alleen de kleur en dikte van de vloeistof is anders, maar verder is het indentiek, ze hebben de zelfde werkende stof.
Dus niks nieuw spul maar volks verlakkerij :twisted:

Zelf gebruik ik het niet vaak, twijfel dus over de veiligheid van dit spul wat je gezondheid betreft, wc-eend geeft dit dus ook duidelijk aan op zijn fles dat het alleen voor de wc gebruikt mag worden.

Om het b.v. elke dag te gebruiken voor je badkamer lijkt me echt niet aan te raden.
Ben alleen niet zo erg prijsbewust, wat goedkoper is, Cellit bang of wc-eend weet ik zo niet, maar is wel het volgende punt waar ik op zal letten.

groetjes

Amy

Ongelezen bericht door Amy »

Als je alles regelmatig bijhoudt werkt groene zeep ook uitstekend, en het scheelt een stuk in je portemonnee ! :wink: :wink:

sjef

Ongelezen bericht door sjef »

MENSEN LEER EENS LEZEN, HET IS GEEN CELLIT, MAAR CILLIT BANG

Gast

U bent vást leerkracht op de lagere school. :wink:

Gesloten