LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Valet parking bij Euroland Parking
-
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15
Re: Valet parking bij Euroland Parking
http://www.taxibestellen.nu/
HAR06
Het is wel weer onzinnig geroepetoeter.
Tik even op de link, en vul in Purmerend/Schiphol 2 personen.
En nu mag u de link neerzetten van minder dan de helft (minder dan € 48,=) voor 15 dagen, zoniet stop dan een keer met nonsens verhalen.
Als u wel gelijk heeft neem ik alles terug, mooie uitdaging toch ??
Doei.
HAR06
Het is wel weer onzinnig geroepetoeter.
Tik even op de link, en vul in Purmerend/Schiphol 2 personen.
En nu mag u de link neerzetten van minder dan de helft (minder dan € 48,=) voor 15 dagen, zoniet stop dan een keer met nonsens verhalen.
Als u wel gelijk heeft neem ik alles terug, mooie uitdaging toch ??
Doei.
Re: Valet parking bij Euroland Parking
Willen lezen blijft moeilijk,geroepetoeter klinkt je bekender in de orenF.van Holten schreef:http://www.taxibestellen.nu/
HAR06
Het is wel weer onzinnig geroepetoeter.
Tik even op de link, en vul in Purmerend/Schiphol 2 personen.
En nu mag u de link neerzetten van minder dan de helft (minder dan € 48,=) voor 15 dagen, zoniet stop dan een keer met nonsens verhalen.
Als u wel gelijk heeft neem ik alles terug, mooie uitdaging toch ??.
Re: Valet parking bij Euroland Parking
Geroeptoeter is het goede word, want een serieus antwoord kan je wederom niet geven.Har06 schreef:Willen lezen blijft moeilijk,geroepetoeter klinkt je bekender in de orenF.van Holten schreef:http://www.taxibestellen.nu/
HAR06
Het is wel weer onzinnig geroepetoeter.
Tik even op de link, en vul in Purmerend/Schiphol 2 personen.
En nu mag u de link neerzetten van minder dan de helft (minder dan € 48,=) voor 15 dagen, zoniet stop dan een keer met nonsens verhalen.
Als u wel gelijk heeft neem ik alles terug, mooie uitdaging toch ??.
-
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15
Re: Valet parking bij Euroland Parking
Prettige avond verder.Har06 schreef:Willen lezen blijft moeilijk,geroepetoeter klinkt je bekender in de orenF.van Holten schreef:http://www.taxibestellen.nu/
HAR06
Het is wel weer onzinnig geroepetoeter.
Tik even op de link, en vul in Purmerend/Schiphol 2 personen.
En nu mag u de link neerzetten van minder dan de helft (minder dan € 48,=) voor 15 dagen, zoniet stop dan een keer met nonsens verhalen.
Als u wel gelijk heeft neem ik alles terug, mooie uitdaging toch ??.
Re: Valet parking bij Euroland Parking
@Har06 heeft het
a - verkeerd gelezen
b - verkeerd begrepen
c - wil dit niet toegeven
d - anders
Meerdere antwoorden zijn mogelijk.
a - verkeerd gelezen
b - verkeerd begrepen
c - wil dit niet toegeven
d - anders
Meerdere antwoorden zijn mogelijk.
Re: Valet parking bij Euroland Parking
Never Again!
I booked valet parking with Euroland for 8 days. When i returned back I took my car keys and drove back home. So far so good. I was traveling with my one year old son and with lots of baggage so I did not check carefully the state of my car. Next morning I realised that my car has been quite badly scratched at two places while it was at Euroland parking!!!.. I was really angry. I took the pictures of the damage and sent a mail across to Euroland Parking. I got a response from someone called Gordon saying that since they took the delivery of my car in the night, they are not sure and will need to investigate and come back to me...
That was the last mail i received 4 days ago and since then I am sending them a reminder every day to get back to me but not even a single response has come back yet! I am not sure where they did park my car all these days and whether I should be happy that atleast I got my car back!. If euroland was a professional company it would admit that the car was scratched when it was parked with them and offer to repair or pay for damages... But I am sure they are not a bunch of professional people and do not even care to reply to the repeated emails.
Too bad I did not read other user reviews on TROS before making a reservation with them. But if you are reading this, my suggestion will be not to use their services and save yourself the misery.
I booked valet parking with Euroland for 8 days. When i returned back I took my car keys and drove back home. So far so good. I was traveling with my one year old son and with lots of baggage so I did not check carefully the state of my car. Next morning I realised that my car has been quite badly scratched at two places while it was at Euroland parking!!!.. I was really angry. I took the pictures of the damage and sent a mail across to Euroland Parking. I got a response from someone called Gordon saying that since they took the delivery of my car in the night, they are not sure and will need to investigate and come back to me...
That was the last mail i received 4 days ago and since then I am sending them a reminder every day to get back to me but not even a single response has come back yet! I am not sure where they did park my car all these days and whether I should be happy that atleast I got my car back!. If euroland was a professional company it would admit that the car was scratched when it was parked with them and offer to repair or pay for damages... But I am sure they are not a bunch of professional people and do not even care to reply to the repeated emails.
Too bad I did not read other user reviews on TROS before making a reservation with them. But if you are reading this, my suggestion will be not to use their services and save yourself the misery.
-
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 28 mei 2014 10:54
Re: Valet parking bij Euroland Parking
Ik heb gisteren geprobeerd een reminder e-mail te sturen naar het Euroland e-mailadres, maar de site ligt plat en de mailserver ook. Er is dus meer aan de hand.
Ik heb ook mijn auto op 24 April afgeleverd aan een medewerker van Euroland en dat ging redelijk goed. Alleen bij aankomst op de 1e Mei ging het mis. Ik moest tijdje wachten en na een aantal belletjes vertelden zij mij dat een collega mijn auotsleutel per ongeluk mee naar huis had genomen. Gelukkig had ik de reservesleutel bij mij, dus kon ik toch(na ruim 1 uur) naar huis rijden. Ik had mijn adres achtergelaten zodat mijn orginele sleutel opgestuurd kon worden. Na ruim 1 week gebeld of de sleutel al opgestuurd was, maar ik kreeg geen duidelijk antwoord. Toen werd ik na 2 weken door Gorden(niet de BNN-er) gebeld en die vertelde mij dat de sleutel opgestuurd was. Tot op heden heb ik niets meer vernomen, zelfs niet toen ik vorige week een mailtje stuurde. Ik wacht nog een paar dagen voordat ik aangifte ga doen want misschien hebben ze mijn sleutel wel en halen ze in een nacht mijn auto weg omdat ze mijn adres ook hebben. Zou mijn niet verbazen als er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. To be continued.
Ik heb ook mijn auto op 24 April afgeleverd aan een medewerker van Euroland en dat ging redelijk goed. Alleen bij aankomst op de 1e Mei ging het mis. Ik moest tijdje wachten en na een aantal belletjes vertelden zij mij dat een collega mijn auotsleutel per ongeluk mee naar huis had genomen. Gelukkig had ik de reservesleutel bij mij, dus kon ik toch(na ruim 1 uur) naar huis rijden. Ik had mijn adres achtergelaten zodat mijn orginele sleutel opgestuurd kon worden. Na ruim 1 week gebeld of de sleutel al opgestuurd was, maar ik kreeg geen duidelijk antwoord. Toen werd ik na 2 weken door Gorden(niet de BNN-er) gebeld en die vertelde mij dat de sleutel opgestuurd was. Tot op heden heb ik niets meer vernomen, zelfs niet toen ik vorige week een mailtje stuurde. Ik wacht nog een paar dagen voordat ik aangifte ga doen want misschien hebben ze mijn sleutel wel en halen ze in een nacht mijn auto weg omdat ze mijn adres ook hebben. Zou mijn niet verbazen als er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. To be continued.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 sep 2014 22:18
Re: Valet parking bij Euroland Parking
Wij hebben via Groupon een voucher van Euroland Parking gekocht. Vervolgen hebben wij voor 15 dagen langparkeren gereserveerd. Wij waren op de afgesproken tijd op de plaats van bestemming. Helaas was er niemand van Euroland aanwezig. Wij hebben nog getracht hun telefonisch
te bereiken. In totaal 5 keer gebeld. Zij stellen dat ze 24 uur bereikbaar zijn. Er was over een langere periode niemand aanwezig/bereikbaar.
Doordat ze niet aan hun afspraak hielden, hebben zij ons in problemen gebracht. Gelukkig heeft iemand van een andere bedrijf I-Parking ons kunnen helpen. Daarvoor dank.
Doordat zij niet aan hun afspraak hebben gehouden, hebben wij extra kosten moeten maken.
Ik heb in de vakantie een mail naar hun gestuurd. Hun reactie was:
Lijkt me heel raar ????
U stuurt nu een mail op 24 aug. 7 dagen later !!!
Ik vind dit een zeer amateuristische organisatie. Als je vraagt om de extra over te maken, reageren ze niet eens. En hun e-mail adres is gewoon een gmail account. Deze had ik van hun site geplukt. Ik heb ook van andere mensen gehoord dat het geen professionele organisatie is.
Wat ik allemaal gelezen heb, dan vraag ik me af of ik pech of toch stiekem geluk gehad heb, dat zij niet aan hun afspraak hebben gehouden.
Dus koop aub geen van vouchers van Euroland Parking. U krijgt er spijt van.
te bereiken. In totaal 5 keer gebeld. Zij stellen dat ze 24 uur bereikbaar zijn. Er was over een langere periode niemand aanwezig/bereikbaar.
Doordat ze niet aan hun afspraak hielden, hebben zij ons in problemen gebracht. Gelukkig heeft iemand van een andere bedrijf I-Parking ons kunnen helpen. Daarvoor dank.
Doordat zij niet aan hun afspraak hebben gehouden, hebben wij extra kosten moeten maken.
Ik heb in de vakantie een mail naar hun gestuurd. Hun reactie was:
Lijkt me heel raar ????
U stuurt nu een mail op 24 aug. 7 dagen later !!!
Ik vind dit een zeer amateuristische organisatie. Als je vraagt om de extra over te maken, reageren ze niet eens. En hun e-mail adres is gewoon een gmail account. Deze had ik van hun site geplukt. Ik heb ook van andere mensen gehoord dat het geen professionele organisatie is.
Wat ik allemaal gelezen heb, dan vraag ik me af of ik pech of toch stiekem geluk gehad heb, dat zij niet aan hun afspraak hebben gehouden.
Dus koop aub geen van vouchers van Euroland Parking. U krijgt er spijt van.
Re: Valet parking bij Euroland Parking
Ik heb inmiddels ook een hele vervelende smaak in mijn mond van Euroland Parking.
Eind mei 2014 lekker een weekje geweest. Vooraf via actievandedag.nl een parkeerplek geregeld bij Euroland Parking. Dat verliep allemaal erg soepel en eigenlijk best prima. Afleveren van de auto was ook volgens afspraak. Rondje om de auto om te kijken of er geen schade was. Netjes formulier getekend en autosleutels ingeleverd.
Echter bij terugkomst, schrok ik me meteen een hoedje (om het netjes te houden). Linksachter hadden ze waarschijnlijk in een grote bult zand of aarde gereden. Gevolg was dat er schade was aan de linkerachterzijde. Meteen de rest van de auto gecheckt en tot mijn verbazing, ook rechtsvoor een schram. De formulieren getekend, de tijd genoteerd en ik moest maar meteen de baas bellen en mailen om deze schade te melden. Dat heb ik meteen bij thuiskomst (met jetlag) gedaan.
U raadt het wellicht al: geen reactie..... daarna ben ik er maar als een pitt bull in gaan bijten en ben wekelijks gaan bellen naar de status van de schadeafwikkeling. Ze herkende me waarschijnlijk al aan m'n nummer en/of mijn stem Ik was geen prioriteit ,zeiden ze. Het was erg druk bij de reserveringen
Weet u, het feit dat er schade is gemaakt, maakt me nog niet eens echt boos. Dat kan gewoon gebeuren. Iedereen maakt wel eens schade aan iets, maar het feit dat je als klant niet gehoord en serieus genomen wordt, vind ik echt schandelijk. Dit heb ik ze kenbaar gemaakt.....ze begrepen natuuuuurlijk alles wat ik zei, maar vooralsnog heb ik de schade nog steeds niet vergoed.
Alles loopt nu via mijn verzekeringsmaatschappij en zelfs zij krijgen geen gehoor bij de maatschappij van Euroland Parking. Hoe kan zo'n bedrijf nog bestaan vraag ik me af? Zijn ze wel verzekerd? Ik denk het niet?
We zijn dus een bijna half jaar verder en het heeft me niets opgeleverd. Echter, ik ga net zo lang door tot ik mijn schade heb vergoed gekregen. Het is een principe kwestie geworden.
Ik heb tevens Actievandedag.nl gemeld dat er wat problemen zijn, en ook zij reageren niet??? Ik wilde het alleen maar melden omdat zij Euroland Parking aanbevelen op hun site. Ze vroegen of ik nog mailwisseling e.d. had....heb ik allemaal gestuurd en na 3 herinneringen, nog geen reactie. Pff, erg vermoeiend!
Ik ga iet meer boeken dus bij deze heren!
Eind mei 2014 lekker een weekje geweest. Vooraf via actievandedag.nl een parkeerplek geregeld bij Euroland Parking. Dat verliep allemaal erg soepel en eigenlijk best prima. Afleveren van de auto was ook volgens afspraak. Rondje om de auto om te kijken of er geen schade was. Netjes formulier getekend en autosleutels ingeleverd.
Echter bij terugkomst, schrok ik me meteen een hoedje (om het netjes te houden). Linksachter hadden ze waarschijnlijk in een grote bult zand of aarde gereden. Gevolg was dat er schade was aan de linkerachterzijde. Meteen de rest van de auto gecheckt en tot mijn verbazing, ook rechtsvoor een schram. De formulieren getekend, de tijd genoteerd en ik moest maar meteen de baas bellen en mailen om deze schade te melden. Dat heb ik meteen bij thuiskomst (met jetlag) gedaan.
U raadt het wellicht al: geen reactie..... daarna ben ik er maar als een pitt bull in gaan bijten en ben wekelijks gaan bellen naar de status van de schadeafwikkeling. Ze herkende me waarschijnlijk al aan m'n nummer en/of mijn stem Ik was geen prioriteit ,zeiden ze. Het was erg druk bij de reserveringen
Weet u, het feit dat er schade is gemaakt, maakt me nog niet eens echt boos. Dat kan gewoon gebeuren. Iedereen maakt wel eens schade aan iets, maar het feit dat je als klant niet gehoord en serieus genomen wordt, vind ik echt schandelijk. Dit heb ik ze kenbaar gemaakt.....ze begrepen natuuuuurlijk alles wat ik zei, maar vooralsnog heb ik de schade nog steeds niet vergoed.
Alles loopt nu via mijn verzekeringsmaatschappij en zelfs zij krijgen geen gehoor bij de maatschappij van Euroland Parking. Hoe kan zo'n bedrijf nog bestaan vraag ik me af? Zijn ze wel verzekerd? Ik denk het niet?
We zijn dus een bijna half jaar verder en het heeft me niets opgeleverd. Echter, ik ga net zo lang door tot ik mijn schade heb vergoed gekregen. Het is een principe kwestie geworden.
Ik heb tevens Actievandedag.nl gemeld dat er wat problemen zijn, en ook zij reageren niet??? Ik wilde het alleen maar melden omdat zij Euroland Parking aanbevelen op hun site. Ze vroegen of ik nog mailwisseling e.d. had....heb ik allemaal gestuurd en na 3 herinneringen, nog geen reactie. Pff, erg vermoeiend!
Ik ga iet meer boeken dus bij deze heren!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 02 nov 2014 15:40
Re: Valet parking bij Euroland Parking
WAARDELOZE parking zeg 123 PARKING! aftanse busjes en ouderen aan het werk die de parking niet kunnen vinden. Valet dienst een lachertje.
Denise
Denise