LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Raat Utrecht???

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Martijn Bos
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 aug 2004 15:45

Raat Utrecht???

Ongelezen bericht door Martijn Bos »

Ben benaderd door Raat uit Utrecht. Schijnt een makelaarskantoor te zijn dat door een speciale bedrijfscode een snelle groei doormaakt en landelijk wil gaan opereren. Het landelijke consept moet een plaatselijke vestiging met makelaardij, financien, assurantien, notaris en belastingadviseurs worden.

Kent iemand Raat en / of heeft iemand er ervaring mee?

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: Raat Utrecht???

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Beste Martijn,

Al sinds 1997 werk ik in de verzekeringen en persoonlijk is mij nog nooit iets slechts over dit bedrijf ter ore gekomen.

Niets goeds ook, want ik heb wel van dit bedrijf gehoord, maar meer omdat je als tussenpersoon veel leest en ik de naam wel eens ben tegengekomen.

Maarrrrr, stel je vraag eens op het forum van verzekeringen.pagina.nl
Ik weet bijna zeker dat daar iemand wel eens van dit bedrijf heeft gehoord.

Succes.

Gast

Re: Raat Utrecht???

Ongelezen bericht door Gast »

Echte meisje: Het concept is, zoals je het hoort, wel bijzonder. Wat mij een beetje tegenhoudt is de enige vestiging in Utrecht waaraan zij kunnen referenen.

Ik krijg ze woensdag op bezoek. Ben erg benieuwd. Bedankt voor je reactie.

Gast

Re: Raat Utrecht???

Ongelezen bericht door Gast »

Raat is een zeer goed bedrijf. Je hoeft niet (zoals bij bijna alle makelaars) een heel pakket diensten af te nemen. Wil je zelf de rondleidingen door je huis doen? Prima, dan komt de makelaar daar niet voor. Scheelt JOU weer in de kosten.

Ze bestaan al een aantal jaren, ik ken ze uit de krant en volg ze al een aantal jaren. Ze komen altijd positief in de publiciteit.
Ik woon zelf in Utrecht. Zodra ik mijn huis ga verkopen zal ik zeker naar hen toegaan.


Gesloten