LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN schandalige behandeling. Glasvezel afdeling.
-
KPN schandalige behandeling. Glasvezel afdeling.
Goede morgen,
Helaas moet ik een wel zeer slechte referentie plaatsen omtrent een organisatie als KPN waar ik toch hoge verwachtingen van heb/had. Onze problemen zijn het volgende.
Half november wordt in benaderd door KPN waar ik al vele jaren abonnee ben van TV- Internet en overige.
De dame aan de lijn zegt het volgende Beste Heer, u bent al vele jaren bij KPN ik zie dat u nog geen glasvezel hebt ! maar interactieve TV en internet. Om eerlijk te zijn willen wij in de nabij toekomst iedereen op het glasvezel hebben, daarom wil ik u vragen of u wenst mee te werken. Ik vraag in welk opzicht !!! u behoudt alle kanalen en optie die u nu ook heeft en natuurlijk geen extra kosten voor u als klant. Daar begint het dus...................
Ik zeg ( mijn vrouw zegt laat het toch zo het is nu goed en is hun probleem ) natuurlijk als het voor ons niks uitmaakt vind ik dit een kleine moeite.
Monteur afspraak is gemaakt en is gekomen op 19 december ( helaas een uurtje te laat, maar ja kan gebeuren ) alles in orde gemaakt gaf hij aan. Nu komen de problemen natuurlijk.
1- alle optie zijn verwijderd ( alle sport 1 kanalen- het opnemen pakket , gewoon alles )
2- nieuwe toekomst factuur ontvangen van inderdaad 55,- zoals al jaren.
3- dag later nieuwe toekomstige factuur na aanmelding sport 1 ( wordt 68,- euro )
4- direct gaan bellen, wat verveld geven ze aan.
5- nog een dag later, opnemen pakket komt er ook nog bij factuur wordt 73,- euro.
6- natuurlijk weer bellen en ga hier nooit mee akkoord aangegeven, KPN zegt niks aan te doen.
7- vandaag 25ste digite kanaal van mijn zoontje valt uit, is uitgeschakeld verneem ik.
8- ja nieuwe factuur weer, digitene was vergeten op factuur bedrag wordt 78,- per maand.
U begrijpt het al weer aan de lijn gehangen 45 min, ik kan helaas niks voor u doen het pakket digitene van uw zoontje is helaas te vroeg geannuleerd ( twee weken ) foutje weer. Ik geef aan na 6 dagen contact met jullie ( KPN nooit de moeite genomen om zelf eens te bellen met een persoonlijke uitleg en excuses ) nee standaard mailing dat is het enige.
Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd ! medewerkers geven aan Ja, heer bij u gaat echt alles fout wat er maar fout kan gaan, IK ZEG DOE IETS DAN EN LOST HET OP........... na 6 dagen bellen en hogere facturen sturen.
25 jaar bij KPN en geen oplossing kunnen bieden voor alle problemen, me zoontje geen TV meer voorlopig en een organisatie die totaal geen actie onderneemt, zeer teleurstellend. Heeft iemand een advies ? natuurlijk ga ik overstappen maar naAR wie ? wat is goed.
Natuurlijk kan er overal iets fout gaan, maar zoveel !!! en totaal geen moeite doen voor een klant ( standaard mailing sturen ) geen persoonlijk contact helemaal niks...... En dan er vanuit gaan dat je KPN een plezier wilde doen door hun niet in de weg te zitten met glasvezel netwerk...........
KPN SCHANDALIG, BLIJKBAAR IS DIT JULLIE MANIER VAN WERKEN..................... WEES ER TROTS OP.....
Helaas moet ik een wel zeer slechte referentie plaatsen omtrent een organisatie als KPN waar ik toch hoge verwachtingen van heb/had. Onze problemen zijn het volgende.
Half november wordt in benaderd door KPN waar ik al vele jaren abonnee ben van TV- Internet en overige.
De dame aan de lijn zegt het volgende Beste Heer, u bent al vele jaren bij KPN ik zie dat u nog geen glasvezel hebt ! maar interactieve TV en internet. Om eerlijk te zijn willen wij in de nabij toekomst iedereen op het glasvezel hebben, daarom wil ik u vragen of u wenst mee te werken. Ik vraag in welk opzicht !!! u behoudt alle kanalen en optie die u nu ook heeft en natuurlijk geen extra kosten voor u als klant. Daar begint het dus...................
Ik zeg ( mijn vrouw zegt laat het toch zo het is nu goed en is hun probleem ) natuurlijk als het voor ons niks uitmaakt vind ik dit een kleine moeite.
Monteur afspraak is gemaakt en is gekomen op 19 december ( helaas een uurtje te laat, maar ja kan gebeuren ) alles in orde gemaakt gaf hij aan. Nu komen de problemen natuurlijk.
1- alle optie zijn verwijderd ( alle sport 1 kanalen- het opnemen pakket , gewoon alles )
2- nieuwe toekomst factuur ontvangen van inderdaad 55,- zoals al jaren.
3- dag later nieuwe toekomstige factuur na aanmelding sport 1 ( wordt 68,- euro )
4- direct gaan bellen, wat verveld geven ze aan.
5- nog een dag later, opnemen pakket komt er ook nog bij factuur wordt 73,- euro.
6- natuurlijk weer bellen en ga hier nooit mee akkoord aangegeven, KPN zegt niks aan te doen.
7- vandaag 25ste digite kanaal van mijn zoontje valt uit, is uitgeschakeld verneem ik.
8- ja nieuwe factuur weer, digitene was vergeten op factuur bedrag wordt 78,- per maand.
U begrijpt het al weer aan de lijn gehangen 45 min, ik kan helaas niks voor u doen het pakket digitene van uw zoontje is helaas te vroeg geannuleerd ( twee weken ) foutje weer. Ik geef aan na 6 dagen contact met jullie ( KPN nooit de moeite genomen om zelf eens te bellen met een persoonlijke uitleg en excuses ) nee standaard mailing dat is het enige.
Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd ! medewerkers geven aan Ja, heer bij u gaat echt alles fout wat er maar fout kan gaan, IK ZEG DOE IETS DAN EN LOST HET OP........... na 6 dagen bellen en hogere facturen sturen.
25 jaar bij KPN en geen oplossing kunnen bieden voor alle problemen, me zoontje geen TV meer voorlopig en een organisatie die totaal geen actie onderneemt, zeer teleurstellend. Heeft iemand een advies ? natuurlijk ga ik overstappen maar naAR wie ? wat is goed.
Natuurlijk kan er overal iets fout gaan, maar zoveel !!! en totaal geen moeite doen voor een klant ( standaard mailing sturen ) geen persoonlijk contact helemaal niks...... En dan er vanuit gaan dat je KPN een plezier wilde doen door hun niet in de weg te zitten met glasvezel netwerk...........
KPN SCHANDALIG, BLIJKBAAR IS DIT JULLIE MANIER VAN WERKEN..................... WEES ER TROTS OP.....
-
Re: KPN schandalige behandeling. Glasvezel afdeling.
KPN laat u wel heel erg in de steek zeg, mogen zich wel schamen maar trekken ze er weinig van aan verwacht ik, begrijp u keuze natuurlijk helemaal zelf hebben wij Ziggo.... naar te vredigheid trouwens. Ook Vodafoon kan je verder helpen maar heb ik geen ervaring mee persoonlijk.
KPN denkt wel vaker dat ze dit kunnen veroorloven, ze gaan steeds minder correct met hun klanten om hoor je veel in de markt.
Ik zou wel eisen de u nooit meer betaald dan het eerdere bedrag de 55 euro die u aangeeft ! anders gewoon stoppen met betalen maandelijks kijken of er dan een reactie komt en tussentijds overstappen naar een ander.
succes met afhandeling verder, groeten.
Mia
KPN denkt wel vaker dat ze dit kunnen veroorloven, ze gaan steeds minder correct met hun klanten om hoor je veel in de markt.
Ik zou wel eisen de u nooit meer betaald dan het eerdere bedrag de 55 euro die u aangeeft ! anders gewoon stoppen met betalen maandelijks kijken of er dan een reactie komt en tussentijds overstappen naar een ander.
Mia
Sja klinkt allemaal erg amateuristisch van KPN, een aangetekende brief gestuurd ?,
welke keuze heeft U voor overstappen:
coax kabel dan naar UPC cq Ziggo
glasvezel er zijn voldoende providers beschikbaar even googlen met postcode
-
Beste Mia,mia rogeveen schreef:KPN laat u wel heel erg in de steek zeg, mogen zich wel schamen maar trekken ze er weinig van aan verwacht ik, begrijp u keuze natuurlijk helemaal zelf hebben wij Ziggo.... naar te vredigheid trouwens. Ook Vodafoon kan je verder helpen maar heb ik geen ervaring mee persoonlijk.
Mia
Mag ik je vriendelijk bedanken voor je reactie ! Ja dat KPN echt een waardeloze organisatie van A tot Z.. nu moeten we kijken naar een collega bedrijf, ga me er in verdiepen zoals HAR06 opgeeft....
Ik hou je op de hoogte.....
Alles wat fout kon gaan ging ook fout en toch kan KPN dit gewoon oplossen als ze dat willen.
Willen is een probleem bij KPN.
Heb er ook een contract gehad, heel lang zelfs ondanks dat ik ze ontzettend duur vind.
Toch ben ik er niet weggegaan vanwege de hoge kosten maar omdat ik elke keer werd afgebekt aan de telefoon of er werd opgehangen omdat men mij niet kon of wilde helpen.
Nu zit ik sinds 2011 bij XS4all.
Bij XS4all is ook weleens wat maar ik word vriendelijk te woord gestaan en ze zoeken naar een oplossing als er wat is.
Het verbaast mij niets dat KPN miljoenen verlies lijdt, ze weten niet hoe ze klanten moeten vasthouden.
Communicatie hebben ze moeite mee. Problemen oplossen? Liever niet!
Vroeger had de consument geen keus het was KPN of KPN.
KPN hoefde niets te doen om aan klanten te komen of om ze te houden met het gevolg dat ze nu niet weten hoe dat moet.
Je kunt dat zinkende schip KPN maar beter verlaten en een klacht indienen maar misschien wordt een klacht indienen lastig omdat ze je gebeld hebben voor dit ‘prachtaanbod’ en nu staat er niks op schrift.
Aan de andere kant kunnen zij ook niet aantonen dat jij akkoord bent gegaan met een verhoging van €23,- per maand.
Willen is een probleem bij KPN.
Heb er ook een contract gehad, heel lang zelfs ondanks dat ik ze ontzettend duur vind.
Toch ben ik er niet weggegaan vanwege de hoge kosten maar omdat ik elke keer werd afgebekt aan de telefoon of er werd opgehangen omdat men mij niet kon of wilde helpen.
Nu zit ik sinds 2011 bij XS4all.
Bij XS4all is ook weleens wat maar ik word vriendelijk te woord gestaan en ze zoeken naar een oplossing als er wat is.
Het verbaast mij niets dat KPN miljoenen verlies lijdt, ze weten niet hoe ze klanten moeten vasthouden.
Communicatie hebben ze moeite mee. Problemen oplossen? Liever niet!
Vroeger had de consument geen keus het was KPN of KPN.
KPN hoefde niets te doen om aan klanten te komen of om ze te houden met het gevolg dat ze nu niet weten hoe dat moet.
Je kunt dat zinkende schip KPN maar beter verlaten en een klacht indienen maar misschien wordt een klacht indienen lastig omdat ze je gebeld hebben voor dit ‘prachtaanbod’ en nu staat er niks op schrift.
Aan de andere kant kunnen zij ook niet aantonen dat jij akkoord bent gegaan met een verhoging van €23,- per maand.
Je weet wie de eigenaar is van xs4all?VCampen schreef: Nu zit ik sinds 2011 bij XS4all.
Gelukkig hebben ze wel een betere klantenservice.
Bij KPN heb ik vaak het idee dat ze dit nog steeds denken. Ze hoeven geen moeite te doen, want wij zijn de enige. KPN denkt nog steeds geen concurrentie te hebben en klanten in de kou te kunnen laten staan. Heb verhalen gehoord van (groot)ouders dat als hè vroeger een storing met je telefoonlijn had, je blij moest zij dat ze binnen 4! Weken een monteur konden sturen. Dan praat ik over jaren 60/70.VCampen schreef: Vroeger had de consument geen keus het was KPN of KPN.
Nee!! Is dat KPN?berndv schreef:Je weet wie de eigenaar is van xs4all?VCampen schreef: Nu zit ik sinds 2011 bij XS4all.
Ze hebben niet alleen een betere klantenservice maar ook meer kennis in huis en zeer behulpzame mensen.
Ik dacht dat ze alleen gebruik maakten van het netwerk van KPN.
-
Neen ze zijn opgekocht door KPN maar ze hadden voorheen de beste kennis in huis. Volgens mij opereren ze nog wel zelfstandig. Alleen zijn hun tarieven wel heel hoog.VCampen schreef:Nee!! Is dat KPN?berndv schreef:Je weet wie de eigenaar is van xs4all?VCampen schreef: Nu zit ik sinds 2011 bij XS4all.
Ze hebben niet alleen een betere klantenservice maar ook meer kennis in huis en zeer behulpzame mensen.
Ik dacht dat ze alleen gebruik maakten van het netwerk van KPN.
Telfort is de prijsvechter van KPN en dat is dus echt de KPN mentaliteit kortzichtig en met een hele domme klantenservice
Alle glasvezel providers maken gebruik van het glasvezel van KPN. Reggefiber heeft 51% van haar aandelen verkocht aan KPN en dus hoop ik dat KPN in 2015 failliet gaat. Maar i.v.m. met militaire info etc. blijft de Staat garant staan voor dit monster. Carlos Slim uit Mexico wilde KPN overnemen maar dat lukte niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Carlos_Slim
-
Wij hebben glasvezel dus dit is een vast gegeven. ik ga zeker kijken hoor bedankt voor het advies. Maar kunt u ook uw ervaring aangeven wat goed is in uw beleving en waarom... dan bedoel ik niet alleen op de kosten maar gewoon service ook leveren ?Har06 schreef:Sja klinkt allemaal erg amateuristisch van KPN, een aangetekende brief gestuurd ?,
bedankt
Was dat maar zo!pietjeplus schreef: Alle glasvezel providers maken gebruik van het glasvezel van KPN.
Ik zit hier opgescheept met cif/caiway en dan valt er helemaal niets meer te kiezen.
-
U zit dus vast aan 1 provider ! wat een macht positie is dat zeg. mag ik vragen waarom dit is of hoe dit kan ???16again schreef:Was dat maar zo!pietjeplus schreef: Alle glasvezel providers maken gebruik van het glasvezel van KPN.
Ik zit hier opgescheept met cif/caiway en dan valt er helemaal niets meer te kiezen.
-
Correctie : Dan wordt het dus bijna alle glasvezel providers maken gebruik van het glasvezel van KPN.16again schreef:Was dat maar zo!pietjeplus schreef: Alle glasvezel providers maken gebruik van het glasvezel van KPN.
-
Ja dat denk ik ! vandaag trouwens weer een nieuwe toekomstige factuur ontvangen en wat denk u !!! klopt weer niet EXTRA korting u gaat naar 72,- per maand. En we komen van 55,- het wordt echt heel erg nu bij dat KPN, en ook me zoontje nog geen TV.......... maar wel weer een standaard mail... het wordt lachwekkende vertoning bij KPN.pietjeplus schreef:Correctie : Dan wordt het dus bijna alle glasvezel providers maken gebruik van het glasvezel van KPN.16again schreef:Was dat maar zo!pietjeplus schreef: Alle glasvezel providers maken gebruik van het glasvezel van KPN.
Heeft ts wel voldoende en afdoende overleg gepleegd met KPN, vermoedelijk niet,leeuwenstal schreef: Ja dat denk ik ! vandaag trouwens weer een nieuwe toekomstige factuur ontvangen en wat denk u !!! klopt weer niet EXTRA korting u gaat naar 72,- per maand. En we komen van 55,- het wordt echt heel erg nu bij dat KPN, en ook me zoontje nog geen TV.......... maar wel weer een standaard mail... het wordt lachwekkende vertoning bij KPN.
-
Lijkt me toch wel ! Ik heb overleg gevoerd wel 7 dagen en einde nog niet in zich !!! Het is triest van te worden bij heel die KPN organisatie.Har06 schreef:Heeft ts wel voldoende en afdoende overleg gepleegd met KPN, vermoedelijk niet,leeuwenstal schreef: Ja dat denk ik ! vandaag trouwens weer een nieuwe toekomstige factuur ontvangen en wat denk u !!! klopt weer niet EXTRA korting u gaat naar 72,- per maand. En we komen van 55,- het wordt echt heel erg nu bij dat KPN, en ook me zoontje nog geen TV.......... maar wel weer een standaard mail... het wordt lachwekkende vertoning bij KPN.
leeuwenstal schreef:Lijkt me toch wel ! Ik heb overleg gevoerd wel 7 dagen en einde nog niet in zich !!! Het is triest van te worden bij heel die KPN organisatie.Har06 schreef:Heeft ts wel voldoende en afdoende overleg gepleegd met KPN, vermoedelijk niet,leeuwenstal schreef: Ja dat denk ik ! vandaag trouwens weer een nieuwe toekomstige factuur ontvangen en wat denk u !!! klopt weer niet EXTRA korting u gaat naar 72,- per maand. En we komen van 55,- het wordt echt heel erg nu bij dat KPN, en ook me zoontje nog geen TV.......... maar wel weer een standaard mail... het wordt lachwekkende vertoning bij KPN.
aangetekend schrijven na de 1* keer, vermoedelijk ook niet
-
Mail contact is gewoon wettelijk akkoord hoor binnen Nederland, een aangetekende brief is hierdoor niet meer nodig. uitgaande dat er wederzijds contact naar elkaar is geweest.
Zelf denk ik dat het over te veen schijven gaat binnen KPN ze het archief mail verkeer wordt niet terug gelezen... Ik blijf er bij ze moeten het oplossen waarna ik goed overstap.
Zelf denk ik dat het over te veen schijven gaat binnen KPN ze het archief mail verkeer wordt niet terug gelezen... Ik blijf er bij ze moeten het oplossen waarna ik goed overstap.
-
Is Telfort ook onderdeel van KPN ? weet u dit toevallig16again schreef:Was dat maar zo!pietjeplus schreef: Alle glasvezel providers maken gebruik van het glasvezel van KPN.
Het wordt tijd dat die zooi aan een buitenlandse bedrijf wordt verkocht. Dan is er tenminste wat geld beschikbaar om de boel eens goed te reorganiseren. Niet alleen qua mensen, maar ook ontbreken nu de middelen om hun support systemen te moderniseren. Nog niet zo heel lang geleden waren alle klantgegevens bij KPN nog gekoppeld aan een vast telefoonnummer. Als je dat niet bij KPN had werd het al een probleem. De investeringen in dat soort systemen zijn echter zo hoog (zeker met de achterstand die KPN heeft), dat het alleen is op te brengen voor grote providers. Zolang ze zelfstandig blijven, blijft het aanmodderen.
http://www.totaaltv.nl/nieuws/12005/leeuwenstal schreef:Is Telfort ook onderdeel van KPN ? weet u dit toevallig16again schreef:Was dat maar zo!pietjeplus schreef: Alle glasvezel providers maken gebruik van het glasvezel van KPN.