LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eneco opnamekenmerk

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
zuiderster
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 jan 2008 00:12

Eneco opnamekenmerk

Ongelezen bericht door zuiderster »

Ik wil de meterstanden doorgeven voor mijn jaarnota maar tot op heden heb ik geen opnamekenmerk gekregen van Eneco. Op mail reageren ze niet en het lijkt wel of Eneco er alle belang bij heeft om het opnamekenmerk (nodig om de standen door te geven) niet of het allerlaatste moment te versturen.
Ze willen zeker ook nog dit ik gesprekskosten ga maken voor ze

Meer gebruikers van Eneco last van?

zuiderster
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 jan 2008 00:12

Re: Eneco opnamekenmerk

Ongelezen bericht door zuiderster »

Mijn jaarnota loopt van 1 jan tot 31 dec. dus het wordt zo onderhand wel tijd dat Eneco mij dat kenmerk gaat opsturen want ze hebben nog een dag.

Het zal Eneco wel niet uitkomen dat ik precies op de laatste dag van het jaar mijn meterstanden doorgeef want dan zijn ze exact en valt er ook weinig meer te schatten door eneco met hun ondoorzichtelijke schattingsmethode.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Eneco opnamekenmerk

Ongelezen bericht door snepke »

Nou mijn jaar loopt ook tot 31 dec.
Heb mijn meterstanden al doorgegeven en heb mijn afrekening ook al.
Ik kreeg een mailtje om mijn meterstanden door te geven.

Anders ga naar " mijn eneco" daar kunt u de meterstanden ook doorgeven.

zuiderster
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 jan 2008 00:12

Re: Eneco opnamekenmerk

Ongelezen bericht door zuiderster »

Ik probeer met twee mails al anderhalve week eneco wakker te schudden. Vandaag maar gebeld (10 min in de wacht) maar was toch rustig op werk :)

Morgen sturen ze opnamekenmerk,steken ze de 45 cent voor gesprekskosten ook nog in hun zak. Hoera!

zuiderster
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 jan 2008 00:12

Re: Eneco opnamekenmerk

Ongelezen bericht door zuiderster »

En hoewel de dag nog niet voorbij is...nog steeds geen e-mail gehad en ja wie kan je tegenwoordige nog vertrouwen in energieland dus die vrolijke meneer van de Eneco maar weer gebeld en mijn meterstanden maar telefonisch doorgegeven en erbij verteld dat hij het opnamekenmerk aan zijn vuurpijl mag vastbinden vannacht en dan aansteken.

Voor een paar jaar geleden werd ik altijd bestookt met mails door Eneco (kreeg ik 1 dec mijn kenmerk al elke week een herinnering)

Wat ben ik blij dat ik maar één keer per jaar met die windmolens contact heb voor mijn jaarnota. Hoe moeilijk kan het zijn iemand een paar getallen toe te sturen.

Gesloten