Ik doe mijn scriptie over websites die producten online aanbieden en privacy. De enquête duurt 5 minuten (eventueel iets langer afhankelijk van je leestempo) en is uiteraard anoniem (past wel bij het onderwerp).
https://www.survey-xact.dk/LinkCollecto ... RTV9XA9511
Ik kan je reactie goed gebruiken. Alvast heel erg bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek - online shoppen en privacy
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 05 nov 2014 13:28
Re: Onderzoek - online shoppen en privacy
Ingevuld!
Zou je mij ook een handje kunnen helpen?:)
Kort onderzoekje voor mijn scriptie bedrijfseconomie, ongeveer twee minuten werk:
https://uvafeb.az1.qualtrics.com/SE/?SI ... o8BYsMZtbf
Bedankt!
Zou je mij ook een handje kunnen helpen?:)
Kort onderzoekje voor mijn scriptie bedrijfseconomie, ongeveer twee minuten werk:
https://uvafeb.az1.qualtrics.com/SE/?SI ... o8BYsMZtbf
Bedankt!
Re: Onderzoek - online shoppen en privacy
Online shoppen heeft, naar mijn mening, maar één voordeel dat je uit jouw luie stoel kunt bestellen.
Als je een spijtaankoop hebt gedaan moet je meestal bij het retourneren wederom verzendkosten betalen. Tweemaal verzendkosten betalen en je hebt nog niets. Voorbeeld is een bedrijf als DealDigger. Het produkt bedroeg ongeveer € 10,- en ik heb bij elkaar € 11,90 aan verzendkosten betaald. Dit inspireert sowieso niet om online te shoppen. De verzendkosten is duurder dan 't product zelf. Je bent veel meer kwijt als Post.nl niet weet wat er het pakje gebleven is. Ergernis ten top.
Fysiek shoppen heeft daarentegen vele voordelen. Je ziet wat je koopt, je kunt eraan voelen, je betaalt geen verzendkosten. Je weet bijna zeker dat het produkt niet terug hoeft, gedoe allemaal. Jammer dat de een na de andere ondernemer failliet gaat omdat het crisis is, veel leegstaande winkels. Ik hoor de boeven, liegers en bedriegers steeds roepen "de economie en de huizenmarkt trekt aan". Misleiding.
Who is kidding who.
Als je een spijtaankoop hebt gedaan moet je meestal bij het retourneren wederom verzendkosten betalen. Tweemaal verzendkosten betalen en je hebt nog niets. Voorbeeld is een bedrijf als DealDigger. Het produkt bedroeg ongeveer € 10,- en ik heb bij elkaar € 11,90 aan verzendkosten betaald. Dit inspireert sowieso niet om online te shoppen. De verzendkosten is duurder dan 't product zelf. Je bent veel meer kwijt als Post.nl niet weet wat er het pakje gebleven is. Ergernis ten top.
Fysiek shoppen heeft daarentegen vele voordelen. Je ziet wat je koopt, je kunt eraan voelen, je betaalt geen verzendkosten. Je weet bijna zeker dat het produkt niet terug hoeft, gedoe allemaal. Jammer dat de een na de andere ondernemer failliet gaat omdat het crisis is, veel leegstaande winkels. Ik hoor de boeven, liegers en bedriegers steeds roepen "de economie en de huizenmarkt trekt aan". Misleiding.
Who is kidding who.