Ook een prima optie, maar na 36 uur in transit heb je niet echt de puf om nog op je baggage/welk station je bent te letten.moederslink schreef:Mijn vlucht ging heel vroeg en kon niet met OV op tijd komen en dan wordt heen en weer met Schipholbusje best wel duur.
Opgelost door met gewone taxi naar station te gaan , was niet zoo ver , en met OV verder en terug kon ook met OV.
Maar ook de hotelletjes en pendelbussen daar in de buurt zijn heel goed te doen !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Qube Parking - Nooit meer!
Re: Qube Parking - Nooit meer!
Re: Qube Parking - Nooit meer!
Volgens mij heb je dan ook niet meer de puf om nog een lange rit met de auto te maken. Reizen met het ov lijkt mij in dat geval dan ook veiligerJulie4444 schreef:Ook een prima optie, maar na 36 uur in transit heb je niet echt de puf om nog op je baggage/welk station je bent te letten.moederslink schreef:Mijn vlucht ging heel vroeg en kon niet met OV op tijd komen en dan wordt heen en weer met Schipholbusje best wel duur.
Opgelost door met gewone taxi naar station te gaan , was niet zoo ver , en met OV verder en terug kon ook met OV.
Maar ook de hotelletjes en pendelbussen daar in de buurt zijn heel goed te doen !
Re: Qube Parking - Nooit meer!
Klopt. Dat is waarom we een taxibusje (zie eerdere post) genomen hadden. Tot de voordeur werden we gebracht. en daarna lekker uitrusten.estherlah schreef:Volgens mij heb je dan ook niet meer de puf om nog een lange rit met de auto te maken. Reizen met het ov lijkt mij in dat geval dan ook veiliger
Re: Qube Parking - Nooit meer!
Voorgaande jaren had ik gebruik gemaakt van Connexxion Schiphol Travel Taxi.
Aangezien we daar meerdere malen ook geen goede ervaring mee hadden (te laat thuis ophalen, 2 uur op Schiphol wachten voor je terug gebracht wordt) dachten we dit jaar eens wat anders/nieuws te proberen en dat werd Qube.
Omdat het op geen enkele wijze lukt om met dit bedrijf in contact te komen (behalve waarschijnlijk via het 0900 nummer) is het deze optie de volgende keer ook niet meer.
Dat heeft overigens niets met de kosten te maken, vanuit mijn woonplaats maakt taxi, op of bij Schiphol parkeren of de valet service qua prijs niet zoveel uit.
Aangezien we daar meerdere malen ook geen goede ervaring mee hadden (te laat thuis ophalen, 2 uur op Schiphol wachten voor je terug gebracht wordt) dachten we dit jaar eens wat anders/nieuws te proberen en dat werd Qube.
Omdat het op geen enkele wijze lukt om met dit bedrijf in contact te komen (behalve waarschijnlijk via het 0900 nummer) is het deze optie de volgende keer ook niet meer.
Dat heeft overigens niets met de kosten te maken, vanuit mijn woonplaats maakt taxi, op of bij Schiphol parkeren of de valet service qua prijs niet zoveel uit.
Re: Qube Parking - Nooit meer!
Zeer slechte ervaring met Qube parking. Reageren niet op mails en/of telefoon. Indien contact met het 0900 nr (0,80€cent per gesprek + gesprekskosten) worden allerlei loze beloften gedaan . Contact met de eigenaar, volgens de website, IVR investment te Amsterdam, krijg je een wazige firma aan de lijn die niet van het bestaan van Qube parking afweet. Krijg een ander nr en vervolgens wederom dezelfde persoon aan de lijn die niet verder kan helpen. Kortom van de kast naar de muur gestuurd. Reactie op mails nihil.
Advies ga absoluut niet met deze firma in zee. Ze zijn gewoonweg onbeschoft en je wordt belazerd.
Advies ga absoluut niet met deze firma in zee. Ze zijn gewoonweg onbeschoft en je wordt belazerd.
Re: Qube Parking - Nooit meer!
Nou, het kost minder dan jij je kunt voorstellen. En ook weet ik zeker dat er niet met de auto's wordt geknoeit en dat ze niet als party/shaggin'-wagon worden gebruikt in een weekend. Ben jezelf wel op de hoogte van alle klachten die over Qubeparking op internet staan? Allemaal hebben ze het over je veel te grote, brutale mond. En als ik je reakties hier zo lees...hebben de klagers allemaal gelijk.
Tevens is het te dure telefoonnummer tegen de regels. Als iemand een dienst van je afneemt moet je te bereiken zijn op een goedkoop/gratis nummer. Lees het zelf maar.
Voor de klagers: Hier kunt u uw grieven kwijt.
Tevens is het te dure telefoonnummer tegen de regels. Als iemand een dienst van je afneemt moet je te bereiken zijn op een goedkoop/gratis nummer. Lees het zelf maar.
Voor de klagers: Hier kunt u uw grieven kwijt.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 02 nov 2014 15:40
Re: Qube Parking - Nooit meer!
Wij hebben nu voor de 2e keer gebruik gemaakt van QUBE PARKING en zijn mega tevreden. Het parkeerterrein is nieuw en erg mooi. De combinatie met het vervoer in een taxi vonden wij erg prettig.
Mijn ouder zijn ook terug en hebben bij Qube geparkeerd ook zij waren meer dan tevreden.
Qube ga zo door en probeer deze service te blijven leveren dan blijven wij terug komen
Denise (Nieuwe Niedorp)
Mijn ouder zijn ook terug en hebben bij Qube geparkeerd ook zij waren meer dan tevreden.
Qube ga zo door en probeer deze service te blijven leveren dan blijven wij terug komen
Denise (Nieuwe Niedorp)
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 02 nov 2014 15:40
Re: Qube Parking - Nooit meer!
wij vonden QUBE PARKING helemaal top. aardige mensen en schitterend terrein veel mooier dan op schiphol lang parkeren.!!
Re: Qube Parking - Nooit meer!
Hoi Denise,denise1234 schreef:Qube ga zo door en probeer deze service te blijven leveren dan blijven wij terug komen
Hoe lang ben je al werkzaam bij deze meneer?
Of anders misschien even het topic lezen? Daaruit blijkt duidelijk, ook vanuit de meneer van qubeparking zelf, dat service absoluut niet een prioriteit is bij dit bedrijf.
Re: Qube Parking - Nooit meer!
Ook ik heb slechte ervaring met Qube Parking Aalsmeer. Aangekomen op de parkeerplaats in augustus j.l. werden wij naar een parkeerplaats "achteraf" gedirigeerd, een donkere kale vlakte met veel waterplassen, losse stenen en zelfs oude autobanden her en der. Ik moest mijn auto krap parkeren tussen twee auto's in en dacht nog: als dat maar goed gaat.
Na terugkomst van vakantie moesten wij ons begeven naar een afgesproken ophaalplek. Aldaar hebben wij bijna drie kwartier moeten wachten op ons vervoer naar de parkeerplaats. Het busje dat kwam opdagen zat echter vol en wij moesten weer wachten! Verkeerd begrepen, zei de chauffeur nog. Daar sta je dan, komend uit een warm vakantieland met nog geen 15 graden in korte broek te blauwbekken. Aangekomen bij mijn auto op de "parkeerplaats", bleek mijn vrees van veertien dagen daarvoor waarheid te zijn geworden. De auto naast mij, die er overigens nog stond, had met zijn deur tegen mijn auto gezeten met een kleine parkeerschade tot gevolg. De chauffeur wist niet hoe hier mee omgegaan moest worden en zelf besloot ik maar foto's te maken van het geheel. Diezelfde dag heb ik nog contact opgenomen met ene Robert van Quebe Parking en hem de situatie uitgelegd. Geen excuses voor de vertraging bij ophalen, maar wél met de vraag om de schade niet te melden bij mijn verzekeringsmaatschappij, want hij, of Qube Parking, zou de schade zelf betalen. Ik heb de auto laten repareren en volgens afspraak de nota opgestuurd naar Qube Parking. Van de heer Robert kreeg ik nog de bevestiging dat het schadebedrag aan mij overgemaakt zou worden. Sindsdien heb ik niets meer van Qube Parking vernomen en ondanks een aantal pogingen om met de heer Robert in contact te treden heeft het tot nu toe nog niet geleid tot vergoeding van de schade.
Voor mij is één ding duidelijk: NOOIT QUBE PARKING MEER.
Slechte parkeerfaciliteiten en ook nog eens onbetrouwbaar in alle geledingen.
Ik heb mijn rechtsbijstand nu ingeschakeld om de zaak verder af te handelen.
Na terugkomst van vakantie moesten wij ons begeven naar een afgesproken ophaalplek. Aldaar hebben wij bijna drie kwartier moeten wachten op ons vervoer naar de parkeerplaats. Het busje dat kwam opdagen zat echter vol en wij moesten weer wachten! Verkeerd begrepen, zei de chauffeur nog. Daar sta je dan, komend uit een warm vakantieland met nog geen 15 graden in korte broek te blauwbekken. Aangekomen bij mijn auto op de "parkeerplaats", bleek mijn vrees van veertien dagen daarvoor waarheid te zijn geworden. De auto naast mij, die er overigens nog stond, had met zijn deur tegen mijn auto gezeten met een kleine parkeerschade tot gevolg. De chauffeur wist niet hoe hier mee omgegaan moest worden en zelf besloot ik maar foto's te maken van het geheel. Diezelfde dag heb ik nog contact opgenomen met ene Robert van Quebe Parking en hem de situatie uitgelegd. Geen excuses voor de vertraging bij ophalen, maar wél met de vraag om de schade niet te melden bij mijn verzekeringsmaatschappij, want hij, of Qube Parking, zou de schade zelf betalen. Ik heb de auto laten repareren en volgens afspraak de nota opgestuurd naar Qube Parking. Van de heer Robert kreeg ik nog de bevestiging dat het schadebedrag aan mij overgemaakt zou worden. Sindsdien heb ik niets meer van Qube Parking vernomen en ondanks een aantal pogingen om met de heer Robert in contact te treden heeft het tot nu toe nog niet geleid tot vergoeding van de schade.
Voor mij is één ding duidelijk: NOOIT QUBE PARKING MEER.
Slechte parkeerfaciliteiten en ook nog eens onbetrouwbaar in alle geledingen.
Ik heb mijn rechtsbijstand nu ingeschakeld om de zaak verder af te handelen.
Re: Qube Parking - Nooit meer!
Wat schertst mijn verbazing? Weken probeerde ik hen te bereiken, geen enkele reactie van Qube Parking. Schrijf ik een kritisch bericht en nog geen uur later krijg ik al een reactie. Het kan dus kennelijk toch.bex.peter schreef:Ook ik heb slechte ervaring met Qube Parking Aalsmeer. Aangekomen op de parkeerplaats in augustus j.l. werden wij naar een parkeerplaats "achteraf" gedirigeerd, een donkere kale vlakte met veel waterplassen, losse stenen en zelfs oude autobanden her en der. Ik moest mijn auto krap parkeren tussen twee auto's in en dacht nog: als dat maar goed gaat.
Na terugkomst van vakantie moesten wij ons begeven naar een afgesproken ophaalplek. Aldaar hebben wij bijna drie kwartier moeten wachten op ons vervoer naar de parkeerplaats. Het busje dat kwam opdagen zat echter vol en wij moesten weer wachten! Verkeerd begrepen, zei de chauffeur nog. Daar sta je dan, komend uit een warm vakantieland met nog geen 15 graden in korte broek te blauwbekken. Aangekomen bij mijn auto op de "parkeerplaats", bleek mijn vrees van veertien dagen daarvoor waarheid te zijn geworden. De auto naast mij, die er overigens nog stond, had met zijn deur tegen mijn auto gezeten met een kleine parkeerschade tot gevolg. De chauffeur wist niet hoe hier mee omgegaan moest worden en zelf besloot ik maar foto's te maken van het geheel. Diezelfde dag heb ik nog contact opgenomen met ene Robert van Quebe Parking en hem de situatie uitgelegd. Geen excuses voor de vertraging bij ophalen, maar wél met de vraag om de schade niet te melden bij mijn verzekeringsmaatschappij, want hij, of Qube Parking, zou de schade zelf betalen. Ik heb de auto laten repareren en volgens afspraak de nota opgestuurd naar Qube Parking. Van de heer Robert kreeg ik nog de bevestiging dat het schadebedrag aan mij overgemaakt zou worden. Sindsdien heb ik niets meer van Qube Parking vernomen en ondanks een aantal pogingen om met de heer Robert in contact te treden heeft het tot nu toe nog niet geleid tot vergoeding van de schade.
Voor mij is één ding duidelijk: NOOIT QUBE PARKING MEER.
Slechte parkeerfaciliteiten en ook nog eens onbetrouwbaar in alle geledingen.
Ik heb mijn rechtsbijstand nu ingeschakeld om de zaak verder af te handelen.
De reactie van Qube Parking liegt er echter niet om. Als ik mijn kritiek weg haal van dit forum dan gaat Qube Parking over tot de beloofde betaling. Ik vat dit op als een dreigement. Bij zo'n instantie breng je je kostbare bezit toch niet onder?
Hierbij hun reactie en oordeelt uzelf:
Geachte,
We willen het best overmaken maar als er slechte berichten geplaatst worden
kost ons dat dubbel geld dus dat bevreemde ons.
Dus als u de berichten verwijderd maken wij het geld over. Daarbij merken wij op dat Qube in de veronderstelling was dit bedrag al lang was overgemaakt.
Met vriendelijke groet,
Qube Parking
Re: Qube Parking - Nooit meer!
LOL, nu kun je ze zelfs aangeven voor "afpersing"... al is het bedrag wel minimaal. Zoiets mag en kan niet. Zij horen zich gewoon aan de wet te houden, net zoals jij en ik.bex.peter schreef:Wat schertst mijn verbazing? Weken probeerde ik hen te bereiken, geen enkele reactie van Qube Parking. Schrijf ik een kritisch bericht en nog geen uur later krijg ik al een reactie. Het kan dus kennelijk toch.bex.peter schreef:Ook ik heb slechte ervaring met Qube Parking Aalsmeer. Aangekomen op de parkeerplaats in augustus j.l. werden wij naar een parkeerplaats "achteraf" gedirigeerd, een donkere kale vlakte met veel waterplassen, losse stenen en zelfs oude autobanden her en der. Ik moest mijn auto krap parkeren tussen twee auto's in en dacht nog: als dat maar goed gaat.
Na terugkomst van vakantie moesten wij ons begeven naar een afgesproken ophaalplek. Aldaar hebben wij bijna drie kwartier moeten wachten op ons vervoer naar de parkeerplaats. Het busje dat kwam opdagen zat echter vol en wij moesten weer wachten! Verkeerd begrepen, zei de chauffeur nog. Daar sta je dan, komend uit een warm vakantieland met nog geen 15 graden in korte broek te blauwbekken. Aangekomen bij mijn auto op de "parkeerplaats", bleek mijn vrees van veertien dagen daarvoor waarheid te zijn geworden. De auto naast mij, die er overigens nog stond, had met zijn deur tegen mijn auto gezeten met een kleine parkeerschade tot gevolg. De chauffeur wist niet hoe hier mee omgegaan moest worden en zelf besloot ik maar foto's te maken van het geheel. Diezelfde dag heb ik nog contact opgenomen met ene Robert van Quebe Parking en hem de situatie uitgelegd. Geen excuses voor de vertraging bij ophalen, maar wél met de vraag om de schade niet te melden bij mijn verzekeringsmaatschappij, want hij, of Qube Parking, zou de schade zelf betalen. Ik heb de auto laten repareren en volgens afspraak de nota opgestuurd naar Qube Parking. Van de heer Robert kreeg ik nog de bevestiging dat het schadebedrag aan mij overgemaakt zou worden. Sindsdien heb ik niets meer van Qube Parking vernomen en ondanks een aantal pogingen om met de heer Robert in contact te treden heeft het tot nu toe nog niet geleid tot vergoeding van de schade.
Voor mij is één ding duidelijk: NOOIT QUBE PARKING MEER.
Slechte parkeerfaciliteiten en ook nog eens onbetrouwbaar in alle geledingen.
Ik heb mijn rechtsbijstand nu ingeschakeld om de zaak verder af te handelen.
De reactie van Qube Parking liegt er echter niet om. Als ik mijn kritiek weg haal van dit forum dan gaat Qube Parking over tot de beloofde betaling. Ik vat dit op als een dreigement. Bij zo'n instantie breng je je kostbare bezit toch niet onder?
Hierbij hun reactie en oordeelt uzelf:
Geachte,
We willen het best overmaken maar als er slechte berichten geplaatst worden
kost ons dat dubbel geld dus dat bevreemde ons.
Dus als u de berichten verwijderd maken wij het geld over. Daarbij merken wij op dat Qube in de veronderstelling was dit bedrag al lang was overgemaakt.
Met vriendelijke groet,
Qube Parking
Re: Qube Parking - Nooit meer!
Dit mag niet eens. Zo'n duur service nummer is bij wet verboden. Zegt veel over dit pruts bedrijfje.Josephien12 schreef:Trouwens, alleen al het feit dat qube parking alleen te bereiken is via een extreem duur 0900 nummer (80 cpm) voor hun klanten is al reden genoeg om deze parking te mijden als de hel.
Re: Qube Parking - Nooit meer!
Kennelijk begrijpen ze wel dat het niet helemaal goed gegaan is afgelopen seizoen.
Deze mail ontving ik:
Voor mij overigens nog even niet. Wil eerst wel wat positieve reacties lezen......
Beste Qube klant,
U heeft geparkeerd op ons bij-terrein of u heeft langer moeten wachten dan afgesproken op uw vervoer van en naar Schiphol.
Vanwege onvoorziene vertraging door de gemeente omtrent de uitbreiding van ons hoofdterrein heeft dit kunnen gebeuren en dat spijt ons. Deze kwestie betreurt ons ten zeerste en willen we graag goedmaken met u.
Daarom hebben wij een unieke aanbieding samengesteld die alleen geldig is voor de betrokken personen en geldig tot 01-06-2015.
· U parkeert op ons hoofdterrein
· We rijden u niet meer naar meerdere terreinen
· We zetten nog meer taxi vervoer in
· De transfer en parkeer tijd moet gewoon binnen de 15 minuten blijven
· En de besparing voor u rond de €35,00 en €285,00 ten opzichte van Schiphol lang parkeren (1 t/m 21 dagen)
U mag rechtstreeks boeken met 1 van deze onderstaande compensatie codes
· Parkeert u 1 t/m 3 dagen dan betaalt u € 10.00 uw code: comp10.00
· Parkeert u 4 t/m 7 dagen dan betaalt u € 17.50 uw code: comp17.50
· Parkeert u 7 t/m 14 dagen dan betaalt u € 25.00 uw code: comp25.00
· Parkeert u 14 dagen of langer dan betaalt u €35.00 uw code: comp35.00
Met vriendelijke groet,
Qube Parking
E. [email protected]
I. www.qubeparking.nl
I. www.qubevalet.nl
Ons parkeerterrein is op de: Bekijk locatie
Ecuadorlaan 21-27
1432 DH Aalsmeer
Heeft u vragen over uw reservering Qube of Valet parking mailt u naar: [email protected]
Deze mail ontving ik:
Voor mij overigens nog even niet. Wil eerst wel wat positieve reacties lezen......
Beste Qube klant,
U heeft geparkeerd op ons bij-terrein of u heeft langer moeten wachten dan afgesproken op uw vervoer van en naar Schiphol.
Vanwege onvoorziene vertraging door de gemeente omtrent de uitbreiding van ons hoofdterrein heeft dit kunnen gebeuren en dat spijt ons. Deze kwestie betreurt ons ten zeerste en willen we graag goedmaken met u.
Daarom hebben wij een unieke aanbieding samengesteld die alleen geldig is voor de betrokken personen en geldig tot 01-06-2015.
· U parkeert op ons hoofdterrein
· We rijden u niet meer naar meerdere terreinen
· We zetten nog meer taxi vervoer in
· De transfer en parkeer tijd moet gewoon binnen de 15 minuten blijven
· En de besparing voor u rond de €35,00 en €285,00 ten opzichte van Schiphol lang parkeren (1 t/m 21 dagen)
U mag rechtstreeks boeken met 1 van deze onderstaande compensatie codes
· Parkeert u 1 t/m 3 dagen dan betaalt u € 10.00 uw code: comp10.00
· Parkeert u 4 t/m 7 dagen dan betaalt u € 17.50 uw code: comp17.50
· Parkeert u 7 t/m 14 dagen dan betaalt u € 25.00 uw code: comp25.00
· Parkeert u 14 dagen of langer dan betaalt u €35.00 uw code: comp35.00
Met vriendelijke groet,
Qube Parking
E. [email protected]
I. www.qubeparking.nl
I. www.qubevalet.nl
Ons parkeerterrein is op de: Bekijk locatie
Ecuadorlaan 21-27
1432 DH Aalsmeer
Heeft u vragen over uw reservering Qube of Valet parking mailt u naar: [email protected]
Re: Qube Parking - Nooit meer!
Als je in de randstad woont kan dat zeer wel de moeite zijn, maar wij moeten toch een 1¼ uur rijden vanuit het ooooosten, dus dan is zo'n dienst al gauw te duur. Met een groep hebben we wel eens een 9 persoons busje gehuurd, en een vriend gevraagd te brengen en halen, dat was ook een stuk voordeliger dan 2 auto's op Schiphol geparkeerd laten staan.Julie4444 schreef:Wij hebben eens een lange reis gemaakt en het was gewoon serieus goedkoper om een taxibusje helemaal naar huis te nemen dan de auto op Schiphol te parkeren. Het OV heen genomen, en je persoonlijke buschauffeur brengt je naar huis. Ideaal.GJvdZ schreef:Ik wilde net hetzelfde schrijven. En zoals sjohie hierboven schrijft: je kunt prima op de Schiphol parkeerplaatsen parkeren voor een goede prijs. Even de aanbiedingen in de gaten houden en het kost je zo goed als niets extra's en je staat goed geparkeerd. In de zomermaanden kan je zelfs leuke aanbiedingen voor "Excellence parking" vinden, dan sta je nog dichter bij de terminal dan op P1/P2.kokka schreef:ik begrijp niet dat mensen voor duizenden euro's op vakantie gaan, en dan een paart tientjes willen besparen door goedkoop te parkeren
En dichtbij geparkeerd staan is vooral bij terugkomt ideaal: na zo'n vlucht wil je zo snel mogelijk in je auto zitten en wegrijden.
Re: Qube Parking - Nooit meer!
Te duur? Dat valt wel mee, maar het is ook veel relaxter om gehaald en gebracht (of andersom ) te worden door familie/vrienden.sjohie schreef: ... maar wij moeten toch een 1¼ uur rijden vanuit het ooooosten, dus dan is zo'n dienst al gauw te duur. Met een groep hebben we wel eens een 9 persoons busje gehuurd, en een vriend gevraagd te brengen en halen, dat was ook een stuk voordeliger dan 2 auto's op Schiphol geparkeerd laten staan.
En via Weeze is het vaak nog goedkoper om te vliegen, en daar kost parkeren bijna geen drol.
Re: Qube Parking - Nooit meer!
Toendertijd woonden wij in Apeldoorn, dus dat is ook niet erg dicht bij Amsterdam. We zijn wel iets meer dan een maand weggeweest toendertijd. Weet niet in hoeverre de prijzen nu anders zijn/vanaf welk moment het goedkoper is, maar het viel allemaal best mee. Het was ook vele malen relaxter dan zelf te moeten rijden of met het ov te gaan (en te moetenwachten!). Lekker met je jetlag recht je bed in.sjohie schreef:Als je in de randstad woont kan dat zeer wel de moeite zijn, maar wij moeten toch een 1¼ uur rijden vanuit het ooooosten, dus dan is zo'n dienst al gauw te duur. Met een groep hebben we wel eens een 9 persoons busje gehuurd, en een vriend gevraagd te brengen en halen, dat was ook een stuk voordeliger dan 2 auto's op Schiphol geparkeerd laten staan.
Dus het was de schuld van de gemeente? Die is mooi.PeterVo schreef:Vanwege onvoorziene vertraging door de gemeente omtrent de uitbreiding van ons hoofdterrein heeft dit kunnen gebeuren en dat spijt ons. Deze kwestie betreurt ons ten zeerste en willen we graag goedmaken met u.
Hun "compensatie" is ook leuk. In plaats van (een deel van) het geld retour mag je nog een keer flink risico lopen, en dan bespaar je een tientje op hun tarieven. Leuk gebaar, maar dat is ook alles.
Re: Qube Parking - Nooit meer!
Openbaar vervoer is vaak lastig als je gaat reizen. Al die bagage die je mee moet nemen de hele tijd, toch vervelend. Ik zet mijn auto altijd bij P3 neer. Weet ik zeker dat ie goed staat. Laats ook mobypark geprobeerd. Beviel me ook uitstekend en vond het toch fijn om te weten dat mijn lieve twingo beveilig en droog staat
Re: Qube Parking - Nooit meer!
wij gaan elkaar jaar met de hele familie op vakantie!! en hebben nu 2x valet parking gedaan via QUBE valet helemaal perfect alles klopt altijd. mijn vader heeft een volvo v60 en kan alles via gps uitlezen en dit klopt altijd perfect wordt ook niet hard gereden erg fijn!
bedankt
bedankt
Re: Qube Parking - Nooit meer!
wij ook denise top!!!denise1234 schreef:Wij hebben nu voor de 2e keer gebruik gemaakt van QUBE PARKING en zijn mega tevreden. Het parkeerterrein is nieuw en erg mooi. De combinatie met het vervoer in een taxi vonden wij erg prettig.
Mijn ouder zijn ook terug en hebben bij Qube geparkeerd ook zij waren meer dan tevreden.
Qube ga zo door en probeer deze service te blijven leveren dan blijven wij terug komen
Denise (Nieuwe Niedorp)