LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BCC Cadeaukaart

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
fera

BCC Cadeaukaart

Ongelezen bericht door fera »

Ik heb een BCC cadeaukaart gekregen.
Leuk denk ik nog. Ik heb nog een broodrooster nodig dus bestellen via de website.
Maar dan blijkt dat cadeaukaarten niet online inwisselbaar zijn. De dichtstbijzijnde winkel is bijna 50 km van mij verwijderd. Heen rijden is geen optie want dan wordt het ding wel erg duur. Maar bij BCC krijg ik nul op request. Geen antwoord op mijn gestelde vraag maar een antwoord van 1 regel:
De kaart is niet te gebruiken bij web of telefonische bestelling.
Heel erg jammer deze kaart zal dus uiteindelijk wel ongebruikt in de prullenmand verdwijnen.
Voor mij geen BCC meer, ook niet online zonder cadeaukaart.

Josephien12

Re: BCC Cadeaukaart

Ongelezen bericht door Josephien12 »

een gegeven paard....

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

@fera, weet niet hoelang de cadeaubon geldig is maar kan je hem niet in je familie of vriendenkring "verkopen" of iemand die wel naar de 50 km verwijderde BCC kan rijden en broodrooster voor je kopen c.q. cadeau kaart inleveren? Weggooien lijkt me een beetje overdreven, is vast wel een liefhebber voor.

jerwarm

Ongelezen bericht door jerwarm »

het heeft niets te maken met een "gegeven paard" ze geven niets, maar zo lijkt het.
ze willen je graag In de winkel hebben zodat je meer koopt, hehe dat is toch logisch. :)

ik had een product gekocht online voor 30€ en kreeg er een voucher bij van 80€, te besteden aan een cruise. Ik moest wel even lachen...

maar toch maar niet doen als je de AV goed doorleest van zo'n "actie". ;)

fera

Ongelezen bericht door fera »

Kaart is voorlopig nog wel geldig dus weggooien zal ik niet snel doen. Wie weet of ik ooit in de buurt kom van een BCC winkel en hem dan kan besteden, aan iets wat ik dan misschien kan gebruiken. Een broodrooster zal ik tegen die tijd elders wel gekocht hebben. Praktijk wijst helaas uit (voor de consument, niet voor de winkel) dat dit vaak vergeten wordt. Het ging mij meer om de reactie van BCC. Geen antwoord op je vraag. Erg klant onvriendelijk.
Met de techniek van tegenwoordig zou het toch gemakkelijk moeten zijn om deze ook in te kunnen wisselen via internet.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

fera schreef: Met de techniek van tegenwoordig zou het toch gemakkelijk moeten zijn om deze ook in te kunnen wisselen via internet.
Ik denk niet dat de techniek hier de beperkende factor is. :D

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

fera schreef:Ik heb een BCC cadeaukaart gekregen.
Leuk denk ik nog. Ik heb nog een broodrooster nodig dus bestellen via de website.
Maar dan blijkt dat cadeaukaarten niet online inwisselbaar zijn. De dichtstbijzijnde winkel is bijna 50 km van mij verwijderd. Heen rijden is geen optie want dan wordt het ding wel erg duur. Maar bij BCC krijg ik nul op request. Geen antwoord op mijn gestelde vraag maar een antwoord van 1 regel:
De kaart is niet te gebruiken bij web of telefonische bestelling.
Heel erg jammer deze kaart zal dus uiteindelijk wel ongebruikt in de prullenmand verdwijnen.
Voor mij geen BCC meer, ook niet online zonder cadeaukaart.
Dat zou ik even tegen de gever zeggen, al was het maar om ervoor te zorgen dat hij/zij niet nog meer mensen tegen de haren in strijkt. BCC heeft hier verder niks mee van doen, die gever heeft niet opgelet tijdens het kopen ervan.

Gesloten