ciske schreef:Har06 schreef:
Rara dat tenormin een kastje laat plaatsen en niet de tv aanzet om te kijken of er beeld is, wie heeft hij laten komen de fietsenmaker ?
tenormin heeft wel gelijk, als je een kastje gaat aansluiten, is het wel zo handig als ze het ff testen.
Maar de service van UPC is ook niet zo geweldig hoor, dus wat dat betreft hebben ze elkaar wel gevonden, Ziggo en UPC.
Ja, dat kan inderdaad vaak wel beter. Toen er laatst bij sommigen iets mis ging met de updates voor de Humax decoders belde ik Ziggo en vroeg of het issue daar al bekend was. Ik kreeg dit als antwoord: "Waarom vraagt u dat aan mij? Ik ben maar een simpele helpdesk medewerker en kan je dat dus niet vertellen".
Nou dan heb je de juiste persoon wel te pakken.

Hij was trouwens ook nog erg onbeschoft. Mijn dochters hebben een tijdje bij een helpdesk gezeten die was ingehuurd door Ziggo, omdat het zo druk was, en je hoefde helemaal geen kennis van zaken te hebben, maar ze kregen een lijst met punten en als mensen belden kwamen ze dus gewoon met standaard antwoorden, zoals deze op hun lijst stond. Ronduit belachelijk
Ik heb ook al vaker aanvaringen gehad met Ziggo, want het is vaak echt belachelijk hoe je wordt 'geholpen'. Je moet dan eigenlijk gewoon ophangen en terug bellen, en dat doe je dan zolang totdat je iemand aan de lijn krijgt die echt kennis van zaken heeft. En dat is natuurlijk absurd. Ik begrijp echt wel dat ze niet overal een antwoord op hebben, maar als je ze belt en aangeeft dat je geen Internet meer hebt en een dame dan tot 4 keer toe zegt dat je even op de site van Ziggo moet kijken, of er een storingsmelding op staat en je steeds weer moet aangeven dat je geen Internet hebt, komt bij mij de rook uit mijn oren...
Dat moet echt beter!
Mvg. Willem.