LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LEASEPROCES wie heeft hier ervaring mee

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
koffie
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 aug 2004 21:56

LEASEPROCES wie heeft hier ervaring mee

Ongelezen bericht door koffie »

Graag wil ik weten of er al mensen zijn die ervaring hebben met www.leaseproces.nl

leasepijn
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 sep 2004 18:11

Re: LEASEPROCES wie heeft hier ervaring mee

Ongelezen bericht door leasepijn »

ik heb er geen ervaring mee maar zelf heb ik me aangemeld bij vhm advocaten te amsterdam (www.vhmadvocaten.nl) zij adverteren onder www.soslease.nl
zij doen alle leasezaken voor euro 1500,-. voor mij was dat een stuk voordeliger dan proceslease. proceslease is geen advocatenkantoor en vhm advocaten wel ook hebben zij ervaring op het gebied van effectenrecht

koffie
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 aug 2004 21:56

Re: LEASEPROCES wie heeft hier ervaring mee

Ongelezen bericht door koffie »

hoi lease pijn

bij lease process heb ik het idee dat ze meer hun best zullen doen ivm kunnen meeer verdienen ( 15% van het resultaat )
wat vindt jij of iemand anders daar van

Annelease

Re: LEASEPROCES wie heeft hier ervaring mee

Ongelezen bericht door Annelease »

ik geloof inmiddels in ieder voor zich en god voor ons allen!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: LEASEPROCES wie heeft hier ervaring mee

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ik weet uit eigen ervaring dat zaken op basis van 'no cure no pay' alleen worden aangenomen als er zeker wat aan te verdienen valt.
Daaruit leid ik dus af dat men bij leaseproces, maar inmiddels zijn er ook al anderen (en waar in de wet staat dat het verboden is?) die gedeeltelijk op basis van no cure no pay werken, van mening is dat deze zaak gemakkelijk te winnen is.
Maar het zijn dan wel afzetters, want laat ik die 15% even buiten beschouwing en stel dat ze slechts één procent van de gedupeerden als klant krijgen, dan leert een ruwe rekensom dat ze dan 1000 * ruim 800 euro is bijna één miljoen euro ontvangen voor 1000 kopietjes naar de rechtbank.
Nu daar nog 15% bij optellen van de restschuld + inleg en dan hoeven ze nooit meer te werken.
Het lijkt wel of iedereen wil verdienen aan mensen die toch al zo gen**id zijn.

leasepijn
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 sep 2004 18:11

Re: LEASEPROCES wie heeft hier ervaring mee

Ongelezen bericht door leasepijn »

beste koffie

ik denk dat daar geen verschil in zit omdat beide gelijke kansen hebben om te winnen. het gaat in principe om de zelfde kwestie. daarbij is het zo dat leaseproces geen advocaten kantoor is, in tegenstelling tot vhm advocaten, en zullen dus ook gewoon buitenstaanders (advocaten) moeten inhuren die niets te maken hebben met de procentuele betaling achteraf. zoals eerder geschreven blijft mijn voorkeur vhm advocaten

Gesloten