LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over Noltekeuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Agatha Geertruida
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 nov 2014 21:16

Klacht over Noltekeuken

Ongelezen bericht door Agatha Geertruida »

Wij hebben een klacht over onze twee jaar oude Nolte keuken. In de houten deurtjes zijn bij de ingefreesde handvatten op 9 hoeken scheurtjes ontstaan. Wij hebben foto's naar de dealer gestuurd. Deze heeft de fotos naar Nolte gestuurd. Nolte zei dat het vochtschade was omdat we de afzuigkap niet aan zouden hebben gezet. Wij hebben de dealer gevraagd te komen kijken. De dealer is wezen kijken, heeft geconstateerd dat de scheurtjes helemaal niet in de buurt van de afzuigkap zitten, die wij overigens altijd aan hebben bij het koken, en heeft foto's genomen.Nolte zegt niets te zien op de foto's van de dealer en heeft nooit eerder klachten gehad over deurtjes met ingefreesde handvatten. De dealer zegt niets meer te kunnen doen. Wat nu?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Klacht over Noltekeuken

Ongelezen bericht door dhc »

U dient dit met uw verkoper te regelen. Met de fabrikant heeft u niets te maken.

*.*
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2007 14:18

Re: Klacht over Noltekeuken

Ongelezen bericht door *.* »

Als uw leverancier aangesloten is bij het CBW kunt u de geschillencommissie inschakelen of een andere optie is uw rechtbijstandsverzekering.

Agatha Geertruida
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 nov 2014 21:16

Re: Klacht over Noltekeuken

Ongelezen bericht door Agatha Geertruida »

Hij is niet aangesloten bij de geschillencommissie, dus het zal de rechtsbijstandverzekering worden

smulspecialist
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 jan 2009 19:20

Re: Klacht over Noltekeuken

Ongelezen bericht door smulspecialist »

Indien uw dealer niet het vermogen of de kracht heeft dit zelf met Nolte te kunnen regelen ???!!!??? vind ik dat erg vreemd. Is hij nog wel dealer ? Uw dealer is verantwoordelijk, en niet de fabrikant. (TIP) Probeer rechtstreeks contact op te nemen met Nolte, en vraag een consult aan door de vertegenwoordiger. Ik weet zeker dat een goede fabrikant u zal helpen, om erger te voorkomen. (lees negatieve reviews over het merk)

Gesloten