Een poos terug ben ik van KPN naar Online.nl overgestapt vanwege de mooie aanbieding.
Bij KPN betaalde ik afgerond 30 euro en Online.nl hield voor dat het eerste jaar te kunnen bieden voor iets van 9,95 en het tweede jaar voor iets van 24,95.
Mooie deal dacht ik en ik besloot ermee in zee te gaan. Het begon goed. Het modem dat werd geleverd deed het niet en daarvoor moest ik meermaals bellen naar een nummer wat 1 euro per gesprek kost plus de bijkomende belkosten van je provider.
Toen het modem arriveerde en ik alles had aangesloten bleek het niet te werken dus moest ik weet bellen naar de klantenservice, en de volgende dag weer en de volgende weer. Na de zoveelste keren bellen was ik het beu en zei dat ze anders maar een monteur moesten langssturen.Toen na bijna 3 weken de KPN monteur langskwam bleek binnen tien minuten het probleem opgelost en was ik blij eindelijk te kunnen internetten.
Vanaf het moment dat Online mij afsloot bij KPN heb ik maar 6 weken zonder internet gezeten, ben ik op kosten gejaagd en heb ik mij behoorlijk frustreert gevoeld maar goed ik was blij dat het werkte.
Komt er een paar weken later een afschrijving van online.nl voor een bedrag van ongeveer 28 euro.
Dat hebben we niet afgesproken dacht ik en ik laat het bedrag storneren. Daarop heb ik een brief gestuurd ongeveer drie weken geleden. Tot heden heb ik daarop geen schriftelijke reactie gehad.
Belt er gisteravond een man op die namens Kanaal digitaal en online mij zou bellen want zo vertelde hij zou volgens de administratie ik mijn modem nog niet in gebruik genomen hebben.
Ik dacht mooi even kans mijn verhaal te luchten maar gek genoeg kon hij daar ook al niet op in gaan en kon ook niet zien wat Online voor prijsafspraken gehad zou hebben voordat ze werden overgenomen door kanaal digitaal. Vreemd verhaal. Terwijl heden op de website van Online nog gewoon de aanbieding van 9,95 actief is.
Na een kwartier naar zijn verhaal te hebben staan luisteren vroeg hij of ik het begreep en ik stelde voor om het nog eens te herhalen om te zien of ik begrepen had wat hij zei.In begin werd het gebracht alsof ik kon kiezen tussen ofwel mijn abonnement annuleren en ik dan annuleringskosten zou moeten betalen en dan overal vanaf zou zijn. Maar naarmate het gesprek vorderde werd het kiezen een moeten en dat zorgde er bij mij voor dat de alarmbellen begonnen te rinkelen.
Hij stuurde mij ook aan op om de boel te annuleren tegen 200 euro annuleringskosten, en liet weten dat dat eigenlijk wel de beste keuze zou zijn. De andere optie waarmee hij mij zou kunnen helpen zei hij was dat hij voor mij het abonnement zou veranderen naar naar een ander abonnement maar waarover hij vooraf geen uitspraak kon doen wat mij dat dan zou gaan kosten. ???
Erg Dubieus dus. Ik vroeg hem of ik dat goed begrepen had. Dat bleek zo te zijn en daarop heb ik gezegd dat ik dat nogal een gevaarlijke keuze vind om zo stel op sprong te moeten maken en dat graag dit verhaal nog eens schriftelijk onder ogen zou zien alvorens ik tot de een of andere dubieuze keuze zou overgaan. Maar dat kon echter ook al niet. Hij kon geen brieven sturen hij kon het alleen online voor mij in orde maken maar dan moest ik wel toestemming geven.
Nogmaals heb ik herhaald dat ik het erg dubieus vind klinken en dat er niet op in ga en dat ik het niet vertrouw en dat ik vind dat iedereen wel kan zeggen zich voor iemand uit te geven maar dat deze manier geen vertrouwen wekt.
Ik heb nu bij Online.nl een klacht ingediend die wordt nu in behandeling genomen. https://www.klachtenkompas.nl/onlinenl/ ... akt-onrust Maar het leek mij zinnig om er hier ook een melding van te maken.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zogenaamde medewerker kanaaldigitaal+online.nl?
Zogenaamde medewerker kanaaldigitaal+online.nl?
Laatst gewijzigd door Radar op 09 jan 2015 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam topic gewijzigd, ongefundeerde beweringen en persoonsgegevens verwijderd
Reden: Naam topic gewijzigd, ongefundeerde beweringen en persoonsgegevens verwijderd
-
stofzuigertje
Re: Zogenaamde medewerker kanaaldigitaal+online.nl?
Als zij niet leveren volgens afspraak kun je beter niet Opzeggen, dan kost dat namelijk geld...
Ontbinden wegens niet leveren dus wanprestatie is zonder kosten!
Zij leveren niet volgens afspraak dus ontbinden overeenkomst en snel terug naar die iets duurdere maar wel betrouwbare en werkende aanbieder....
Ontbinden wegens niet leveren dus wanprestatie is zonder kosten!
Zij leveren niet volgens afspraak dus ontbinden overeenkomst en snel terug naar die iets duurdere maar wel betrouwbare en werkende aanbieder....
-
Klaag_Meneer
Re: Zogenaamde medewerker kanaaldigitaal+online.nl?
Heeft Online dan niet schriftelijk een bevestiging gestuurd (is wettelijk verplicht)?
@Stofzuigertje Online levert Internet dus ze komen gewoon de afspraken na. Als je voor cheap gaat moet je niet gaan klagen dat je telefoonkosten maakt voor het bellen naar de helpdesk. Bij KPN (iets duurder) is dit gratis.
@Stofzuigertje Online levert Internet dus ze komen gewoon de afspraken na. Als je voor cheap gaat moet je niet gaan klagen dat je telefoonkosten maakt voor het bellen naar de helpdesk. Bij KPN (iets duurder) is dit gratis.