LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aktief & Vitaal grote jubileumverloting.
Aktief & Vitaal grote jubileumverloting.
Gisteren viel er bij ons een brief mbt de grote jubileumverloting in de bus.
De afzender is Marktplein 29F BE 9120 Beveren
Deze afzender is in het Radar forum ook bekend onder het onderwerp Boekingscentrale.
Ook deze brief zit weer vol met taalfouten.
Je moet je via een 0900 nr aanmelden.
Je wordt lekker gemaakt met een led tv en een digitale camera.
Ik wil een ieder die deze brief ontvangt in de omgeving van Almere waarschuwen om niet in te gaan op deze aanbieding. U bent gewaarschuwd.
Lees ook het onderwerp "Boekingscentrale"
De afzender is Marktplein 29F BE 9120 Beveren
Deze afzender is in het Radar forum ook bekend onder het onderwerp Boekingscentrale.
Ook deze brief zit weer vol met taalfouten.
Je moet je via een 0900 nr aanmelden.
Je wordt lekker gemaakt met een led tv en een digitale camera.
Ik wil een ieder die deze brief ontvangt in de omgeving van Almere waarschuwen om niet in te gaan op deze aanbieding. U bent gewaarschuwd.
Lees ook het onderwerp "Boekingscentrale"
Re: Aktief & Vitaal grote jubileumverloting.
Als je op Facebook zit lijkt 't me beter het daar te plaatsen: veel meer lezers die je kunt bereiken met de waarschuwing dan Forum van Tros Radar. Succes.
Sorry ik ben misschien een van de weinige Nederlanders die geen Facebook bezit. Ik heb wel de plaatselijke politie geinformeerd maar deze kunnen op dit moment weinig doen omdat er nog geen strafbare feiten zijn gepleegd.
-
Aktief & Vitaal, inmiddels 5 april 2014 ook actief in omgeving Budel. Vandaag uitnodigingsbrief ontvangen en naar aanleiding van eerdere reacties bij het forum direct verscheurd.
Inmiddels ook aktief in Groningen. Heb vandaag de brief gehad. De jubileumverlotingsbrief van Aktiv en vital. Ik heb de brief weer op de post gedaan met retour afzender. Postbus 103. 7890AC Oranjedorp.
-
vandaag kreeg ik een brief van aktief@vitaal
voor een gezellig feest en prijzen dus eerbeek en dieren zijn aan de buurt
voor een gezellig feest en prijzen dus eerbeek en dieren zijn aan de buurt
Nee, dit kun je niet stoppen. Gewoon weggooien en geen energie insteken.
Brief van 25 Jaar media-regio, grote jubileum verloting.
wat gebeurt er als je naar zoiets toe gaat? De deelnemers door loting uitgekozen. een presentatie van 2 uur, een gezellige maaltijd. (tussen 14.00 en 16.00? rare tijd om te eten). een prijsuitreiking aan vooraf door loting vastgestelde winnaars en een gevulde boodschappenmand. Aan iedere prijswinnaar de tablet Pc en digitale Camera uitgereikt...wat als je nu niets koopt aldaar? wat gebeurt er dan? wordt er echt geloot, of is het uitsluitend een verkoopshow?
wat gebeurt er als je naar zoiets toe gaat? De deelnemers door loting uitgekozen. een presentatie van 2 uur, een gezellige maaltijd. (tussen 14.00 en 16.00? rare tijd om te eten). een prijsuitreiking aan vooraf door loting vastgestelde winnaars en een gevulde boodschappenmand. Aan iedere prijswinnaar de tablet Pc en digitale Camera uitgereikt...wat als je nu niets koopt aldaar? wat gebeurt er dan? wordt er echt geloot, of is het uitsluitend een verkoopshow?
Wat dacht je zelf? Misschien dat je een (taai) broodje krijgt en koffie, maar er zal toch echt verkocht moeten worden, dus ga maar van het laatste uit en bespaar je de gang van gaan naar....Kom je ook niet in de verleiding van de gladakkers met hun mooie babbels.engelse schreef:Brief van 25 Jaar media-regio, grote jubileum verloting.
kreeg gisteren een uitnodiging van de grote jubileumverloting van 25 jarig media regio, paren krijgen een magnetron, en er worden 250 tablets en camera's verloot, op de brief staan 2 afzenders 1 uit Klazienaveen en 1 uit Overpelt in Belgié.
Ook nog een maaltijd en een gezellig feest.
Hoofddorp e.o.
WIJ GELOVEN TOCH NIET IN SPROOKJES.
Hoofddorp e.o.
Ik wel hoor, altijd leuk in de EftelingDiny1938 schreef:kreeg gisteren een uitnodiging van de grote jubileumverloting van 25 jarig media regio, paren krijgen een magnetron, en er worden 250 tablets en camera's verloot, op de brief staan 2 afzenders 1 uit Klazienaveen en 1 uit Overpelt in Belgié.
Hoofddorp e.o.

Lekker dan, heb ik dat deuntje van de Indische waterlelies weer in mijn hoofd..tenormin schreef:Ik wel hoor, altijd leuk in de EftelingDiny1938 schreef:kreeg gisteren een uitnodiging van de grote jubileumverloting van 25 jarig media regio, paren krijgen een magnetron, en er worden 250 tablets en camera's verloot, op de brief staan 2 afzenders 1 uit Klazienaveen en 1 uit Overpelt in Belgié.
Hoofddorp e.o.
WIJ GELOVEN TOCH NIET IN SPROOKJES..

Fijn dat ik je ook eens een plezier kan doen voor de verandering @sjohiesjohie schreef: Lekker dan, heb ik dat deuntje van de Indische waterlelies weer in mijn hoofd..

-
Nee joh, ze is geschokt zie je toch aan die rotkop op het endtenormin schreef:Fijn dat ik je ook eens een plezier kan doen voor de verandering @sjohiesjohie schreef: Lekker dan, heb ik dat deuntje van de Indische waterlelies weer in mijn hoofd..

Heeft hij nog de halve middag om bij te komen, Peer.Peer de Schuimer schreef:Nee joh, ze is geschokt zie je toch aan die rotkop op het end
tenormin schreef:Heeft hij nog de halve middag om bij te komen, Peer.Peer de Schuimer schreef:Nee joh, ze is geschokt zie je toch aan die rotkop op het end

-
Vooral niet op in gaan,
Bovengenoemde is puur verkoop en je komt bedrogen uit.(artikelen minimaal het dubbele van werkelijke prijs)
wat er belooft word in de folders aan dure cadeaus is alleen gratis bij een gekocht artikel.
kleinigheidjes worden echt gegeven maar is prullaria.
overigens ben je niks verplicht te kopen maar als de verkoper zijn/haar target niet haalt,
verdeeld over het aantal personen kunnen ze nog wel eens boos worden.
een target is bij 1 van de bedrijven een minimum van 100€ p.p gemiddeld.
dus 25 mensen in de zaal moet een gemiddelde opleveren van 25x100 euro.
word dit met het duurste artikel niet behaald, dan begint men meestal met een 2e artikel.
en voor het zwarte zakcentje hebben ze vaak nog een klein artikel(denk aan zalfjes en dergelijke)
ook zijn er vaak mensen aanwezig die vaak mee gaan en de producten als zeer goed ervaren,
deze springen dan in voor de verkoper(ster) als er negatief word gedacht/gesproken door andere gasten.
Dit zijn daadwerkelijk gasten die al zeer lang mee gaan met reisjes en "geloven" dat hun gekochte artikel werkt. als je er in gelooft werkt het vast ook wel.
in elk geval hoop ik zo even genoeg info te hebben verschaft,
om dus niet of wel mee te gaan op een reisje. of naar een zaal te gaan.
ga je wel, laat je portemonnee thuis,
neem een zakcentje mee voor eten/drinken. (op het gratis gedeelte kun je geen dag teren)
en maak plezier.
Bovengenoemde is puur verkoop en je komt bedrogen uit.(artikelen minimaal het dubbele van werkelijke prijs)
wat er belooft word in de folders aan dure cadeaus is alleen gratis bij een gekocht artikel.
kleinigheidjes worden echt gegeven maar is prullaria.
overigens ben je niks verplicht te kopen maar als de verkoper zijn/haar target niet haalt,
verdeeld over het aantal personen kunnen ze nog wel eens boos worden.
een target is bij 1 van de bedrijven een minimum van 100€ p.p gemiddeld.
dus 25 mensen in de zaal moet een gemiddelde opleveren van 25x100 euro.
word dit met het duurste artikel niet behaald, dan begint men meestal met een 2e artikel.
en voor het zwarte zakcentje hebben ze vaak nog een klein artikel(denk aan zalfjes en dergelijke)
ook zijn er vaak mensen aanwezig die vaak mee gaan en de producten als zeer goed ervaren,
deze springen dan in voor de verkoper(ster) als er negatief word gedacht/gesproken door andere gasten.
Dit zijn daadwerkelijk gasten die al zeer lang mee gaan met reisjes en "geloven" dat hun gekochte artikel werkt. als je er in gelooft werkt het vast ook wel.
in elk geval hoop ik zo even genoeg info te hebben verschaft,
om dus niet of wel mee te gaan op een reisje. of naar een zaal te gaan.
ga je wel, laat je portemonnee thuis,
neem een zakcentje mee voor eten/drinken. (op het gratis gedeelte kun je geen dag teren)
en maak plezier.
wij kregen in Born (Limburg) vandaag een uitnodiging voor hun 25 jarig jubileum. Er zijn zelfs vacatures voor verkoopmedewerkers. Let dus op
Mijn moeder kreeg gisteren ook weer zo'n brief van nu Media-Regio, Mijn moeder ging met een vriendin vaker met zo'n busreisjes met verkoopdemonstraties mee. Maar mijn moeder is 2 jaar geleden overleden
, en die brieven blijven maar komen
. Dat is voor mijn vader erg confronterend. Hoe kun je van die brieven afkomen?

Laatst gewijzigd door Radar op 01 feb 2015 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd.
-
Wij hebben thuis ook een brief gehad van 25 jaar Media-Regio grote jubileumverloting.
Hij is gericht aan de vorige bewoners van dit huis, die hier nota bene al 20 jaar weg zijn.
[ongefundeerde beweringen verwijderd] ook zitten er 2 á 3 spelfouten in de brief.
Hij is gericht aan de vorige bewoners van dit huis, die hier nota bene al 20 jaar weg zijn.
[ongefundeerde beweringen verwijderd] ook zitten er 2 á 3 spelfouten in de brief.
Laatst gewijzigd door Radar op 01 feb 2015 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd