LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kiala verzendservice

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
annepanne3
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2014 16:20

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door annepanne3 »

Wordt helemaal gek van die Kiala, had een pakketje besteld via Vente exclusief, raad ik iedereen af trouwens om dit te doen, duurt weken voordat je iets binnen krijgt, als je al iets binnen krijgt.
Kiala schrijft op 8/7 is het pakket binnen gekomen op het sorteercentre en dat was het dan ook, tot op heden, 12/7 is het pakketje spoorloos en is mijn 100 euro pakketje verdwenen.
Ik heb al twee keer een bericht naar Kiala gestuurd, waarop ik een standaard bericht terug krijg, bedankt voor u bericht uw krijgt zo spoedig mogelijk antwoord, nou niks natuurlijk, waardeloos bedrijf, raad iedereen het sterk af hier ooit iets mee te versturen!!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door dhc »

Je moet bij Vente zijn,die moeten het oplossen. En waarschijnlijk heb je zelf voor verzending via een Kiala punt gekozen, zij zijn slechts de vervoerder.

Vente-Exclusive.com
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2012 09:28

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door Vente-Exclusive.com »

Dag Annepanne3, wat jammer dat te lezen! Bezorg je me even het ordernummer van de bestelling die zoek is? Zo kunnen wij Kiala hierover contacteren. Natuurlijk mag je ons ook altijd via de chat contacteren.

Groetjes,
Sophie
annepanne3 schreef:Wordt helemaal gek van die Kiala, had een pakketje besteld via Vente exclusief, raad ik iedereen af trouwens om dit te doen, duurt weken voordat je iets binnen krijgt, als je al iets binnen krijgt.
Kiala schrijft op 8/7 is het pakket binnen gekomen op het sorteercentre en dat was het dan ook, tot op heden, 12/7 is het pakketje spoorloos en is mijn 100 euro pakketje verdwenen.
Ik heb al twee keer een bericht naar Kiala gestuurd, waarop ik een standaard bericht terug krijg, bedankt voor u bericht uw krijgt zo spoedig mogelijk antwoord, nou niks natuurlijk, waardeloos bedrijf, raad iedereen het sterk af hier ooit iets mee te versturen!!

Vente-Exclusive.com
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2012 09:28

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door Vente-Exclusive.com »

Dag Annepanne3,

We willen dit uiteraard zo snel mogelijk oplossen, mail je even naar [email protected] met het ordernummer waarover dit gaat?

Groetjes,
annepanne3 schreef:Wordt helemaal gek van die Kiala, had een pakketje besteld via Vente exclusief, raad ik iedereen af trouwens om dit te doen, duurt weken voordat je iets binnen krijgt, als je al iets binnen krijgt.
Kiala schrijft op 8/7 is het pakket binnen gekomen op het sorteercentre en dat was het dan ook, tot op heden, 12/7 is het pakketje spoorloos en is mijn 100 euro pakketje verdwenen.
Ik heb al twee keer een bericht naar Kiala gestuurd, waarop ik een standaard bericht terug krijg, bedankt voor u bericht uw krijgt zo spoedig mogelijk antwoord, nou niks natuurlijk, waardeloos bedrijf, raad iedereen het sterk af hier ooit iets mee te versturen!!

The Voice
Berichten: 86
Lid geworden op: 15 mar 2004 11:09

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door The Voice »

Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik niet met Kiala in zee ben gegaan.
Onlangs zou ik iets verkopen via Marktplaats, de koper wilde dat ik het via Kiala ging versturen omdat ze in België woonde. Ik kende Kiala niet en er was ook niet een Kiala-punt in mijn directe omgeving en ik zou dus nogal wat moeite moeten doen om een pakketje van 13 euro te verzenden.

Ik heb het dus niet gedaan en de koper hiervan op de hoogte gebracht. Ben achteraf blij dat ik het zo gedaan heb.

tafara
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2014 14:12

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door tafara »

Ook ik verstuur regelmatig via Kiala,

Eigenlijk vanaf het begin merkte ik op dat de beloofde 4 dagen die ze aangeven dat het pakket door de klant afgehaald kan worden eigenlijk niet word gehaald,

Na veel bellen , mailen ben ik mar niet aan begonnen, krijg ik elke keer te horen dat het verkeerd is gesorteerd,

Vandaag was dat dus weer het geval, ik werd gebeld door een klant, dat ze haar pakket nog steeds niet op kon halen bij het Kiala punt.

Ik kijk het na en het pakket is ingeleverd bij het Kiala punt alleen deze mvr heeft geen bevestiging hier van gekregen,


Dus nog maar een keer bellen met Kiala,
Deze keer was ik iets minder vriendelijk dan de voor gaande keren,

De mvr aan de andere kant van de lijk kijkt het na en geeft gelijk aan dat het verkeerd gesorteerd is,

Waar ik haar in de reden val en aangeef dat dit nu al de zoveelste keer is.

Dan word de mvr van Kiala ineens iets minder vriendelijk en geeft mij aan dat ze binnen de termijn van 4 dagen zijn gebleven , heel gek als je een pakket op 3 sept aanbied, en de klant kan het op 9 sept ophalen vertel ik haar, volgends mij zijn de 4 dagen dan toch over schreden .

Deze mvr van Kiala heeft hier duidenlijk geen antwoord op en de verbinding word door kiala verbroken.

Bedankt Kiala voor jullie perfecte oplossing.

[email protected]
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 okt 2014 12:13

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door [email protected] »

ekm11 schreef:Ook hier is ons pakketje bijven hangen in het sorteercentrum van kiala!
komt vaker voor
KLACHT In augustus een pakket afgeleverd Kiala Diemen bewijsnr 304781926
Pakket moest naa Drenthe, is via UPS - nr 1Z0944919155539239 verzonden naar Kiala Tilburg. Daarna is het verdwenen. Ben al ruim een maand bezig het pakket retour te krijgen. Kiale geeft UPS de schuld, en vice versa. Feit. Ik heb het bij Kiale afgeleverd en verstuurd, en wil het hier ook weer terug ontvangen. De koper van het pakket hoeft het niet meer, dus ik ben dubbel gedupeerd.. Op mail wordt zeer traag en telkens met verwijzing naar UPS, gereageerd. UPS heeft het pakket niet en dus Kiala...
Geef duidelijkheid en zorg dat het pakket terug komt of vergoed het.

moniekje1968
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2014 13:03

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door moniekje1968 »

Ik heb 1,5 week geleden bij iemand iets besteld die het pakje via Kiala verstuurd heeft naar mij. Al een week kijk ik naar dezelfde status nl..... het pakje is ingeleverd bij Kialapunt verzender en onderweg naar de ontvanger. Ik heb al diverse telefoonnummers gevonden en geprobeerd maar geen enkel nummer is in gebruik. Ook via het contactformulier krijg ik geen antwoord. Heeft iemand nog enig idee waar ik kan informeren naar mijn pakket?????

[email protected]
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 okt 2014 12:13

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door [email protected] »

Kiala.. ik weet er alles van, heb zelf 3 september een pakket verstuurd, pakket is verdwenen en Kiala reageertnergens op, zelfs na 60 minuten wachten aan de telefoon wordt de verbinding verbroken en op mail komt ook geen reactie.. Ben al bijna 3 maanden bezig.. KIala bezorgd je hartklachten..

e.marres
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2014 10:56

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door e.marres »

Ook ik heb problemen met Kiala...ben zelf de verzender van het pakket. Stuurde op zondag een mail dat het pakketje al 4 dagen staat als aangekomen in het laatste sorteercentrum.

Kreeg maandag middag een hele korte mail terug dat ze een onderzoek zouden starten en excuses voor het ongemak niet meer!
Gelijk toen ik de mail kreeg een mail teruggestuurd en kreeg pas dinsdag aan het einde van de middag een mail terug dat het onderzoek 4 werkdagen zou duren en wederom excuses voor het ongemak. Gelijk weer een mail gestuurd met dat ik het schandalig vond dat ik ze niet telefonisch kon bereiken en dat ze zo met hun klanten omgaan en dat het zo lang duurt tot ik een reactie krijg op al mijn mailtjes.
Tot vandaag geen reactie meer ontvangen.

Ik kan dit niet maken tegenover mijn klant en ben dus nu ook genoodzaakt om haar via postnl (betrouwbaar) een nieuw pakketje te versturen of het zelf persoonlijk langs te brengen.
Ik adviseer mensen om absoluut geen gebruik meer te maken van Kiala,het zijn oplichter en bedrijf is een rotzooitje!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door berndv »

e.marres schreef: Kreeg maandag middag een hele korte mail terug dat ze een onderzoek zouden starten en excuses voor het ongemak niet meer!
Wat had u verwacht?
e.marres schreef: Ik adviseer mensen om absoluut geen gebruik meer te maken van Kiala,het zijn oplichter en bedrijf is een rotzooitje!
Dat het bedrijf een rotzooi is geloof ik direct, maar waarom nou weer meteen oplichter? Dat is een behoorlijke beschuldiging die u op basis van dit verhaal niet echt hard kunt maken. Een aanklacht voor laster en smaad zou wel hard te maken zijn jegens u.
e.marres schreef: Ik kan dit niet maken tegenover mijn klant en ben dus nu ook genoodzaakt om haar via postnl (betrouwbaar) een nieuw pakketje te versturen of het zelf persoonlijk langs te brengen.
Tja, ondernemersrisico. PostNL is niet heel veel anders, te zien aan de topics hier op dit forum. Dit is trouwens een consumentenforum. Dat u wilt dat men hier geen gebruik van moet maken is mooi, maar de gemiddelde consument moet het doen met wat er aangeboden wordt. Misschien even op een forum voor webwinkeliers plaatsen, die kiezen de bezorger, de consument niet.

hmroep
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 nov 2013 16:13

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door hmroep »

:evil: Ook ik heb nu een slechte ervaring. Afgelopen vrijdag verzonden en vandaag nog niet in huis. Kiala reageert niet!
Meld het ook bij het bedrijf waar je iets hebt besteld.

Waarschuw je vrienden via Facebook! Vraag ze dat te delen.

Ik heb het volgende op FAcebook gezet:
WAARSCHUWING!
Zeer lange levertijden KIALA!
Als je iets online koopt en laat leveren bij Kiala kan het verzenden veel langer duren dan normaal. Op mails reageert Kiala niet. Google toont veel klachten hierover.

marcel0706
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2016 10:39

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door marcel0706 »

Via Bol.com heb ik een bestelling gedaan. Vanwege vakantie wilde ik het laten afleveren bij een KIALA afhaalpunt.
Op 19-08 krijg ik de melding dat het bij het verkeerde afhaalpunt is afgeleverd, maar dat het zeker binnen 3 werkdagen opnieuw wordt geleverd.
Inmiddels zijn we een week later. Er heeft geen her-levering plaats gevonden. Het volgsysteem van KIALA toont alleen het bericht van 19-08.
Ik heb 2 berichten naar KIALA gestuurd. Ik krijg hier geen reactie op.
Telefonisch zijn ze niet te bereiken.

aha2
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 mar 2009 22:03

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door aha2 »

Wordt het niet eens tijd om aangifte te doen van diefstal van geld en goederen teweeg gebracht door het betalen van verzendkosten en verdwijnen van zendingen. De verzonden pakketten zijn toch ergens maar niet bij de geadresseerde. Grootscheeps politieonderzoek dan wel aandacht van Tros Radar is echt een noodzaak! Wie neemt het initiatief?

boerherman
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2016 19:01

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door boerherman »

Dag,

ik ben nieuw hier op het forum, maar kan iemand mij vertellen hoe ik contact kan krijgen met Kiala?
Ik heb betaald voor een verzending die ik heb aangemaakt, maar toen ik weer wilde inloggen om het label te printen, herkent Kiala in 1 keer mijn mailadres niet waardoor ik op geen enkele manier de benodigde gegeven kan ophalen voor verzending.

Ik wil nu het verzendbedrag terug, aangezien ik geen gebruik maak van verzending middels hun service. Hiervoor moet ik contact met hun opnemen.
Via het contactformulier een mail sturen kan alleen als je als webwinkel geregistreerd staat.

Kan iemand mij hier verder mee helpen?

Moeervan
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2017 12:30

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door Moeervan »

Bijna 1,5 week is Kiala nu al bezig met het vervoer van mijn pakket, 3 mailtjes verstuurd naar Kila, maar nog geen enkele reactie van Kiala mogen ontvangen. Het enige dat Kiala hoeft te doen is een pakketje bezorgen en/of reageren op een klacht, Kiala is blijkbaar niet in staat om zowel de betrekkelijk eenvoudige overeenkomst (die van bezorging), als het fatsoenlijk communiceren met gedupeerde klanten tot een goed einde te brengen.

Mooie wervende teksten als: "Met Kiala hoeft u zich geen zorgen meer te maken over de levering van uw pakketten" en "U kunt uw pakketten afhalen waar en wanneer u wilt!", blijken loze woorden en holle beloften te zijn....

gethtrien
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2011 12:22

Re: kiala verzendservice

Ongelezen bericht door gethtrien »

Wij zijn nu al week aan het wachten totdat ons retour wordt afgeleverd bij de kwast uit de Bosch.
De bestelling zou daar omgewisseld worden in de juiste verwent potloden. Het pakket ligt volgens de gegevens al bijna week op sorteercentrum 18 Jan tijd 15:19u daar gescand!
Nog de kwast nog bol.com (via daar bestelling gedaan) gebeld en weten van dit probleem, betaling staat bevroren maar de gebruikte cadeaukaart komt die nog ooit terug????
Mail gestuurd naar Kiala geen reactie, wat ons ontzettend kwaad begint te maken.
Telefoonnummer kun je nergens vinden.
Baal dat AH nu met Kiala in zee is gegaan voorheen nooit problemen ondervonden.
Ergste is dat we nu zonder derwent potloden zitten terwijl we eind van de week een workshop hebben. En opnieuw bestellen van deze dure aanschaf geen optie zonder cadeaukaart

Gesloten