LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alleen maar problemen met tele2

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
smily01
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 dec 2004 08:59

alleen maar problemen met tele2

Ongelezen bericht door smily01 »

Hallo,

Ik heb me in december aangemeld bij Tele 2 via een website, omdat ik dacht dat een goedkope provider was. Ik heb toen aangegeven dat mijn abonnement per 5 februari moest ingaan. Begin januari kreeg ik een brief van mijn oude provider dat ik per 16 januari zou worden afgesloten. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice van Tele2. Zij gaven aan dat te zullen regelen en de datum van 5 februari door te geven aan mijn oude provider, zodat ik niet zou worden afgesloten van het internet. Toen ik echter afgelopen vrijdag op het internet wilde, was dit afgesloten. Tevens was mijn tv-aansluiting afgesloten, terwijl ik dit nooit heb aangegeven!! Toen ik 2 jaar geleden overstapte van Tele2 naar mijn huidige provider had ik ook al problemen met overstappen. Toen dacht ik dat dit eenmalig was, maar dus niet. Uiteindelijk blijkt dus goedkoop=duurkoop. Zou ik nog afkunnen van het abonnement?

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: alleen maar problemen met tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Hoi Smily01,

Balen dat je problemen ervaart met het overstappen naar Tele2.

Wanneer je een abonnement bestelt bij ons dan doen wij onze best om de diensten zsm te leveren.
Heb je gebruik gemaakt van de overstapservice of heb je het abonnement zelf opgezegd?
Heeft Tele2 je al per e-mail/brief bevestigd op welke datum de diensten geleverd zullen worden?
In de volgende link vindt je informatie hoe de overstapservice werkt https://www.tele2.nl/klantenservice/thu ... erstappen/.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je deze op ons forum https://forum.tele2.nl/ stellen waar andere forumgebruikers en medewerkers je vraag kunnen beantwoorden.

Groetjes,

Natascha
Laatst gewijzigd door Tele2 Webcare op 19 jan 2015 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.

smily01
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 dec 2004 08:59

Re: alleen maar problemen met tele2

Ongelezen bericht door smily01 »

hallo,

Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice Ik heb vandaag nog even contact gehad met de klantenservice en die zeggen dat Tele2 niets fout heeft gedaan. Men wil geen contact opnemen met de oude provider. Eventueel kan ik een bedrag krijgen voor iedere dag dat ik geen internet heb. erg klantvriendelijk (mij niet heus) Ik moet maar contact opnemen met mijn oude provider. Als je dus een provider zoekt waarbij veel problemen ondervindt, kies Tele2!!!

Ik heb inmiddels een melding gedaan bij de Autoriteit Consument en Markt, zodat zij hier iets aan kunnen doen (als er meerdere meldingen zijn).

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: alleen maar problemen met tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Hoi Smily01,

Op welke datum gaat Tele2 je diensten leveren? Heb je daar al bericht over ontvangen?
Ik wil graag meekijken in het systeem. Kun je mij een privébericht versturen met de volgende gegevens:
Naam, achternaam, straatnaam, huisnummer, postcode, woonplaats, klantnummer en/of geboortedatum.

Wanneer ik je bericht heb ontvangen ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Groetjes, Natascha

Gesloten