LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neckermann

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Neckermann

Ongelezen bericht door RubenF »

Heel raar verhaal hoor met Neckermann
Heb ik daar een bankstel gekocht die in de aanbieding was..
Even daarna gaat het bedrijf falliet dus je had geen account op de site dus je kon niks inzien
.Ik netjes 2 betalingen gedaan op het bankrekening nummer van neckerman.
Het is dus nu overgenomen door vesting finance.
Krijg ik de rekening binnen en die is hoger geworden dan het oorspronkelijke bedrag,,omdat de betaling van 65 euro er niet vanaf is gehaald maar wel de rente er is bijberekend.
Ik contact opgenomen met vesting finance die zeggen dat ik het met de curator moet uitzoeken.
Ik contact opgenomen met de curator en betaalbewijs opgestuurd, maar die zegt weer dat vesting finance dit moet uitzoeken.
Ik betaalbewijs weer naar vesting finance gescheven met het antwoord van de curator.
En nu krijg ik weer mail van vesting finance dat ik maar contact moet opnemen met neckermann..

Dit is toch te gek voor woorden....heeft iemand nog raad voor mij wat ik nog kan ondernemen,,ik vindt het al te gek dat ik achter mijn eigen betaalde geld aan moet gaan,,kost mij tijd en belkosten.

Mvg Ruben

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door berndv »

RubenF schreef:Heel raar verhaal hoor met Neckermann
Heb ik daar een bankstel gekocht die in de aanbieding was..
Even daarna gaat het bedrijf falliet dus je had geen account op de site dus je kon niks inzien
.Ik netjes 2 betalingen gedaan op het bankrekening nummer van neckerman.
Het is dus nu overgenomen door vesting finance.
Krijg ik de rekening binnen en die is hoger geworden dan het oorspronkelijke bedrag,,omdat de betaling van 65 euro er niet vanaf is gehaald maar wel de rente er is bijberekend.
Ik contact opgenomen met vesting finance die zeggen dat ik het met de curator moet uitzoeken.
Ik contact opgenomen met de curator en betaalbewijs opgestuurd, maar die zegt weer dat vesting finance dit moet uitzoeken.
Ik betaalbewijs weer naar vesting finance gescheven met het antwoord van de curator.
En nu krijg ik weer mail van vesting finance dat ik maar contact moet opnemen met neckermann..

Dit is toch te gek voor woorden....heeft iemand nog raad voor mij wat ik nog kan ondernemen,,ik vindt het al te gek dat ik achter mijn eigen betaalde geld aan moet gaan,,kost mij tijd en belkosten.

Mvg Ruben
De bank is geleverd neem ik aan? Als ik vesting finance lees denk ik meteen aan een bank op afbetaling. Heeft u de betalingen gedaan op verzoek van Neckermann? Dus op basis van een factuur? Waren de betalingen nadat het faillissement was uitgesproken? Was u de betaling verschuldigd voordat Neckermann failliet ging?

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door RubenF »

Ja de bank is geleverd.
En nee ik heb de betaling niet gedaan ovv neckerman omdat deze ineens falliet was.
Ik heb naar het rekeningnummer van neckerman betaald zie hier :
etaalrekeningnummer
IBAN: NL63ABNA0426801075
BIC: ABNANL2A
Ten name van neckermann.com B.V.
Vermeld bij een betaling altijd je klantnummer
En ja als ik wat op afbetaling koop ben ik betalingen verschuldigd.
Wilt je nog meer weten ?

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door RubenF »

Nog een aanvulling want nu is de cirkel weer rond...Neckermann verwijst voor alle oude accounts en rekeningen weer naar vesting finance.

Dus ik bestel wat bij neckermann.com die gaat falliet...vervolgen neemt vesting finance de boel over over ...die verwijst voor mijn betalingen naar de curator..de curator verwijst weer naar vesting finance ..die verwijzen weer naar neckermann.com..neckermann verwijst weer naar vesting finance..

Dit is toch niet normaal meer !!!!!!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Har06 »

RubenF schreef:Nog een aanvulling want nu is de cirkel weer rond...Neckermann verwijst voor alle oude accounts en rekeningen weer naar vesting finance.

Dus ik bestel wat bij neckermann.com die gaat falliet...vervolgen neemt vesting finance de boel over over ...die verwijst voor mijn betalingen naar de curator..de curator verwijst weer naar vesting finance ..die verwijzen weer naar neckermann.com..neckermann verwijst weer naar vesting finance..

Dit is toch niet normaal meer !!!!!!

Waar maakt Ts zich druk om?, betaalbewijzen naar de curator sturen

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door RubenF »

Heb ik al gedaan !!!!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door berndv »

RubenF schreef:Nog een aanvulling want nu is de cirkel weer rond...Neckermann verwijst voor alle oude accounts en rekeningen weer naar vesting finance.

Dus ik bestel wat bij neckermann.com die gaat falliet...vervolgen neemt vesting finance de boel over over ...die verwijst voor mijn betalingen naar de curator..de curator verwijst weer naar vesting finance ..die verwijzen weer naar neckermann.com..neckermann verwijst weer naar vesting finance..

Dit is toch niet normaal meer !!!!!!
Op zich lijkt het mij vrij simpel. Alle betalingen die na het faillissement betaald zijn aan Neckermann zijn onder het beheer van de curator.

Niet normaal meer? Nee klopt, ze hadden ook de bank bij u op kunnen halen en in de verkoop doen. Hoop niet dat u zo boos bent naar ons, ik probeer voor ik advies geef duidelijkheid te hebben, het zal vast heel vervelend voor u zijn dat ik vragen stel.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Har06 »

berndv schreef:
RubenF schreef:Nog een aanvulling want nu is de cirkel weer rond...Neckermann verwijst voor alle oude accounts en rekeningen weer naar vesting finance.

Dus ik bestel wat bij neckermann.com die gaat falliet...vervolgen neemt vesting finance de boel over over ...die verwijst voor mijn betalingen naar de curator..de curator verwijst weer naar vesting finance ..die verwijzen weer naar neckermann.com..neckermann verwijst weer naar vesting finance..

Dit is toch niet normaal meer !!!!!!
Op zich lijkt het mij vrij simpel. Alle betalingen die na het faillissement betaald zijn aan Neckermann zijn onder het beheer van de curator.

Niet normaal meer? Nee klopt, ze hadden ook de bank bij u op kunnen halen en in de verkoop doen. Hoop niet dat u zo boos bent naar ons, ik probeer voor ik advies geef duidelijkheid te hebben, het zal vast heel vervelend voor u zijn dat ik vragen stel.[/quote]


Zit de bank nog goed :) inderdaad de curator kan zomaar een beslaglegging doorvoeren na overleg met de rechter :?:

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door RubenF »

Toch nog even dit topic warm houden, want vergeten doe ik niet.
Ik heb de code van de zogenaamde nieuwe neckermann niet gebruikt,,omdat je werd beperkt in je keuze.
De persoonlijke kortingscode* is geldig op het assortiment mode, wonen en slapen.

Kortom het betaalde geld dat door mij op de oude neckermann rekening is gestort is gewoon van mij gestolen!!!

wilde het toch nog maar even zeggen

Gesloten