Onlangs zag ik een reclame van Schoonenberg Hoorservice met de aansprekende aanhef: "U hoort goed, maar u verstaat slecht, test nu nieuw revolutionair hoortoestel". Omdat ik sinds ruim een jaar een (duur) hoorapparaat heb wat (ook na vele service-bezoeken ) geen oplossing biedt, was dit een eye-catcher. Na lezing van de advertentie dacht ik, dat is een oplossing voor mij, dus ik meld me aan.
Een weekje later wordt ik gebeld. Een vriendelijke dame ondervraagd mij. Toen ze hoorde dat ik sinds 1 jaar een nieuw hoortoestel heb, merkte ik een kentering in de aandacht. Sinds ruim een jaar heb ik een (duur) hoorapparaat. Schoonenberg Hoorservice zoekt dus GEEN testpersonen zoals de advertentie suggereerde, maar puur nieuwe omzet! Bah, wat zijn marketeers tegenwoordig voor figuren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] misleidende reclame Schoonenberg Hoorservice
Re: misleidende reclame Schoonenberg Hoorservice
En wat heeft dat te maken met gehoortoestellen?rien10 schreef:Ach, reclame kan soms misleidend zijn. Soms zelfs krenkend voor sommige doelgroepen.
Neem de huidige reclame van Atag voor verwarmingsketels. Ze laten een bibberende oude man zien die zijn kunstgebit in een glas water legt en dat gaat daar ook nog "kwetteren".
Ik vind het walgelijk en kwetsend voor bijvoorbeeld mensen met parkinson.
Heb Atag gemaild hierover. Die begrijpen het niet want het is juist grappig bedoeld en dat bewijst de positieve reacties zeggen ze.
Zal dit merk ketel bepaald niet kopen.
Re: misleidende reclame Schoonenberg Hoorservice
Ja wat dacht je dan hahahofme030 schreef:Onlangs zag ik een reclame van Schoonenberg Hoorservice met de aansprekende aanhef: "U hoort goed, maar u verstaat slecht, test nu nieuw revolutionair hoortoestel". Omdat ik sinds ruim een jaar een (duur) hoorapparaat heb wat (ook na vele service-bezoeken ) geen oplossing biedt, was dit een eye-catcher. Na lezing van de advertentie dacht ik, dat is een oplossing voor mij, dus ik meld me aan.
Een weekje later wordt ik gebeld. Een vriendelijke dame ondervraagd mij. Toen ze hoorde dat ik sinds 1 jaar een nieuw hoortoestel heb, merkte ik een kentering in de aandacht. Sinds ruim een jaar heb ik een (duur) hoorapparaat. Schoonenberg Hoorservice zoekt dus GEEN testpersonen zoals de advertentie suggereerde, maar puur nieuwe omzet! Bah, wat zijn marketeers tegenwoordig voor figuren.