Beste,
ongeveer 8 maanden geleden heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone. Dit omdat mijn bereik bij t-mobile niet goed was.
Toen ik het een en ander had nagevraagd, werd mij verteld dat Vodafone overal en altijd goede dekking had.
Dit was bij mij de reden dat ik hier een abonnement ging afsluiten.
Echter, na 1 week was mij al duidelijk dat het slechter was dan bij t-Mobile. Na 2 weken ben ik gebeld door Vodafone of ik tevreden was. Bij dit gesprek heb ik aangegeven dat de dekking niet goed was. De klantenservice vertelde, en beloofde mij dat de dekking binnen een maand optimaal was, en ik geen problemen zou ondervinden.
Nu 8 maanden later heb ik nog steeds geen goede dekking, en kan ik zelfs als ik in mijn woonplaats ben niet bellen of gebeld worden. En als er wel gebeld kan worden, dan valt de helft van wat er gezegd word weg.
Nu hebben ze mij aangeboden om mijn abonnement stop te zetten, tegen een betaling van bijna 500 euro?!
Dit voelt voor mij als het probleem in mijn schoenen te leggen, terwijl het probleem bij hun zit.
Vooral nadat ik heb aangegeven dat zij zelf hadden beloofd dat de dekking beter zou worden.
Met het hebben van een eigen bedrijf, moet ik 24/7 bereikbaar zijn, maar dat ben ik niet!
Wat moet ik hiermee?
Met vriendelijke groet
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone abonnement
Re: Vodafone abonnement
U bent dus ondernemer? Dan hoort uw vraag hier niet thuis. Lees de forumregels!Met het hebben van een eigen bedrijf, moet ik 24/7 bereikbaar zijn, maar dat ben ik niet!
Re: Vodafone abonnement
Het gaat om mijn prive telefoon waar ik op gebeld kan worden.
Staat verder los van een onderneming, moet alleen bereikbaar zijn.
Of begrijp ik het dan verkeerd?
Staat verder los van een onderneming, moet alleen bereikbaar zijn.
Of begrijp ik het dan verkeerd?
Re: Vodafone abonnement
U bent particuliere klant bij Vodafone en niet zakelijke klant? Er is wel degelijk een verschil.Kaj1991 schreef:Het gaat om mijn prive telefoon waar ik op gebeld kan worden.
Staat verder los van een onderneming, moet alleen bereikbaar zijn.
Of begrijp ik het dan verkeerd?
Re: Vodafone abonnement
Ik ben een particuliere klant bij Vodafone ja.
Re: Vodafone abonnement
Dit forum is uitsluitend bedoeld voor consumenten en niet voor ondernemers! U kunt elders terecht,en als bereikbaarheid zo belangrijk voor u is had u een zakelijk abbo moeten nemen....
Verder lijkt mij de dekking van Vodafone wel in orde......
Verder lijkt mij de dekking van Vodafone wel in orde......
Re: Vodafone abonnement
Um, dhc.. Als meneer als particuliere consument klant is bij vodafone mag hij hier best posten.dhc schreef:Dit forum is uitsluitend bedoeld voor consumenten en niet voor ondernemers! U kunt elders terecht,en als bereikbaarheid zo belangrijk voor u is had u een zakelijk abbo moeten nemen....
Verder lijkt mij de dekking van Vodafone wel in orde......
That said, TS: als je argument is dat je een zaak hebt en daarom etc, etc... had je gewoon een zakelijk abonnement moeten nemen, dan zou vodafone meer voor je doen.
Re: Vodafone abonnement
Heb je al gekeken op de dekkingskaart van Vodafone?
Mocht daar ook uitkomen dat er geen of weinig dekking is dan kan je daar misschien nog wat mee.
Ik heb ervaring met de werkwijze van T-Mobile , daar kan je een melding maken via die dekkingskaart.
Dan gaat een netwerkspecialist dat bekijken en met de klant aan een oplossing werken.
(ontbinden , korting)
Weet niet of Vodafone dat ook doet , maar geen spraak (2G) kunnen ontvangen lijkt mij een reden om de contract te ontbinden.
Het is wel gebruikelijk dat je je bijgeleverde telefoon die je via je abonnement hebt ontvangen direkt moet afrekenen.
Mocht daar ook uitkomen dat er geen of weinig dekking is dan kan je daar misschien nog wat mee.
Ik heb ervaring met de werkwijze van T-Mobile , daar kan je een melding maken via die dekkingskaart.
Dan gaat een netwerkspecialist dat bekijken en met de klant aan een oplossing werken.
(ontbinden , korting)
Weet niet of Vodafone dat ook doet , maar geen spraak (2G) kunnen ontvangen lijkt mij een reden om de contract te ontbinden.
Het is wel gebruikelijk dat je je bijgeleverde telefoon die je via je abonnement hebt ontvangen direkt moet afrekenen.