ik had een opwaardering van 10 euro die niet van rekening ging, kreeg sms moest betalen logische. ik kijk in mijn hollandse nieuwe niks zichtbaar. ben vervolgens een week aan het smeken om hoe ik moest betalen. eindelijk krijg ik gegevens om handmatig over te maken direct gedaan. ondertussen vraag ik ook hoe ik me maandelijkse termijn moet over maken geen reactie, dus ik besluit die ook dan maar handmatig te doen en wat denk je nu bijna een week afgesloten terwijl ik ondertussen 2 weken nu smeek hoe ik moet betalen. via facebook pb amper nog contact niemand reageert ja kijk in mijn hollandse nieuwe wis uw geschiedenis en cookies, ga via google chrome of Firefox nou alles gedaan maar er staat niks. onder tussen kan ik dus 10 euro aansluit kosten betalen maar ook die mag niet meer handmatig want die betalingen storten ze terug, terwijl ze zelf kenmerk via twitter gaven nu ruim 1,5 week terug.
en geen betaal link en ik kan niet bellen.
belachelijk je wil betalen maar je mag niet maar moet wel.
nog nooit zon belachelijk bedrijf mee gemaakt. heb gelukkig alle correspondentie via facebook mail en twitter opgeslagen en laat dit uitzoeken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hollandse nieuwe
-
Re: hollandse nieuwe
nou een reactie via facebook pb, of ik geduld wil hebben ze zijn met me case bezig. nou dat zelfde werd me gisteren ook verteld. geloof nooit ze al die dagen met mij bezig zijn. ondertussen 1 handmatige betaling weer terug op rekening. wederom om een betaallink voor ideal gevraagd of de betaalknop in mijn hollandse nieuwe te zetten word hier ziek van. morgen al een week geen tel.
terwijl enige ik wil is betalen
terwijl enige ik wil is betalen
Re: hollandse nieuwe
Hollandse nieuwe is een vis....