LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Zoals ik het zie zijn er 2 scenario's:
1. TS besteld pakket voor adres ..straat 22.
Brickshop geeft opdracht aan PostNL om pakket af te leveren op ..straat 22. Eigenaar ..straat 22 doet de deur open voor PostNL en weigert pakket. Pakket wordt mee retour genomen en wordt op kosten van Brickshop weer naar Brickshop gezonden / Pakket wordt bij postkantoor neer gelegd, waar het drie! weken blijft liggen waarna het op kosten van Brickshop weer naar Brickshop wordt verzonden.
2. TS besteld pakket voor adres ..straat 22.
Brickshop geeft opdracht aan PostNL om pakket af te leveren op ..straat 22. Eigenaar ..straat 22 doet de deur open en neemt pakket aan. (Track en trace bevestigd dit?!) TS komt week later bij de ..straat 22 om te vragen naar pakket. Eigenaar ..straat 22 heeft misschien pakket weggegooid/weggegeven/etc. maar wil dit niet vertellen aan TS. Zegt het pakket te hebben geweigerd. Danwel heeft man pakket aangenomen en vrouw weet hier niks van en zegt te hebben geweigerd of v.v.
In beide gevallen heeft Brickshop het pakket verzonden, zoals in de overeenkomst staat (naar het adres die in de overeenkomst staat) en PostNL heeft het pakket vervoerd en afgeleverd/aangeboden op het adres wat in hun overeenkomst staat. Beide geen fout gemaakt.
Tip: Vraag eens bij het locale PostNL-punt of daar het pakket ligt. Daar blijven pakketten 3 weken liggen als de ontvanger 2 keer niet thuis was, danwel het pakket wordt geweigerd aan de deur.
1. TS besteld pakket voor adres ..straat 22.
Brickshop geeft opdracht aan PostNL om pakket af te leveren op ..straat 22. Eigenaar ..straat 22 doet de deur open voor PostNL en weigert pakket. Pakket wordt mee retour genomen en wordt op kosten van Brickshop weer naar Brickshop gezonden / Pakket wordt bij postkantoor neer gelegd, waar het drie! weken blijft liggen waarna het op kosten van Brickshop weer naar Brickshop wordt verzonden.
2. TS besteld pakket voor adres ..straat 22.
Brickshop geeft opdracht aan PostNL om pakket af te leveren op ..straat 22. Eigenaar ..straat 22 doet de deur open en neemt pakket aan. (Track en trace bevestigd dit?!) TS komt week later bij de ..straat 22 om te vragen naar pakket. Eigenaar ..straat 22 heeft misschien pakket weggegooid/weggegeven/etc. maar wil dit niet vertellen aan TS. Zegt het pakket te hebben geweigerd. Danwel heeft man pakket aangenomen en vrouw weet hier niks van en zegt te hebben geweigerd of v.v.
In beide gevallen heeft Brickshop het pakket verzonden, zoals in de overeenkomst staat (naar het adres die in de overeenkomst staat) en PostNL heeft het pakket vervoerd en afgeleverd/aangeboden op het adres wat in hun overeenkomst staat. Beide geen fout gemaakt.
Tip: Vraag eens bij het locale PostNL-punt of daar het pakket ligt. Daar blijven pakketten 3 weken liggen als de ontvanger 2 keer niet thuis was, danwel het pakket wordt geweigerd aan de deur.
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Volgens mij moet Brickshop gewoon het pakketje opnieuw opsturen.
TS geeft aan dat huisnummer 2 zowel in de straatnaam als op het huisnummerveld door hem is ingevuld. Alsdan krijg je niet 22 maar 2 2. Het zou verbasterd kunnen worden naar 22 maar dat is zijn aanname die hij meldt aan brickshop. Hiermee geeft hij brickshop een troef in handen die daar dankbaar gebruik van maakt.
Zou me niks verbazen als ze met zo'n houding het retour gekomen pakketje gewoon stiekem achterover gedrukt hebben.
TS geeft aan dat huisnummer 2 zowel in de straatnaam als op het huisnummerveld door hem is ingevuld. Alsdan krijg je niet 22 maar 2 2. Het zou verbasterd kunnen worden naar 22 maar dat is zijn aanname die hij meldt aan brickshop. Hiermee geeft hij brickshop een troef in handen die daar dankbaar gebruik van maakt.
Je ziet wat een arrogantie dit bedrijf heeft. Als het pakketje terugkomt willen ze tegen verzendkosten uit coulance het opnieuw toesturen. Ze zouden het per wet niet verplicht zijn. O nee, mag je dan het pakje houden van de wet? Is toch minimaal normale bedrijfsvoering of vergis ik me?m.j.dekker schreef:Ook volgens de PostNL is het op huisnummer 22 afgegeven. U bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van een correct adres. Mocht het pakje retour komen dan stellen wij u hiervan op de hoogte en vragen wij u opnieuw verzendkosten te betalen en uw adres te corrigeren. Wij doen dit uit coulance, en zijn per wet niets verplicht.
Zou me niks verbazen als ze met zo'n houding het retour gekomen pakketje gewoon stiekem achterover gedrukt hebben.
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 25 jan 2015 05:44
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Helemaal juist. Op de factuur stond ook ......straat2 2hidr schreef:Volgens mij moet Brickshop gewoon het pakketje opnieuw opsturen.
TS geeft aan dat huisnummer 2 zowel in de straatnaam als op het huisnummerveld door hem is ingevuld. Alsdan krijg je niet 22 maar 2 2. Het zou verbasterd kunnen worden naar 22 maar dat is zijn aanname die hij meldt aan brickshop. Hiermee geeft hij brickshop een troef in handen die daar dankbaar gebruik van maakt.
Je ziet wat een arrogantie dit bedrijf heeft. Als het pakketje terugkomt willen ze tegen verzendkosten uit coulance het opnieuw toesturen. Ze zouden het per wet niet verplicht zijn. O nee, mag je dan het pakje houden van de wet? Is toch minimaal normale bedrijfsvoering of vergis ik me?m.j.dekker schreef:Ook volgens de PostNL is het op huisnummer 22 afgegeven. U bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van een correct adres. Mocht het pakje retour komen dan stellen wij u hiervan op de hoogte en vragen wij u opnieuw verzendkosten te betalen en uw adres te corrigeren. Wij doen dit uit coulance, en zijn per wet niets verplicht.
Zou me niks verbazen als ze met zo'n houding het retour gekomen pakketje gewoon stiekem achterover gedrukt hebben.
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Nu wordt Brickshop verdacht van fraude/diefstal?, moet niet gekker wordenm.j.dekker schreef:Helemaal juist. Op de factuur stond ook ......straat2 2hidr schreef:Volgens mij moet Brickshop gewoon het pakketje opnieuw opsturen.
TS geeft aan dat huisnummer 2 zowel in de straatnaam als op het huisnummerveld door hem is ingevuld. Alsdan krijg je niet 22 maar 2 2. Het zou verbasterd kunnen worden naar 22 maar dat is zijn aanname die hij meldt aan brickshop. Hiermee geeft hij brickshop een troef in handen die daar dankbaar gebruik van maakt.
Je ziet wat een arrogantie dit bedrijf heeft. Als het pakketje terugkomt willen ze tegen verzendkosten uit coulance het opnieuw toesturen. Ze zouden het per wet niet verplicht zijn. O nee, mag je dan het pakje houden van de wet? Is toch minimaal normale bedrijfsvoering of vergis ik me?m.j.dekker schreef:Ook volgens de PostNL is het op huisnummer 22 afgegeven. U bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van een correct adres. Mocht het pakje retour komen dan stellen wij u hiervan op de hoogte en vragen wij u opnieuw verzendkosten te betalen en uw adres te corrigeren. Wij doen dit uit coulance, en zijn per wet niets verplicht.
Zou me niks verbazen als ze met zo'n houding het retour gekomen pakketje gewoon stiekem achterover gedrukt hebben.
-
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
M.J.DekkerF.van Holten schreef:TS
Er spelen verschillende zaken, u besteld iets op u eigen adres, terwijl u weet dat u op vakantie gaat/bent, had even gewacht.
U vult een verkeerd adres in, en verwacht dan dat het wel goed komt.
Daarna claimt u een nieuwe/tweede verzending, anders gaat u maatregelen nemen, en beroept u zich op u "rechten" ik weet niet met welke.
Er is bij u van alles fout gegaan, ik denk dat u weinig kans maakt, misschien dat het nog een keer bij de post retour komt, dan krijgt u bericht, of toch achter de poort gezet, en "gevonden"
Nogmaar een keer mijn relaas,
of u bent hardleers, of u begrijpt het niet, of u kan het niet begrijpen, of als laatste u gelooft in sprookjes/geesten/spoken.
Als er van alles bij u verkeerd gaat, verwacht u wel een soepele afhandeling van u fouten, en misschien een raad voor een volgende keer, bestel van alles, maar zorg wel dat u op vakantie bent, en vul ook niet het juiste huisnummer in, maar beroep u vooral op u "rechten"
Een hele prettige avond, voor mij einde nonsens topic.
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Dit is onzin en ook niet zoals TS het aangeeft. Eérst komt Brickshop met de opmerking dat er waarschijnlijk een verkeerd adres is ingevuld, en dan pas valt het kwartje bij TS. Dat TS dus Brickshop een troef in handen geeft is onzin.hidr schreef:Volgens mij moet Brickshop gewoon het pakketje opnieuw opsturen.
TS geeft aan dat huisnummer 2 zowel in de straatnaam als op het huisnummerveld door hem is ingevuld. Alsdan krijg je niet 22 maar 2 2. Het zou verbasterd kunnen worden naar 22 maar dat is zijn aanname die hij meldt aan brickshop. Hiermee geeft hij brickshop een troef in handen die daar dankbaar gebruik van maakt.
Hoezo arrogantie? Is het Brickshop die het nummer verkeerd heeft ingevuld? Nee, dat is de verantwoordelijkheid van TS. Als het pakketje opnieuw moet worden opgestuurd is dat enkel en alleen door de gemaakte fout van TS. Waarom daar Brickshop voor laten opdraaien?m.j.dekker schreef:Ook volgens de PostNL is het op huisnummer 22 afgegeven. U bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van een correct adres. Mocht het pakje retour komen dan stellen wij u hiervan op de hoogte en vragen wij u opnieuw verzendkosten te betalen en uw adres te corrigeren. Wij doen dit uit coulance, en zijn per wet niets verplicht.
hidr schreef:Je ziet wat een arrogantie dit bedrijf heeft. Als het pakketje terugkomt willen ze tegen verzendkosten uit coulance het opnieuw toesturen. Ze zouden het per wet niet verplicht zijn. O nee, mag je dan het pakje houden van de wet? Is toch minimaal normale bedrijfsvoering of vergis ik me?
Het zou mij niets verbazen als mensen zoals u en TS ervoor zorgen dat de prijzen van de webshops de komende jaren flink gaan stijgen. Want uiteindelijk is dat wat er gebeurd. De webwinkel draait echt niet zelf op voor die kosten, maar berekent die door aan de klant. Is dat wat wij willen? Dat wij opdraaien voor de fouten van een ander? Dacht het niet.hidr schreef:Zou me niks verbazen als ze met zo'n houding het retour gekomen pakketje gewoon stiekem achterover gedrukt hebben.
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Kijk naar uzelf, is dat zo moeilijk?m.j.dekker schreef:Adres is toch niet verkeerd alleen huisnummer. Ik blijf erbij dat PostNL hierin de fout heeft gemaakt.riddert schreef:Dat is in dit geval niet van toepassing, TS heeft reeds aldaar geinformeerd, op nr. 22, en deze mensen hadden én de postbode, én het pakket aan de deur gehad. Echter geweigerd, en dus heeft de postbode deze weer meegenomen, en word het pakket op kosten van de Brickshop retour Brickshop gestuurd.alfatrion schreef:Het komt voor dat de track en trace code aangeeft dat het pakket is bezorgd, terwijl het pakket nooit is aangekomen omdat de postbode het pakket heeft ontvreemd. Een handtekening kan hier uitsluitsel over geven.
Overigens raken pakketten wel eens zoek, maar zelden door stelende postbodes. Vaak door verkeerde adresseringen, zoals in dit geval, überhaupt niet verzenden, danwel op slechte wijze verpakt/slechte etikettering, zodat het pakket eenvoudig niet bezorgd kan worden. Maar dit terzijde.
Maar brickshop handelt het niet goed af. Ze moeten het pakket nogmaals aanbieden op hun kosten, en van mijn part sturen ze het opnieuw naar nummer 22. Dan haal ik het toch daar op. Ze zijn nu op de hoogte.
Brickshop hoeft niet het risico van een verdwenen postpakket op de klant af te schuiven. Dat is het enige punt wat ik aan wil geven. Verder blijft het gewoon een waardeloze webshop. Kijk maar naar de reviews, allemaal tevreden. De slechte worden er gewoon uit gefilterd. Wedde dat die van mij er niet tussen komt te staan.
Iets bestellen en dan weggaan.
Een verkeerd adres ( nr. Of straat maakt niet uit), en dan deugt het bedrijf niet?
Wat een onzin!
-
- Berichten: 715
- Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
TS heeft achter de straatnaam een cijfer gezet, hij is daar dus op een gruwelijke manier schandalig mee in de fout gegaan. Volledig terecht dat die brickshop het pakketje niet meer wil leveren. Die straf is nog licht. Beter is om volk als m.j. dekker ook nog 10 jaar de gevangenis in te smijten. Dat zal hem leren.
Laatst gewijzigd door Josephien12 op 28 jan 2015 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
PostNL geeft aan dat het pakketje is afgeleverd, terwijl de bewoners van 22 aangeven dat zij het pakketje hebben geweigerd.riddert schreef:Dat is in dit geval niet van toepassing, (...)alfatrion schreef:Het komt voor dat de track en trace code aangeeft dat het pakket is bezorgd, terwijl het pakket nooit is aangekomen omdat de postbode het pakket heeft ontvreemd. Een handtekening kan hier uitsluitsel over geven.
Een pakket dat zoek raakt nadat deze aan de deur is geweigerd, is niet zoek geraakt omdat het adres verkeert is opgegeven, maar omdat PostNL met het pakket niet met gepaste zorg is omgegaan.riddert schreef:Overigens raken pakketten wel eens zoek, maar zelden door stelende postbodes. Vaak door verkeerde adresseringen, zoals in dit geval, überhaupt niet verzenden, danwel op slechte wijze verpakt/slechte etikettering, zodat het pakket eenvoudig niet bezorgd kan worden. Maar dit terzijde.
Aangeboden ja, afgeleverd nee. Voor dit laatste moet het pakket in de macht van de koper worden gebracht (art. 7:9 BW).A.niem schreef:In beide gevallen heeft Brickshop het pakket verzonden, zoals in de overeenkomst staat (naar het adres die in de overeenkomst staat) en PostNL heeft het pakket vervoerd en afgeleverd/aangeboden op het adres wat in hun overeenkomst staat.
Herroepingsrecht. De verzendkosten heen zijn voor rekening van de verkoper. De directe verzendkosten retour (als deze gemaakt zijn) komen voor rekening van de verkoper als hij niet voor de koop op duidelijke en begrijpbare wijze heeft aangegeven dat deze voor de koper zijn.mh73 schreef:Is het Brickshop die het nummer verkeerd heeft ingevuld? Nee, dat is de verantwoordelijkheid van TS. Als het pakketje opnieuw moet worden opgestuurd is dat enkel en alleen door de gemaakte fout van TS. Waarom daar Brickshop voor laten opdraaien?
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Herroepingsrecht? Dat is toch wel de grootste blunder tot nu toe, Alfatrion. Het pakje is teruggegaan omdat het huisnummer er niet goed op stond, niet omdat de klant het niet wil hebben.alfatrion schreef:Herroepingsrecht. De verzendkosten heen zijn voor rekening van de verkoper. De directe verzendkosten retour (als deze gemaakt zijn) komen voor rekening van de verkoper als hij niet voor de koop op duidelijke en begrijpbare wijze heeft aangegeven dat deze voor de koper zijn.mh73 schreef:Is het Brickshop die het nummer verkeerd heeft ingevuld? Nee, dat is de verantwoordelijkheid van TS. Als het pakketje opnieuw moet worden opgestuurd is dat enkel en alleen door de gemaakte fout van TS. Waarom daar Brickshop voor laten opdraaien?
Daarbij is, bij het beroepen op herroepingsrecht, de klant verantwoordelijk voor het pakje totdat het in goede orde is ontvangen door de webshop. Zolang dat niet het geval is, zal er sowieso geen geld teruggegeven worden.
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 25 jan 2015 05:44
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Ik zie wel dat er hier een hoop mensen zijn die zich graag laten oplichten.
-
- Berichten: 715
- Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Aha, dus de brickshop heeft gewoon het pakketje. Mooi, op kosten van Ts opnieuw versturen dan en als ze het kwijt gemaakt hebben gewoon het geld teruggeven. Daar kan TS tenslotte niets aan doen.mh73 schreef: Het pakje is teruggegaan omdat het huisnummer er niet goed op stond, niet omdat de klant het niet wil hebben.
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 25 jan 2015 05:44
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Huisnummer is toch goed. Zover ik mij herinner heb ik toch echt 2 ingevuld bij huisnummer. En in straatnamen komen NOOIT cijfers in voormh73 schreef:Herroepingsrecht? Dat is toch wel de grootste blunder tot nu toe, Alfatrion. Het pakje is teruggegaan omdat het huisnummer er niet goed op stond, niet omdat de klant het niet wil hebben.alfatrion schreef:Herroepingsrecht. De verzendkosten heen zijn voor rekening van de verkoper. De directe verzendkosten retour (als deze gemaakt zijn) komen voor rekening van de verkoper als hij niet voor de koop op duidelijke en begrijpbare wijze heeft aangegeven dat deze voor de koper zijn.mh73 schreef:Is het Brickshop die het nummer verkeerd heeft ingevuld? Nee, dat is de verantwoordelijkheid van TS. Als het pakketje opnieuw moet worden opgestuurd is dat enkel en alleen door de gemaakte fout van TS. Waarom daar Brickshop voor laten opdraaien?
Daarbij is, bij het beroepen op herroepingsrecht, de klant verantwoordelijk voor het pakje totdat het in goede orde is ontvangen door de webshop. Zolang dat niet het geval is, zal er sowieso geen geld teruggegeven worden.
-
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Nu wel 2 ingevuld ?
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 25 jan 2015 05:44
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Altijd. Lees maar terug
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Ik zou zeggen: open een geschil. Ik weet al hoe dat afloopt.
Ik zal er nog één ding over zeggen: mijn dochter kreeg op de middelbare school een 1 voor een proefwerk, als haar naam er niet boven stond. Omdat men vond dat je op die leeftijd wel in staat was om dat te kunnen.
Men kan een cijfer niet uitsluiten in een straatnaam, omdat er wel degelijk straatnamen zijn met een nummer er in. Ik heb even gegoogeld en ik kwam er zo al een paar tegen: Plein 1960 in Amstelveen, Plein '40-'45 in Amsterdam, Plein 1813 in Den Haag, Plein 1944 in Nijmegen, Plein 1992 in Maastricht, Plein 1953 in Rotterdam. Nee hoor, in straatnamen komen NOOIT cijfers voor.
Bovendien ga je dan uit van de Nederlandse situatie, maar het zou zomaar kunnen dat de webshop ook naar het buitenland verzend en daar kan dat heel anders zijn. Zo lees ik dat er in het centrum van het Duitse Mannheim straten zijn met de naam A3, B5 enz.
Dus nogmaals, nee hoor, in straatnamen komen NOOIT cijfers voor.
Ik zal er nog één ding over zeggen: mijn dochter kreeg op de middelbare school een 1 voor een proefwerk, als haar naam er niet boven stond. Omdat men vond dat je op die leeftijd wel in staat was om dat te kunnen.
Men kan een cijfer niet uitsluiten in een straatnaam, omdat er wel degelijk straatnamen zijn met een nummer er in. Ik heb even gegoogeld en ik kwam er zo al een paar tegen: Plein 1960 in Amstelveen, Plein '40-'45 in Amsterdam, Plein 1813 in Den Haag, Plein 1944 in Nijmegen, Plein 1992 in Maastricht, Plein 1953 in Rotterdam. Nee hoor, in straatnamen komen NOOIT cijfers voor.
Bovendien ga je dan uit van de Nederlandse situatie, maar het zou zomaar kunnen dat de webshop ook naar het buitenland verzend en daar kan dat heel anders zijn. Zo lees ik dat er in het centrum van het Duitse Mannheim straten zijn met de naam A3, B5 enz.
Dus nogmaals, nee hoor, in straatnamen komen NOOIT cijfers voor.
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Zeg nooit nooit!m.j.dekker schreef: Huisnummer is toch goed. Zover ik mij herinner heb ik toch echt 2 ingevuld bij huisnummer. En in straatnamen komen NOOIT cijfers in voor
Voorbeeldje; Het (zegt men) lelijkste plein van Nederland; Plein 1944 in Nijmegen.
Maar was u al op het postkantoor danwel servicepunt langsgeweest of het pakketje daar ligt?
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Ik denk dat u bedoeld, dat er hier een hoop mensen zijn die wel hun gegevens controleren voordat ze de bestelling plaatsen. Of die even contact met de webshop opnemen over de levertijd voordat ze een bestelling plaatsen. Of die de orderbevestiging nog even door lezen nadat deze ontvangen is en direct actie ondernemen vanwege een fout adres. Want inderdaad, de meeste mensen zouden dat doen. Maar u hoeft dit blijkbaar niet te doenm.j.dekker schreef:Ik zie wel dat er hier een hoop mensen zijn die zich graag laten oplichten.
Ik zou de tekst nogmaals doorlezen Alfa. Ik heb 2 situaties geschetst. Bij situatie 1 is het pakket aangeboden maar geweigerd, en bij situatie 2 is het pakket afgeleverd op het adres die TS opgegeven heeft. De postbode kan niet zien wie het pakketje besteld heeft, en dan nog: het had ook een cadeautje voor die aardige mensen op nr. 22 kunnen zijn.alfatrion schreef:Aangeboden ja, afgeleverd nee. Voor dit laatste moet het pakket in de macht van de koper worden gebracht (art. 7:9 BW).A.niem schreef:In beide gevallen heeft Brickshop het pakket verzonden, zoals in de overeenkomst staat (naar het adres die in de overeenkomst staat) en PostNL heeft het pakket vervoerd en afgeleverd/aangeboden op het adres wat in hun overeenkomst staat.
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 25 jan 2015 05:44
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Ja daar ben ik al meerdere keren geweest.riddert schreef:Zeg nooit nooit!m.j.dekker schreef: Huisnummer is toch goed. Zover ik mij herinner heb ik toch echt 2 ingevuld bij huisnummer. En in straatnamen komen NOOIT cijfers in voor
Voorbeeldje; Het (zegt men) lelijkste plein van Nederland; Plein 1944 in Nijmegen.
Maar was u al op het postkantoor danwel servicepunt langsgeweest of het pakketje daar ligt?
Dus al iemand op plein 1944 op huisnummer 2 stuur brickshop het naar plein huisnummer 19442 en dan komt het terug omdat dat adres niet bestaat
Re: Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Helemaal niet, de lokale postbode kent heus de naam van dat plein wel.