Goedendag ,
iemand ervaring met hollandse nieuwe als je een betalingsachterstand heb en hollandse nieuwe
het gelijk overdraagt aan incasso buro wil alsnog mijn achterstand betalen
slaat nergens op dat incasso buro erbij betrokken moet worden
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollandse nieuwe / incasso buro
Re: Hollandse nieuwe / incasso buro
Hoeveel maanden had u achterstand?
-
Hallo Voetballer80,
Gewoon het verschuldigde bedrag plus de incasso-kosten (ter grootte van €40,00 bij de eerste brief van het incasso-bureau) betalen aan het incasso-bureau. Er zit niets anders op. Anders lopen de incasso-kosten op naar astronomische hoogten.
Hollands Nieuwe had jou wel een schriftelijke ingebrekestelling (per brief) moeten verzenden alvorens dit bedrijf de vordering uit handen gaf aan een incasso-bureau. Één aanmaningsbrief met ingebrekestelling is verplicht volgens de Wet. Met daarin een termijn van 14 dagen om de vordering alsnog te betalen. Dus na datum van de aanmaningsbrief.
Succes!
Netwerker-
Gewoon het verschuldigde bedrag plus de incasso-kosten (ter grootte van €40,00 bij de eerste brief van het incasso-bureau) betalen aan het incasso-bureau. Er zit niets anders op. Anders lopen de incasso-kosten op naar astronomische hoogten.
Hollands Nieuwe had jou wel een schriftelijke ingebrekestelling (per brief) moeten verzenden alvorens dit bedrijf de vordering uit handen gaf aan een incasso-bureau. Één aanmaningsbrief met ingebrekestelling is verplicht volgens de Wet. Met daarin een termijn van 14 dagen om de vordering alsnog te betalen. Dus na datum van de aanmaningsbrief.
Succes!
Netwerker-
Maar Hollands Nieuwe is geen liefdadigheids instelling. U bent bij het aangaan van het contract akkoord gegaan met de voorwaarden en daar zal vast wel in staan, dat er een incasso buro ingeschakeld kan worden. Het slaat dan ook nergens op dat U zich niet aan die voorwaarden houdt.....Voetballer80 schreef:Goedendag ,
iemand ervaring met hollandse nieuwe als je een betalingsachterstand heb en hollandse nieuwe
-
- verified
- Contacteer:
Beste klant,Voetballer80 schreef:Goedendag ,
Ik begrijp uit uw bericht dat er een openstaande betaling is overgedragen aan het incassobureau.
Mocht u vragen hebben over de betaling en de procedure, dan kunnen wij u hierover uiteraard informeren.
U kunt uw specifieke vragen stellen aan hollandsnieuwe via Facebook en Twitter. Ook kunt u gebruik maken van ons webformulier op www.hollandsnieuwe.nl/stel_je_vraag
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Er zijn regels waaraan bedrijven moeten voldoen, voor ze incassokosten mogen berekenen.Voetballer80 schreef:Goedendag ,
-
Voor de volledigheid, hoe groot is u achterstand.Voetballer80 schreef:Goedendag ,