LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
poppetje1969
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 okt 2008 17:09

Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Ongelezen bericht door poppetje1969 »

Bestel ik voor ruim 2500
betaal via webshop dus vooruit men zegt in hun filmpje dat het dan gereserveerd staat dus niet,
2 dagen later krijg ik een mail desktop uitgevallen kosten over de 1000 euro maar scheelde me wel 250 ivm met btw etc

Ik moet nu wachten op geld terug maar op die product kan ik de btw actie wel op vergeten,
Ik had ook gevraagd voor leveren alles in 1 keer ook dat gebeurd niet van de 6 artikelen heb ik er nu 2
Maar wel alles al betaald

ben ik blij nee

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Ongelezen bericht door dhc »

Wat is de vraag of wilt u ons deelgenoot maken van uw blijdschap?

poppetje1969
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 okt 2008 17:09

Re: Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Ongelezen bericht door poppetje1969 »

dhc schreef:Wat is de vraag of wilt u ons deelgenoot maken van uw blijdschap?
DHC u draagt niet toe tot dit topic
als men zegt als je via de webshop besteld en wordt gereserveerd verwacht ik geen anulering meer zeker niet als ik het al betaald heb!!



ik ben toch niet gek

schijnbaar was ik dat wel vertrouwen is diep gezonken in dat bedrijf

wieder
Berichten: 283
Lid geworden op: 10 dec 2014 12:58

Re: Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Ongelezen bericht door wieder »

Maar, door de mail van MM viel de desktop uit? En toen scheelde het ineens € 250,- ? Wellicht handig om een toetsenbord mèt leestekens aan te schaffen...

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Ongelezen bericht door olaf79 »

wieder schreef:Maar, door de mail van MM viel de desktop uit? En toen scheelde het ineens € 250,- ? Wellicht handig om een toetsenbord mèt leestekens aan te schaffen...
Best te doen met 21% korting

poppetje1969
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 okt 2008 17:09

Re: Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Ongelezen bericht door poppetje1969 »

wieder schreef:Maar, door de mail van MM viel de desktop uit? En toen scheelde het ineens € 250,- ? Wellicht handig om een toetsenbord mèt leestekens aan te schaffen...
Gaat om de inhoud niet om de nl getypte letters etc.

weinig lotgenoten hier hoort gewoon niet, reservering staat meestal vast.
ik ga hier niet opletten op nl maar men begrijpt me wel


Punt hoofdletter vraagteken kom op we zijn niet op school :)

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Ongelezen bericht door newmikey »

poppetje1969 schreef: Gaat om de inhoud niet om de nl getypte letters etc.
De inhoud is dus gewoon onduidelijk - komt dat bij u door of niet?
weinig lotgenoten hier hoort gewoon niet, reservering staat meestal vast.
Wilt u meer lotgenoten of hoort dat ook niet? Wat staat er vast aan een reservering en wat verstaat u onder reservering? Bestelling? Webshop boodschappenmandje? Balie van de winkel zelf?
ik ga hier niet opletten op nl maar men begrijpt me wel
"Men" begrijpt er overduidelijk niets van en als u geen moeite wilt doen op op z'n minst een beetje begrijpelijk te schrijven, waarom zouden forumleden moeite moeten doen om uw gebrabbel te interpreteren?
Punt hoofdletter vraagteken kom op we zijn niet op school :)
Waarom dacht u dat ze dat op school trachten duidelijk te maken? Voor Jan met de korte achternaam? Of om op begrijpelijke manier een topic in een forum te kunnen plaatsen?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Ongelezen bericht door Julie4444 »

poppetje1969 schreef:2 dagen later krijg ik een mail desktop uitgevallen kosten over de 1000 euro maar scheelde me wel 250 ivm met btw etc
Door een e-mail viel een desktop uit en dat kost meer dan € 1000? Daar geloof ik helemaal niets van.

Of misschien begrijpen we het wel niet. :roll:

poppetje1969
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 okt 2008 17:09

Re: Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Ongelezen bericht door poppetje1969 »

IK heb gewoon bij media markt in de webshop producten besteld en betaald
dus dan neem ik aan dat ze dan van mij zijn,
maar men anuleerd toch nog een product 2 dagen later,en nu moet ik afwachten wanneer ik me geld voor dat product terug krijg,en dat vind ik niet kloppen,product wat ik gekocht had/heb was dus allang uitverkocht,dus de webshop heeft me lucht laten kopen

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Ongelezen bericht door olaf79 »

poppetje1969 schreef:IK heb gewoon bij media markt in de webshop producten besteld en betaald
dus dan neem ik aan dat ze dan van mij zijn,
maar men anuleerd toch nog een product 2 dagen later,en nu moet ik afwachten wanneer ik me geld voor dat product terug krijg,en dat vind ik niet kloppen,product wat ik gekocht had/heb was dus allang uitverkocht,dus de webshop heeft me lucht laten kopen
Aaaha. Als je duidelijk bent snappen we het. Zo zie je maar wat een beetje herschrijven voor wonderen kan doen.
Het kan wel eens gebeuren dat een webshop niet helemaal actueel over de voorraden kan beschikken zekere als die voorraden gedeeld worden tussen winkels en webshop. Je hebt recht om zo snel mogelijk, doch binnen 30 dagen je geld terug te krijgen. Zoniet dat krijg je recht op rente.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Ongelezen bericht door olaf79 »

eleven schreef:
olaf79 schreef:
poppetje1969 schreef:IK heb gewoon bij media markt in de webshop producten besteld en betaald
dus dan neem ik aan dat ze dan van mij zijn,
maar men anuleerd toch nog een product 2 dagen later,en nu moet ik afwachten wanneer ik me geld voor dat product terug krijg,en dat vind ik niet kloppen,product wat ik gekocht had/heb was dus allang uitverkocht,dus de webshop heeft me lucht laten kopen
Aaaha. Als je duidelijk bent snappen we het. Zo zie je maar wat een beetje herschrijven voor wonderen kan doen.
Het kan wel eens gebeuren dat een webshop niet helemaal actueel over de voorraden kan beschikken zekere als die voorraden gedeeld worden tussen winkels en webshop. Je hebt recht om zo snel mogelijk, doch binnen 30 dagen je geld terug te krijgen. Zoniet dat krijg je recht op rente.
Wat een aanmoedig gedrag, om hier TS op haar schrijfstijl aan te vallen om dan de belerende worden te spreken.
Maar toch heb je het niet begrepen, want TS heeft het probleem, om de gevraagde artikelen te krijgen, die blijkbaar niet meer beschikbaar zijn, wel nog op de website worden aangeboden.
Het gaat niet om schrijfstijl maar om volledig onleesbare brouwsels die niet te begrijpen zijn.
Dat ze het geld terug moet krijgen, heeft ze zelf al geschreven.
Ze vraagt zich af wanneer ze geld terug krijgt. Dat heb ik aangegeven.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Ongelezen bericht door eleven »

olaf79 schreef:
eleven schreef:
olaf79 schreef: Aaaha. Als je duidelijk bent snappen we het. Zo zie je maar wat een beetje herschrijven voor wonderen kan doen.
Het kan wel eens gebeuren dat een webshop niet helemaal actueel over de voorraden kan beschikken zekere als die voorraden gedeeld worden tussen winkels en webshop. Je hebt recht om zo snel mogelijk, doch binnen 30 dagen je geld terug te krijgen. Zoniet dat krijg je recht op rente.
Wat een aanmoedig gedrag, om hier TS op haar schrijfstijl aan te vallen om dan de belerende worden te spreken.
Maar toch heb je het niet begrepen, want TS heeft het probleem, om de gevraagde artikelen te krijgen, die blijkbaar niet meer beschikbaar zijn, wel nog op de website worden aangeboden.
Het gaat niet om schrijfstijl maar om volledig onleesbare brouwsels die niet te begrijpen zijn.
Dat ze het geld terug moet krijgen, heeft ze zelf al geschreven.
Ze vraagt zich af wanneer ze geld terug krijgt. Dat heb ik aangegeven.
Ze vraagt nergens wanneer, maar geeft aan dat ze nu nog op de geldteruggave wacht.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Volgens mij was haar punt aan te geven dat Media Markt fout zit oid.Als ze netjes het geld op tijd retourneren doen ze het volgens mij gewoon zoals het hoort. Kan gebeuren dat een product onverwacht niet meer te leveren is.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Ongelezen bericht door eleven »

Julie4444 schreef:Volgens mij was haar punt aan te geven dat Media Markt fout zit oid.Als ze netjes het geld op tijd retourneren doen ze het volgens mij gewoon zoals het hoort. Kan gebeuren dat een product onverwacht niet meer te leveren is.
+1
Dan nog, hoef TS niet afgez**t te worden.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Ongelezen bericht door olaf79 »

eleven schreef:
Julie4444 schreef:Volgens mij was haar punt aan te geven dat Media Markt fout zit oid.Als ze netjes het geld op tijd retourneren doen ze het volgens mij gewoon zoals het hoort. Kan gebeuren dat een product onverwacht niet meer te leveren is.
+1
Dan nog, hoef TS niet afgez**t te worden.
Tsja wie zeikt hier het meest? Ik merk op dat haar post onleesbaar is door het onduidelijke taalgebruik. Daardoor is het lastig er iets over te zeggen.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee

Ongelezen bericht door eleven »

olaf79 schreef:
eleven schreef:
Julie4444 schreef:Volgens mij was haar punt aan te geven dat Media Markt fout zit oid.Als ze netjes het geld op tijd retourneren doen ze het volgens mij gewoon zoals het hoort. Kan gebeuren dat een product onverwacht niet meer te leveren is.
+1
Dan nog, hoef TS niet afgez**t te worden.
Tsja wie zeikt hier het meest? Ik merk op dat haar post onleesbaar is door het onduidelijke taalgebruik. Daardoor is het lastig er iets over te zeggen.
@olaf
Ik reageer op het bericht van Julie4444. :wink:

Gesloten