LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
KevinM
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 feb 2015 11:03

Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door KevinM »

11 november 2014 een 55pus7909 omgeruild gekregen, dus zou je denken gelukkig eind goed al goed maar helaas. de horror begon hiermee...

Een week daarop bleek dat het geluid niet goed werkte, toen heb ik een melding gemaakt bij service center van Philips en zijn ze de tv komen repareren van ce-repair.
Het geluid van deze tv kon niet volledig uit, en ik had heel veel ruis in het geluid, zowel met ziggo als met mijn Ps4 als Youtube via de tv.
Ook had de monteur een eigen usb stick met een film, hier ook weer een zeer vervelend ruis geluid.

Moederbord werd vervangen maar helaas, meneer zou terug komen met boxen.
Oke 1 week later kwam de monteur terug met boxen, deze geïnstalleerd nieuwe software en ophangen, helaas probleem bleef. geluid ging niet volledig uit en ruis bleef gigantische aanwezig.

Na overleg zei monteur 'dit probleem kennen wij en Philips geeft aan dat u ( even ) moet wachten op de nieuwe software.

ik ging niet akkoord en heb met Philips gebeld/gemaild maar hun zeiden nee u moet even wachten.
Heel vaak met Philips gebeld en op de chat maar ik moest maar wachten.
Zeer frustrerend en onbegrijpelijk.

Dit EVEN wachten is vanaf 22 november en nu is het 02-02-15.

Philips geeft vanaf gisteren aan dat ze mijn tv willen crediteren, maar welk bedrag geen idee hiervoor ?tevens stuurt Philips mij naar Ce-repair die mij vervolgens weer naar Philips stuurt (het bekende , van het kasje naar de muur) voor een hele simpele vraag.

Tevens komt Philips mijn tv op voorhand ophalen daarna moet ik 6 weken !! wachten en daarna krijgt de leverancier bericht en kan ik een nieuwe tv uitzoeken, en voor welk bedrag geen idee het ligt tussen inkoop van de leverancier en verkoop, deze tv is inmiddels 600 euro gedaald en ik heb vanaf het begin geen gebruik van goed geluid kunnen maken !!!

Philips wilt mij Niet helpen..

Is dit de normale gang van zaken van Philips ?? Zeer Slecht !

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door dhc »

U moet bij de verkoper zijn en niet bij Philips.....

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door prem »

Waar heb je het apparaat gekocht?

KevinM
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 feb 2015 11:03

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door KevinM »

Ik heb een tv 5 jaar geleden gekocht bij mediamarkt.
In de loop van de jaren is met mijn toenmalige tv problemen ontstaan die philips niet kon maken dus kreeg ik meteen een nieuwe omgeruild.

Het lijkt me dat ik dus niet bij Mediamarkt hiervoor kan zijn.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door dhc »

Da's niet interessant.MM,BCC, S&F, regels zijn hetzelfde. Philips verkoopt niet rechtstreeks aan een consument....

KevinM
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 feb 2015 11:03

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door KevinM »

Philips heeft wel degelijk een toestel verkocht,
Tijdens meerdere omruilringen heb ik moeten betalen, hierin is volgens de wet Philips mijn verkopende partij.

Enige wat Philips zegt vanaf november 2014, meneer er komt een update aan voor dit bekende probleem, even geduld nog.. het is nu 10-03-2015 !.

Maar los hiervan,

Philips laat niks van zich horen behalve dat ze willen crediteren, maar ze willen me niet zeggen hoeveel.

Mijn toestel wordt opgehaald en vervolgens moet ik 3-6 weken wachten voordat ik een bericht krijg waarna ik een nieuw toestel kan uitzoeken bij een winkel.
Philips zowel als de winkel kunnen niks zeggen van de prijs.
Mocht ik niet akkoord gaan wat ik terug krijg heb ik pech gehad, dit kan niet ongedaan worden gemaakt zei meneer aan de telefoon bij Philips.

DAS rechtsbijstand ingeschakeld en ze hebben we sinds vorige week een zaak van gemaakt.
Dan hard tegen hard..
Zeer spijtig dat Philips zo met klanten omgaat.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door dhc »

Het beste ermee.

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Het zoveelste probleem met een Philips tv, wij raden de klanten in onze winkel aan om zeker geen Philips te kopen, allemaal en dan ook echt allemaal geven ze problemen! Vastlopen, geen beeld, geen apps, traag werken, etc, etc. De software is zo brak bij alle modellen dat ze bij ons niet meer in het assortiment zitten.
Jammer van het ooit zo goede Philips, nu het TP Vision heet is de kwaliteit ver onder de maat!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door dhc »

Nee hoor...heb er al drie jaar een en werkt probleemloos. Niet generaliseren dus...

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door bprosman »

Heb je al eens op de Philips website gekeken ?
Sinds 22 November zijn er al 2..3 software updates geweest. Heb je die al eens geprobeerd ?

http://www.philips.nl/c-p/55PUS7909_12/ ... ersteuning
Nee hoor...heb er al drie jaar een en werkt probleemloos. Niet generaliseren dus...
Ben ook best tevreden, krijg bovendien regelmatig complimenten over de kijkhoek, kleuren en hoe "strak" een HD uitzending is op mijn TV (60") van mensen die zelf LG, Samsung en Sharp hebben.

KevinM
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 feb 2015 11:03

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door KevinM »

Ja zeker geupdate, zelfs de monteur had zijn software erop gezet maar die bleek ook de fout niet te verhelpen.

We laten het nu aan Das over.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door bprosman »

Ja zeker geupdate, zelfs de monteur had zijn software erop gezet maar die bleek ook de fout niet te verhelpen.
Die monteur is toch eind November geweest ?

KevinM
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 feb 2015 11:03

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door KevinM »

Ja en begin december en in de tussen tijd tot de dag van gisteren nog 3 updates gehad die niets hebben verholpen.

thecure
Berichten: 2724
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door thecure »

KevinM schreef:Ik heb een tv 5 jaar geleden gekocht bij mediamarkt.
In de loop van de jaren is met mijn toenmalige tv problemen ontstaan die philips niet kon maken dus kreeg ik meteen een nieuwe omgeruild.

Het lijkt me dat ik dus niet bij Mediamarkt hiervoor kan zijn.
je moet zeker wel bij de mm zijn, dat is de verkoper en blijft verantwoordelijk volgens het consumentenrecht.

ook wij hadden problemen met philips, en we hebben drie verschillende toestellen gehad. nu is hij teruggenomen door de handelaar en kijken we naar een mooie samsung die wel goed functioneert.

zoek maar eens in mijn berichten dan vind je mijn topic wel.


wieder
Berichten: 283
Lid geworden op: 10 dec 2014 12:58

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door wieder »

Maar TS heeft het ding bij MediaMarkt gekocht. Ik vrees dat ze daar totaal niet bekend zijn met het soort service dat jij hebt genoten...Sterker nog, MM knijpt zelfs zijn eigen werknemers nog uit..

william1967
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:59

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door william1967 »

Per 19-2 is er weer een nieuwe update die schijnt veel ellende op te lossen.
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbi ... PUS7909/12

KevinM
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 feb 2015 11:03

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door KevinM »

14-03 is het nu maar tot heden geen update geweest die mijn probleem verhielp

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door bprosman »

14-03 is het nu maar tot heden geen update geweest die mijn probleem verhielp
Die laatste update heb je ook echt geladen ?

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: Philips 55pus7909 Kapot maar geen reactie vanuit Philips

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Updates helpen niet, er zitten teveel problemen in de toestellen. Philips roept al jaren dat er updates zijn.
Dit is begonnen met de introductie van de dvd recorder zo'n 14 jaar geleden, die was al een ramp en sinds een paar jaar zijn de tv's ook al een ramp. Philips wil ook lichtafdelingen verkopen aan chinezen, wat we terug krijgen is nog meer rommel. Het is over en uit met dit ooit kwaliteit makende Philips.

Gesloten