LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] brief aaan legio
brief aaan legio
Ik ben een gedupeerde die overeenkomsten heeft afgesloten bij
Legio-lease Het betreft het produkt Troefplan.(2001)
Dit is echter zonder mede weten van mijn eega.
Ik zou dan ook graag deze overeenkomsten beëindigen bij legio.
Moet ik mij dan eerst bij een bv. pay-back aansluiten of kan ik
een brief naar legio sturen.
Wat moet ik dan zoal in deze brief zetten.?
Of zijn er al standaard brieven. Zoja, waar ik ik die vinden.
Heb ik kans?
Graag bericht.
bvd.
Harry
[/url]
Legio-lease Het betreft het produkt Troefplan.(2001)
Dit is echter zonder mede weten van mijn eega.
Ik zou dan ook graag deze overeenkomsten beëindigen bij legio.
Moet ik mij dan eerst bij een bv. pay-back aansluiten of kan ik
een brief naar legio sturen.
Wat moet ik dan zoal in deze brief zetten.?
Of zijn er al standaard brieven. Zoja, waar ik ik die vinden.
Heb ik kans?
Graag bericht.
bvd.
Harry
[/url]
Re: brief aaan legio
Kijk eens in de sticky topic's
bij vragen of gemiste onderwerpen laat even horen
Suc6
wanneer aangekocht?
denk aan verjaring van 36 maanden
al brief gestuurd naar Dexia?
bij vragen of gemiste onderwerpen laat even horen
Suc6
wanneer aangekocht?
denk aan verjaring van 36 maanden
al brief gestuurd naar Dexia?
...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 18:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Lijken mij trouwens gezellige huwelijken en relaties waarin de ene partner niet weet wat de ander doet. Als de echtgeno(o)t(e) niks weet van contracten die de partner heeft afgesloten zou ik toch maar eens nagaan hoe vaak hij of zij in diezelfde tijd vreemd is gegaan.......
tsja normen en waarden berenjan ga eens op bezoek bij balk ellende lijkt mij twee handen op een buik, wordt vast gezellig er is overigens nog een vacature als stand in
Joshua
bedankt
Ik heb troefplan op 24/9/01 aangekocht.
Dus nog geen 3 jr.
Wat bedoel je met sticky topics.
hoe zit de brief eruit.?
bvd,
bedankt
Ik heb troefplan op 24/9/01 aangekocht.
Dus nog geen 3 jr.
Wat bedoel je met sticky topics.
hoe zit de brief eruit.?
bvd,
Hoi pluutje, alles is goed maar ik taai af nu, morgen weer een dag. Gezondheid !
Pluutje, ik zal proberen via de tv zender die het programma uitzond over de super nanny haar adres te achterhalen. Wellicht dat die je kan bijbrengen dat je met argumenten moet discussiëren.
Berendjan,
Doe je best! Jammer voor je, maar ik kies zelf met wie ik wil disc....bla...bla...!
Gesnopen!!
Goedemorgen!!
Doe je best! Jammer voor je, maar ik kies zelf met wie ik wil disc....bla...bla...!
Gesnopen!!
Goedemorgen!!
-
Nee, jij bent heilig zeg berendjan, dat je zo laat nog mocht opblijven.
berendjan, dit is een tamelijk onfatsoenlijke vraag en dat gaat je ook niets aan, viespeuk !
Geplaatst op 21 Sep 2004 00:30 door berendjan
--------------------------------------------------------------------------------
Lijken mij trouwens gezellige huwelijken en relaties waarin de ene partner niet weet wat de ander doet. Als de echtgeno(o)t(e) niks weet van contracten die de partner heeft afgesloten zou ik toch maar eens nagaan hoe vaak hij of zij in diezelfde tijd vreemd is gegaan.......
berendjan, dit is een tamelijk onfatsoenlijke vraag en dat gaat je ook niets aan, viespeuk !
lijkt mij een zinvolle bijlage bij de brief aan Legio
Maar serieus mensen er is nog een grote latente groep van mensen (50.000 - 100.000) met een relatief kleine inleg die nog steeds in de veronderstelling leven dit drama gaat mij niet aan.
Vaak denken zij het lost vanzelf op. De ontnuchtering dat hun geld voor altijd verloren is is niet doorgedrongen, al zou de AEX met 8% per jaar stijgen duurt het nog 10 jaar voor dat zij een break even punt bereiken.
Tuurlijk zij staan voor de keuze accepteren dat ze opgelicht zijn voor een bedrag tussen de 4 tot 10 duizend euro, of de ellende in van onduidelijk procederen met ongewis resultaat.
Bovendien de houding van velen Who cares.. Echter het is wel geld van een groep in de samenleving waarbij elke geroofde cent niet gemist kan worden.
De echte speculanten hebben voor het 10 voudige het risico blijkbaar bewust gekozen.
Voor alle nieuw kommers is het een lastige weg snel te komen tot de juiste procedure. De kans bestaat zelfs dat ze door wets artikelen geen beroep meer kunnen doen.
Graag suggesties hoe deze mensen, zonder in mallotige discussies te verzanden gericht informatie kunnen verkrijgen.
De sticky topic's bovenaan geven al een eerste aanzet maar dit moet nog beter kunnen.
Wie helpt mee.
Wat is uw idee voor het snel vinden van conclusies etc.
Bij belangrijke zaken nemen org web sites dit vaak over.
Mail uw idee eventueel naar http://www.freewebs.com/gedupeerd/ of officiele lease gerelateerde sites
Ik vergat nog dat in toenemende mate bekend wordt dat mensen daadwerkelijk in ernstige financiele problemen geraken en beroep op een vorm van schuld sanering moeten doen. Er kleven vele negatieve punten aan deze dienstverlening. Na drie jaar zou het goed zijn dat hier meer aandacht aan gegeven wordt....................
Letsdoit
Binnen een evenwichtige huwelijk bestaat steeds iets als zelfstandigheid, persoonlijkheid met eigenverantwoordelijkheid! Dit geldt ook voor twee inkomens evenals de maatschappelijke omgang, die op wederzijdse vertrouwen zijn gebaseerd.
Maar serieus mensen er is nog een grote latente groep van mensen (50.000 - 100.000) met een relatief kleine inleg die nog steeds in de veronderstelling leven dit drama gaat mij niet aan.
Vaak denken zij het lost vanzelf op. De ontnuchtering dat hun geld voor altijd verloren is is niet doorgedrongen, al zou de AEX met 8% per jaar stijgen duurt het nog 10 jaar voor dat zij een break even punt bereiken.
Tuurlijk zij staan voor de keuze accepteren dat ze opgelicht zijn voor een bedrag tussen de 4 tot 10 duizend euro, of de ellende in van onduidelijk procederen met ongewis resultaat.
Bovendien de houding van velen Who cares.. Echter het is wel geld van een groep in de samenleving waarbij elke geroofde cent niet gemist kan worden.
De echte speculanten hebben voor het 10 voudige het risico blijkbaar bewust gekozen.
Voor alle nieuw kommers is het een lastige weg snel te komen tot de juiste procedure. De kans bestaat zelfs dat ze door wets artikelen geen beroep meer kunnen doen.
Graag suggesties hoe deze mensen, zonder in mallotige discussies te verzanden gericht informatie kunnen verkrijgen.
De sticky topic's bovenaan geven al een eerste aanzet maar dit moet nog beter kunnen.
Wie helpt mee.
Wat is uw idee voor het snel vinden van conclusies etc.
Bij belangrijke zaken nemen org web sites dit vaak over.
Mail uw idee eventueel naar http://www.freewebs.com/gedupeerd/ of officiele lease gerelateerde sites
Ik vergat nog dat in toenemende mate bekend wordt dat mensen daadwerkelijk in ernstige financiele problemen geraken en beroep op een vorm van schuld sanering moeten doen. Er kleven vele negatieve punten aan deze dienstverlening. Na drie jaar zou het goed zijn dat hier meer aandacht aan gegeven wordt....................
Letsdoit
Beste Goddear ,
Wat is je e-mail?
Stuur mij je e-mail maar naar mij en je krijgt waar je om vraagt wat brief betreft.
Dank u
Met vriendelijke groeten
Studex.
Wat is je e-mail?
Stuur mij je e-mail maar naar mij en je krijgt waar je om vraagt wat brief betreft.
Dank u
Met vriendelijke groeten
Studex.